The Student Room Group

Where are all the Swedes???

Scroll to see replies

Reply 160
Äh, han hade bara en dålig PR-konsult.

Vi blev lovade 40% av undervisningen Engelska. Tjena.


Finns det något bra nattliv vid ditt universitet? Förutom studentpubar osv?
Reply 161
jb_sweden
Äh, han hade bara en dålig PR-konsult.

Vi blev lovade 40% av undervisningen Engelska. Tjena.


Finns det något bra nattliv vid ditt universitet? Förutom studentpubar osv?



*harkel* :redface: ..äääääää jag ska bo i en stad med 19 000 andra människor..det är ett litet ställe:redface: . Jo det finns några pubar har jag för mig...

Jag skulle sparkat den PR-konsulten som gjorde honom till massmördare och sedan förde honom till gilotinen efter ett misslyckat skälvmordsförsök :rolleyes:
Reply 162
Jag ska bo i ett litet samhälle med 7 miljoner invånare. Det finns nog några pubar här också :yy:

Fett taskig PR-konsult.
Reply 163
jb_sweden
Jag ska bo i ett litet samhälle med 7 miljoner invånare. Det finns nog några pubar här också :yy:

Fett taskig PR-konsult.


Ja jag hoppas att du inte tröttnar samma människor var eviga dag :rolleyes: ..jag tror att det ska finnas en pub i hörnet Shepard's Bush lite sidan med ingång i gränden.:cool:

Ingen jag skulle anställa...men det finns fler med taskiga PR-konser..
Reply 164
Ankan
Ja jag hoppas att du inte tröttnar samma människor var eviga dag :rolleyes: ..jag tror att det ska finnas en pub i hörnet Shepard's Bush lite sidan med ingång i gränden.:cool:

Ingen jag skulle anställa...men det finns fler med taskiga PR-konser..



Men det är lungt anna, jag kommer upp och hälsar vid puben Shepard's Bush... :p:

Äsch, "No publicity is bad publicity", kommer från en som faktiskt tänkte plugga Media med PR-inrikting :rolleyes:
Reply 165
Wiicked
Men det är lungt anna, jag kommer upp och hälsar vid puben Shepard's Bush... :p:

Äsch, "No publicity is bad publicity", kommer från en som faktiskt tänkte plugga Media med PR-inrikting :rolleyes:


hade du tänkt att bli som Robespierres PR-agent menar du? :eek: DET skulle jag vilja se :wink: ..

Shepard's Bush = mysko område i London där jag traskat omkring mitt i natten och såg någon som var ruskigt lik Chris Martin men jag tror knappast att han skulle vara där :rolleyes:

Men du MÅSTE komma och hälsa mig i St.A tänk om jag inte får några vänner blir du min enda kontakt med människor. Du måste komma :deal: :wink:
Reply 166
Ankan
hade du tänkt att bli som Robespierres PR-agent menar du? :eek: DET skulle jag vilja se :wink: ..

Shepard's Bush = mysko område i London där jag traskat omkring mitt i natten och såg någon som var ruskigt lik Chris Martin men jag tror knappast att han skulle vara där :rolleyes:

Men du MÅSTE komma och hälsa mig i St.A tänk om jag inte får några vänner blir du min enda kontakt med människor. Du måste komma :deal: :wink:



Haha, det är klart jag kommer till StA, och får du lära mig spela golf :biggrin: Jag antar att det är något som du kommer att syssle med där uppe :p:

kan du ju komma ner till Brighton och hänga playan :biggrin:
Reply 167
Wiicked
Haha, det är klart jag kommer till StA, och får du lära mig spela golf :biggrin: Jag antar att det är något som du kommer att syssle med där uppe :p:

kan du ju komma ner till Brighton och hänga playan :biggrin:


Jag kan lära dig spela golf. Eftersom jag kan det :biggrin: .....inte

Du vet ju redan att jag kommer, jag fick en massa tips om vad jag ska/ inte ska göra/ där:biggrin: ...Jag gillar Brighton jag tror jag flyttar till dig loven Jimster:wink: ..Förresten har du hört om sommarläsning? Jag har precis skrivit ut en massa listor saker jag ska ha läst under sommaren :eek:

