Have you ever... *game*


    Rep:
    No

    Have you ever answered questions on TSR instead of creating a presentation:flute:

    Rep:
    Yeah.

    Have you ever eaten a whole tub of Ben & Jerry's instead of writing an essay?

    Rep:
    Nope. Have eaten a whole tub before though :coma:

    Have you eaten an oyster before?

    Rep:
    Nope

    Have you ever ate something in a supermarket before you buy it and then put the wrapper in the trolley?

    Rep:
    Yep, used to do it with all kinds of things. My brother and I couldn't resist eating some of the food as it was put in the trolley. xD

    Have you ever eaten your 5-a-day of fruit and vegetables?

    Rep:
    Probably, at least once or twice.

    Have you ever fallen out of a window?

    Rep:
    No... jumping out of one voluntarily doesn't count right? :ninja:

    Have you ever danced in the rain?

    Rep:
    Who hasn't?

    Have you ever thrown yourself out of a window voluntarily?

    Rep:
    Yes :ninja:


    Have you ever chewed 4 bubble gums at the same time? :yum:

    Rep:
    Nope.

    Have you ever gone on TC to find there's no one there?

    Rep:
    Yes :facepalm2:


    Have you spent hours trying to find the options for making a TC room password protected and have failed epicly?

    Rep:
    Can't say I have.

    Go on TC.

    Have you ever sat nervously by the telephone waiting for a call you're not even sure is coming?

    Rep:
    Nope. I stay away as far as I can from the phone in those situations


    Have you ever watched a Friends episode more than 5 times and are still watching it?

    Rep:
    No, I dont like friends.

    Are you hosting the TC room?

    Rep:
    Yes and no - is the room the one I've made - yes. Is it called futuredoc77 - no. :ninja: it's the other one


    Have you ever forgotten to mention "have you ever" in your question?

    Rep:
    No lol

    Have you passed your driving test first time?

    Rep:
    Yep! Only got 1 minor :proud:

    Have you ever woken up drunk? :cheers:

    Rep:
    No. We're not all you :nothing:


    Have you ever had mango black pearls milk tea? :gah:

    Rep:
    No :dontknow:

    Have you ever kissed a member of the same sex? :curious:

    Rep:
    This is what it looks like
    I had one :gah:


    No.


    Have you ever sat there listening to someone else's crap music becaue you couldn't do anything about it? :grumble:
: September 9, 2012

Which unis are the poshest?

See what students perceive to be the classiest establishments in Britain

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups
Reputation gems:
You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.