Results are out! Find what you need...fast. Get quick advice or join the chat
x

Unlock these great extras with your FREE membership

  • One-on-one advice about results day and Clearing
  • Free access to our personal statement wizard
  • Customise TSR to suit how you want to use it

The African Society Part VII

This thread is sponsored by:
Announcements Posted on
Find your uni forum to get talking to other applicants, existing students and your future course-mates 27-07-2015
  1. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Amandeep_Psych07)
    NOW AND THEN I THINK OF ALL THE TIMES YOU SCREWED ME OVER. :moon:
    BUT HAD ME BELIEVING IT WAS ALWAYS SOMETHING THAT I'D DOOONE
    BUT I DONT WANNA LIVE THAT WAY
    READING INTO EVERY WORD YOU SAY
    YOU SAID THAT YOU COULD LET IT GO
    AND I WOULDNT CATCH YOU HUNG UP ON SOMEBODY THAT YOU USED TO KNOWWWWWWW :music:
  2. Offline

    ReputationRep:
    BUT YOU DIDNT HAVE TO CUT ME OFFFF :puppyeyes:
  3. Offline

  4. Offline

    ReputationRep:
    LULZ.

  5. Offline

    (Original post by Crazy Paving)
    Nothing on mine. Mine's made out of 'man harboured' steel. :rofl2:
    HAHAHAHAHAHAHAHA OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG :rofl2: :rofl2: Vi is so full of **** that man cackles about random stuff DAILY.
  6. Offline

    ReputationRep:
  7. Offline

    ReputationRep:



    :indiff:


    :sexface:
  8. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)



    :indiff:


    :sexface:
    Oi oi, a bitta hot chocolate eh? :sexface:
  9. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Amandeep_Psych07)
    Oi oi, a bitta hot chocolate eh? :sexface:
    Why not :coma:


    Spoiler:
    Show
    I really want chocolate :ninja: I mean real chocolate btw.
  10. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)
    Why not :coma:


    Spoiler:
    Show
    I really want chocolate :ninja: I mean real chocolate btw.
    LMAO, OFC OFC WHY NOT. :hubba: Omg, mel0n + chocolate = AMAZING BEBIS. :coma: :teeth:

    Spoiler:
    Show
    Awwwhhhhhhh baby. :puppyeyes:

  11. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Amandeep_Psych07)
    LMAO, OFC OFC WHY NOT. :hubba: Omg, mel0n + chocolate = AMAZING BEBIS. :coma: :teeth:

    Spoiler:
    Show
    Awwwhhhhhhh baby. :puppyeyes:

    Depends what kinda chocolate.....

    Got your text btw, I was out sowwie then I forgot to reply :getmecoat: that looks so good..
  12. Offline

    5 points away from my next gem, lads :nutcase: :excited:
  13. Offline

    ReputationRep:
    I'm so confused about the clocks changing I don't know what to do with my alarm :cry2:
  14. Offline

    (Original post by mel0n)
    I'm so confused about the clocks changing I don't know what to do with my alarm :cry2:
    :adore:

    I WANT TO REP YOU WITH MY NEW NUMBER, BUT MAN'S GIVEN TOO MUCH OUT. remind me, later, k?? OH NEVERMIND. It went through :daydreaming:


    Basically, we lose an hour of sleep. It's basically 1.20am right now, I guess :emo:
  15. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Delta_Aitch)
    :adore:

    I WANT TO REP YOU WITH MY NEW NUMBER, BUT MAN'S GIVEN TOO MUCH OUT. remind me, later, k?? OH NEVERMIND. It went through :daydreaming:


    Basically, we lose an hour of sleep. It's basically 1.20am right now, I guess :emo:
    Thanks :p:

    Yeah I get that sort of, I just don't know if my phone/ipod will auto change therefore I don't know what time to set my alarms...
  16. Offline

    ReputationRep:
    500 :manutd:

    I don't lose sleep coz I never sleep before 1am anyway. :smug:
  17. Offline

    Yeaaah, most phones change it automatically. It's the analogue clocks which you'll have to change yourself.
  18. Offline

    OI FLACK, man had enough coins to buy some new colours. I HAVE GREEN :cry2: Man ain't a peasant no more #ragstoriches
  19. Offline

    ReputationRep:
    sikkkkkkk, I ain't spending until I've got 1000 coins. And allow those bomb prices, hoping Ahsan will get me some discount on those.
  20. Offline

    ReputationRep:
    Omg you finally responded. :cry2:

    EDIT: YES, YES I CAN WRITE THE ANSWER.
Updated: April 5, 2012
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Would you consider Clearing if you missed your offer?
Results and Clearing

Results are coming...

No sweat. Here's all you need to make sure you're ready

new on tsr

What's your life ambition?

Graduating, travelling, owning a business?

Useful resources

Accommodation profiles:

The Student Housing Company

The Student Housing Company

Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.


X1 Lettings

X1 Lettings

Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


Collegiate Accommodation

Collegiate Accommodation

"This is student living. Just better."


Scape Student Living

Scape Student Living

"‘Smart, bright and beautiful student accommodation."


Scape Student Living

Vita Student

The only experience-led accommodation provider in the UK where everything is included.


iQ Student Accommodation

iQ Student Accommodation

Great value student rooms in city centre locations all across the UK

Articles:

Dedicated US study forum

Quick link:

Unanswered international lounge threads

Groups associated with this forum:

View associated groups
x

Think you'll be in clearing or adjustment?

Hear direct from unis that want to talk to you

Get email alerts for university course places that match your subjects and grades. Just let us know what you're studying.

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.