Nu ska jag åka hem jag måste springa till tåget nu hej hej
Reply 168
Ankan
Jag kan lära dig spela golf. Eftersom jag kan det :biggrin: .....inte

Du vet ju redan att jag kommer, jag fick en massa tips om vad jag ska/ inte ska göra/ där:biggrin: ...Jag gillar Brighton jag tror jag flyttar till dig loven Jimster:wink: ..Förresten har du hört om sommarläsning? Jag har precis skrivit ut en massa listor saker jag ska ha läst under sommaren :eek:

Nu ska jag åka hem jag måste springa till tåget nu hej hej



Haha, lätt, klart du behöver sydkusten under loven :p:

Sommarläsning? Har du fått en s k Reading List eller??? Har hört att de som läser English Susx har fått en sån...men inte jag...:rolleyes:
Reply 169
Wiicked
Haha, lätt, klart du behöver sydkusten under loven :p:

Sommarläsning? Har du fått en s k Reading List eller??? Har hört att de som läser English Susx har fått en sån...men inte jag...:rolleyes:

Mmmm nej jag hittade den St.A tråden... men jag vet inte om det behövs jag menar de har inte sagt något...:confused: .....Jag kommer lita det Brighton verkar coolt juhe
Reply 170
Ankan
Mmmm nej jag hittade den St.A tråden... men jag vet inte om det behövs jag menar de har inte sagt något...:confused: .....Jag kommer lita det Brighton verkar coolt juhe



Öööö Ok, ska du försöka läsa in dej innan du åker nudå?? :p: Förresten vilket datum börjar du? Och vilket datum ska du flytta??:confused:
Reply 171
Wiicked
Öööö Ok, ska du försöka läsa in dej innan du åker nudå?? :p: Förresten vilket datum börjar du? Och vilket datum ska du flytta??:confused:


Det har jag redan svarat MSN hihi:smile:
Reply 172
Öj, idag fick jag mitt accmodation!!! Yeeey! Fick tillochmed mitt förstahandsval :biggrin: :biggrin: Anna, kolla in:

http://www.sussex.ac.uk/residentialservices/1-2-1-3.html
Reply 173
Det ser hel coolt ut Jimster.:biggrin: Första handsval och allt..gratulerar.:wink: kan du ju jazza runt där hur mycket som helst i höst.

Berättade jag förresten för dig om mitt student-ID card? Jag skulle ta kort i går, typ passkort, jag fick dem och gick ut öppnade för att titta ännu en gång hur dum jag såg ut och märkte att det var i svart vitt...:eek: och det måste vara i färg..Det var inte lite pinsamt att in där ännu en gång för att be om exakt samma i färg men jag behövde bara betala en tredjedel av priset andra ggn :biggrin: ...det får man när man är tankspridd:p:
Reply 174
jag förväntar mig sverigefester hos dig wiicked!

Och dig med Anna!

How hos mig med!

Woha! Sverige!
jb_sweden
jag förväntar mig sverigefester hos dig wiicked!

Och dig med Anna!

How hos mig med!

Woha! Sverige!


Woha! Svenska!
Reply 176
Yes, det blir jazz upp och nerför kullarna Sussex campus :biggrin:

Självklart JB...!! Vi drar dit alla svenskar vi hittar och spelar Boten Anna till vi svimmar...haha!!, nejdå skojade bara ankan :smile:
Reply 177
Boten Anna fyfan vilken plåga. Den är skön att lyssna faktiskt, men... ja ni förstår.
Reply 178
jb_sweden
jag förväntar mig sverigefester hos dig wiicked!

Och dig med Anna!

How hos mig med!

Woha! Sverige!



JA!!! Sverigefester vad skoj :biggrin: ....Ännu en sak att se fram emot:wink: Vi har Sverigefester överallt yaaaaay:cool: .....

Boten Anna en gång till och jag blir seriöst störd :motz: ...du vet att mjag HATAR den Jimster :mad:
Reply 179
Glömde helt bort att Ankan heter Anna, det för ju "Boten Anna" till helt nya dimensioner.

Verkar vara överdrivet många svenskar i England förövrigt. Sverigefester kan bli grymt.

Annars finns ju http://www.scandinavianparty.com/

Quick Reply

Latest

Trending

Trending