The Student Room Group

Where are all the Swedes???

Scroll to see replies

Reply 920
JayC
vaaa? jag fattade inte, det var en karta?? hmmm min dator är nog knäpp :biggrin:

Öj, hmm vart kollar man clearing? jag vill också veta? UCAS eller unit's hemsida?

StA är snobbar :p:


Tyckte bara "hoe hill" lät som ett trevligt ställe :p:
Reply 921
Öj kollade clearing Sussex... fanns typ ingenting kvar om man var UK/EU-student, fanns typ inga humanistiska ämnen kvar bara typ "physics" och "computing" och sånt...., men om man var overseas student fanns det ganska mycket...
Reply 922
obli
Tyckte bara "hoe hill" lät som ett trevligt ställe :p:



haha, öööö, lol, vart låg det då?
Reply 923
JayC
haha, öööö, lol, vart låg det då?

dök inte det upp kartan jag länkade :confused:
Reply 924
ja men jag och min dator är digitalt efterblivna vi förstår inte mycket :p:
Reply 925
Clearing, var kollar man det?:smile:

:eek: Jag är ingen snobb, det kan du vara själv
Reply 926
Står nog ditt universitets hemsida när det är dags, mitt var bara tidigt ute tror jag.

Alla Söder om Newcastle är snobbar :O
Reply 927
obli
Står nog ditt universitets hemsida när det är dags, mitt var bara tidigt ute tror jag.

Alla Söder om Newcastle är snobbar :O



Bra sagt :p:

dessutom St.A tar som sagt inte in clearings, jag bara undrade om det fanns något samlat ställe man kunde kolla.
Reply 928
Jo man kan kolla det UCAS, där är det länkat till varje Uni's clearing sida... Nej jag skoja bara annis :biggrin:

Wooot?! Haha, men sussex finns det bara hippies :p:
Reply 929
JayC
Jo man kan kolla det UCAS, där är det länkat till varje Uni's clearing sida... Nej jag skoja bara annis :biggrin:

Wooot?! Haha, men sussex finns det bara hippies :p:

Haha det roligaste skämtet jag har hört någonsin. :p:

Hippies och du. du kan knappast göra gällande att du skulle vara en hippie. :biggrin:

Nu ska jag för imorgon ska jag upp klockan 6 och åka till Falun. Oj vad kul :frown:
Reply 930
Ankan
Yeah det är det jag har väntat i flera veckor, att de ska sina resultat. :rolleyes:



JAG HAR väntat resultatdagen! Eller snarare resultatdagen + posttid mellan Durham och Sverige...eftersom att nämnda underbara universitet inte skickar ut NÅGON information förens efter 17 augusti... Jeeih. Mina kompisar kommer ha börjat läsa här i Sverige innan jag får någon information. Känns bra:mad:. Nu ska jag ringa LU och säga att jag inte kommer där höst :biggrin:
Reply 931
scintillo
Durham


Nice, en av dom äldsta universiteten, dock en ganska liten stad, du får komma upp till Newcastle och festa loss med oss :cool:

(Seriöst, min prospectus sa till och med något om att vi borde se mycket av Durhamstudenterna i Newcastle om kvällarna)
Reply 932
Men ååå ska ALLA hänga med får uppe i norr eller?? :p:
Reply 933
JayC
Men ååå ska ALLA hänga med får uppe i norr eller?? :p:


Får for life :smile:
Reply 934
Senaste nytt i Jag-har-kommit-längst-med-CSN-nyheterna: Jag får min första halva av årets studielån/bidrag utbetald måndag :eek:
Reply 935
obli
Senaste nytt i Jag-har-kommit-längst-med-CSN-nyheterna: Jag får min första halva av årets studielån/bidrag utbetald måndag :eek:



Gaaaaah! Jag har inte ens fått mitt beslut än. Dock står det "mina sidor" att CSN kommer till att behöva ytterligare uppgifter om merkostnadslånet för tuiton fee:n. Skulle lätt ha lånat från England i stället :frown: .

Och ja... jag kommer nog synas i Newcastle med jämna mellanrum :biggrin:, Durham verkar inte ha där jättemycket att erbjuda...
Reply 936
hmm, ja jag kan som tidigast lämna studieförsäkran nästa vecka, det tar nog ett tag :frown:
Reply 937
JayC
Men ååå ska ALLA hänga med får uppe i norr eller?? :p:


Klart att man ska hänga i Norr! :viking:
Reply 938
Men tänk stackars mej nere i södern :bawling:
Reply 939
JayC
Men tänk stackars mej nere i södern :bawling:


Äh, jag har en kompis som bor i Brighton och hon trivs alldeles för bra (det går inte att hem henne) du behöver nog inte oroa dig. Och skulle värmen vid de sydliga breddgraderna bara bli för mycket kan du ju alltid ta första bästa tåg till Newcastle och checka partylivet där du med. :smile:

Quick Reply

Latest