Results are out! Find what you need...fast. Get quick advice or join the chat
Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Diary Of A Bad Man

Announcements Posted on
    • Thread Starter
    • 0 followers
    Offline

    ReputationRep:
    Has anyone watched these videos. I found them absolutely hilarious!





    The fourth one is out:


    The fifth one:


    ...And now the sixth episode is also out




    Part 8:


    Part 9:
    • 2 followers
    Offline

    ReputationRep:
    lol yh but only pakistani/asians will get most of the jokes....they are sick though. The stuff he says is so true.
    • 11 followers
    Offline

    ReputationRep:
    Lol I dont understand half of what he's saying but dayumm they are hilarious!

    Init bare funny, bruv' fam' yo init man.
    • 6 followers
    Offline

    ReputationRep:
    Yep, I've seen them! I think it starts to really kick off in the second video...I think its hilarious that he calls his mum 'darth vader' and 'black power ranger' lol xD
    • 11 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by SkyNinja)
    lol yh but only pakistani/asians will get most of the jokes....they are sick though. The stuff he says is so true.
    Yeah I guess thats why i dont really get them. He says stuff in a different language sometimes.

    Still bare funny tho init blud :P
    • 5 followers
    Offline

    ReputationRep:
    haha seen these they made me laugh too much ..
    • 6 followers
    Offline

    ReputationRep:
    Seen this, his voice annoys me too much. Funny when his mum pulls out a knife after he throws a snowball at her :laugh:

    BRUV WE NEED SOME MORE GIIRLZ IN HERE...
    • 2 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by ithoughtofthis)
    Yeah I guess thats why i dont really get them. He says stuff in a different language sometimes.

    Still bare funny tho init blud :P
    yeah its too much lol, il be happy to translate if you want.
    • 11 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by SkyNinja)
    yeah its too much lol, il be happy to translate if you want.
    Aww thaanks!
    Some stuff has written on-screen translation but I noticed that he uses some word with a 'K' like 'Ktaa/ ukutta' more than once at the end of a sentence or something and it sounds bare funny and all. What does that mean?
    • 7 followers
    Offline

    ReputationRep:
    LOL
    • 11 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by WhatIsAUsername?)
    It means dog.
    :cool::cool: Thought so!
    Cheers
    • 2 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by ithoughtofthis)
    Aww thaanks!
    Some stuff has written on-screen translation but I noticed that he uses some word with a 'K' like 'Ktaa/ ukutta' more than once at the end of a sentence or something and it sounds bare funny and all. What does that mean?
    basically this is all i can remember from the top of my head:
    Kutta means dog but kuthi means bitcch (when he says to the girl oi kuthi put ur number on my phone, no long thing )

    Salaan means curry (when he talks about the fridge, keema is mince meat)
    tunda means cold (when he says bhruv i aint comin outside its bare tunda)
    kuriaa means girls (when he shout's oi kuriaa in the park)
    Duniyaa means the world (when he talks about the shoes)

    i think thats it, if you find another one just let me know
    • 2 followers
    Offline

    ReputationRep:
    lol, yes, my brothers are obsessed :| Now whenever they talk to me they call me 'Oi blad' mimicking that annoying voice of his.

    I especially love the part where he says 'You can't bring a knife to a snowball fight blad' :lol:
    • 2 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by WhatIsAUsername?)
    It means dog.
    Really, kuthi means female dog - bitch
    • 0 followers
    Offline

    ReputationRep:
    Was watching it during a free last week, absolutely hilarious!
    • 0 followers
    Offline

    ReputationRep:
    "Blad, you is well fit...put your number on my phone...no long tings".
    • 11 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by SkyNinja)
    basically this is all i can remember from the top of my head:
    Kutta means dog but kuthi means bitcch (when he says to the girl oi kuthi put ur number on my phone, no long thing )

    Salaan means curry (when he talks about the fridge, keema is mince meat)
    tunda means cold (when he says bhruv i aint comin outside its bare tunda)
    kuriaa means girls (when he shout's oi kuriaa in the park)
    Duniyaa means the world (when he talks about the shoes)

    i think thats it, if you find another one just let me know
    Haha thanks, thats like a 'Diary of a Bad Man' dictionary! :bigsmile:
    • 5 followers
    Offline

    ReputationRep:
    I already watched ep 1 and 2 they're just too funny:rofl:

    My younger sister tries to mimic him and says stuff like 'oi blad!!'
    • 2 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by ithoughtofthis)
    Haha thanks, thats like a 'Diary of a Bad Man' dictionary! :bigsmile:
    No problem, lol yeah
    theres one more, tati means **** (when he says id rather eat tati)
    • 9 followers
    Offline

    ReputationRep:
    Yeah ****ing hilarious lol.

Reply

Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. By joining you agree to our Ts and Cs, privacy policy and site rules

  2. Slide to join now Processing…

Updated: September 10, 2013
New on TSR

Halloween 2014

Join the TSR Halloween party...if you dare!

Article updates
Useful resources
Reputation gems:
You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.