The Student Room Group

The Norwegian Society

Scroll to see replies

Reply 600
Original post by BettyJ
Så, vet det har blitt spurt om før og at man kunne google det... men uanseett, hva gjør man med ID i England? har virkelig ikke lyst til å ta med passet hver gang jeg går ut i og med at jeg alltid mister ting:/


Original post by stifa
Når jeg var tur til London i fjor brukte jeg bare visakortet mitt.

Har du prøvd å googla det?


Dette var det noen kom frem til da jeg spurte det samme spørsmålet om ID.
(edited 12 years ago)
Reply 601
Jeg har nylig hørt en del om at enkelte kan være skikkelig strenge identifikasjon. Hvis du vil være den sikre siden, kan du bruke passet ditt, men pass godt det! :wink:
Reply 602
Tunge/tykke vinterklær er det bortkasta å ta med seg. Det blir ikke kaldt nok. Vintersko er også bortkasta. Enten kjøp ny jakke der, eller bare starter du med høstjakke+skjerf+votter og ser hvordan det blir.

Personlig skal faren min være med, med 2 kofferter bør jeg ha nok plass til å med meg det jeg trenger.

Original post by NoShorty
Jeg ble litt overrasket da hele semesterets lånekassepenger kom i en bolk.
Yeay, for masse penger konto...?!


Hehe. Jeg fikk 114k i min utbetaling nå. Får samme til vintern.
(edited 12 years ago)
Reply 603
Original post by ahpadt
Tunge/tykke vinterklær er det bortkasta å ta med seg. Det blir ikke kaldt nok. Vintersko er også bortkasta. Enten kjøp ny jakke der, eller bare starter du med høstjakke+skjerf+votter og ser hvordan det blir.

Personlig skal faren min være med, med 2 kofferter bør jeg ha nok plass til å med meg det jeg trenger.



Hehe. Jeg fikk 114k i min utbetaling nå. Får samme til vintern.


Jeg har færre og færre ting jeg skal ha med meg. Flere jakker, sko og klær generelt som jeg finner ut at jeg ikke tar med i første omgang. Jeg jo shoppe der borte uansett, og nye klær trengs da jeg har ikke handlet noe særlig det siste halve året.

Jeg fikk 89510,- utbetalt, og får jo det samme til høsten. Nesten alt av det jeg fikk går til skolepenger, takk gud for sist lønning og sparepenger til mat og annet den første tiden. ;-)
Tankte tipsa om den har tjejen, hon kommer fran danmark och gor superskona comics om de skandinaviska (och nordiska) landerna och varlden! http://satwcomic.com/ :smile: Ibland kanner man igen sig sa val!!
Reply 605
Iiiiiikkk! Da var det bare dager igjen til jeg drar! Det føles jo som i går jeg sendte søknaden. Men jeg er tilnærmet ferdigpakket akkurat nå, jeg bare flytte litt rundt innholdet i kofferten og sekken.

Hvordan går det med dere andre som drar i år?
Reply 606
Original post by NoShorty
Dette var det noen kom frem til da jeg spurte det samme spørsmålet om ID.


Takk:P hehe.

åh, dumme knapp jeg kom borti^^
pakka veldig mye nå.. og har sendt søknaden, ting går fremover- noe det også burde i og med at det er ca en uke igjen!! =D blir bra!
(edited 12 years ago)
Reply 607
Original post by NoShorty
Iiiiiikkk! Da var det bare dager igjen til jeg drar! Det føles jo som i går jeg sendte søknaden. Men jeg er tilnærmet ferdigpakket akkurat nå, jeg bare flytte litt rundt innholdet i kofferten og sekken.

Hvordan går det med dere andre som drar i år?


Pakke skal jeg ikke før til søndag. :P
Reply 608
Original post by NoShorty
Iiiiiikkk! Da var det bare dager igjen til jeg drar! Det føles jo som i går jeg sendte søknaden. Men jeg er tilnærmet ferdigpakket akkurat nå, jeg bare flytte litt rundt innholdet i kofferten og sekken.

Hvordan går det med dere andre som drar i år?



Reiser lørdag pakker alt i mårra seff.

See you over there! :smile:
Dere, det noe jeg ikke skjønner. Får vi alt i et bulke nå? Akkurat EN gang, liksom? D: Jeg har fått rundt 80 000 nå, som en rekke andre her forumet, men det står gjeldsbrevet at jeg skal nesten 10 000 i måneden. :/
Reply 610
Original post by Schrödinger
Dere, det noe jeg ikke skjønner. Får vi alt i et bulke nå? Akkurat EN gang, liksom? D: Jeg har fått rundt 80 000 nå, som en rekke andre her forumet, men det står gjeldsbrevet at jeg skal nesten 10 000 i måneden. :/


jeg tror ikke at jeg får mer før i januar nå... har fått 89k
Reply 611
En ting jeg lurer på, hvilken tider kan man kjøpe alkohol på?? Til 11pm matbutikkene?
Reply 612
Original post by BettyJ
En ting jeg lurer på, hvilken tider kan man kjøpe alkohol på?? Til 11pm matbutikkene?


Ja, tror det er fra 11am - 11pm alle vanlige matbutikker, det er ikke strengt! Jeg var sjokkert at polet var stengt valgdagen...:lolwut:
Reply 613
Original post by Becca
Ja, tror det er fra 11am - 11pm alle vanlige matbutikker, det er ikke strengt! Jeg var sjokkert at polet var stengt valgdagen...:lolwut:


var polet stengt valgdagen?! Typisk norge, haha. Takk, si det var rart å kjøpe vin i matbutikken!
Reply 614
Original post by BettyJ
var polet stengt valgdagen?! Typisk norge, haha. Takk, si det var rart å kjøpe vin i matbutikken!


Ja, jeg ville ikke kjøpe noe, men jeg var shoppingsenteret og at det var stengt! For meg er det rart å ikke kunne kjøpe vin når som helst! :p:
Reply 615
Jeg syns det var rart å kjøpe alkohol i dag, det er jo søndag...
Reply 616
Noen som skal til York ANSA kick-off'en?
Reply 617
Original post by NoShorty
Noen som skal til York ANSA kick-off'en?


Når er det?

Jeg fikk to mailer fra samme addresse som ser ut til å bli sendt ut automatisk (til nye medlemmer, kanskje?), ettersom den ene nevner kick-off i Bristol (med datoer fra 2007), mens den andre snakker om "Vi avholder vårt første arrangement - Kick-Off - i York 21-23 august".... Det er åpenbart et problem med datoen! :^_^:
Reply 618
det er 21-23 oktober, i følge facebook.
Reply 619
Original post by NoShorty
det er 21-23 oktober, i følge facebook.


Fikk en ny mail om det idag. Men har jeg nettopp kommet meg plass, og vet ikke om jeg får tid til å dra til York snart! Haha :^_^:

Quick Reply

Latest

Trending

Trending