Results are out! Find what you need...fast. Get quick advice or join the chat
Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Tsr Pakistani Society VI... Saag and Toast for all members!!

This thread is sponsored by:
Announcements Posted on
Applying to Uni? Let Universities come to you. Click here to get your perfect place 20-10-2014
    • 38 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Ayesha.Tabassam95)
    What does that mean?
    It means, where's my apology :pierre:


    Joke haha.
    Awww well thanks for the info. Why did he create two accounts for??:confused:
    Oh and if you talk to him before his two weeks are up... tell him from me, hes an idiot :mad:
    So he can post, presumably. Nah, I wont talk to him before then. Lol, why is he an idiot?
    • 4 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Ayesha.Tabassam95)
    x
    nope he wasnt :P he never did it was only at that time when saman came
    and well is it becuz it takes ages to do it?

    what happened allergic reaction to what????
    • 13 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by ak137)
    It means, where's my apology :pierre:


    Joke haha.


    So he can post, presumably. Nah, I wont talk to him before then. Lol, why is he an idiot?
    Oh okay. I havent said anything to you... Have I?? :eek:
    Oh okay, still confused but its cool. Lol. Erm... cause he got banned. And I miss talking to him... even though I probably annoyed the hell out of him
    • 13 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Farwa)
    nope he wasnt :P he never did it was only at that time when saman came
    and well is it becuz it takes ages to do it?

    what happened allergic reaction to what????
    Ohh right. Lol. But I bet he still hates us after that.. I was crapping myself btw when that happend. Youre dads sooo scary. Lol. And sadaf was casually acting like everything was okay.
    Yeah. Lol. Soo sexist I know.
    I made fishfingers (which I burnt ) and itched my face.. Bad move cause now it feels like my blood is literally boiling and my face is on fire!!!!
    • 38 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Ayesha.Tabassam95)
    Oh okay. I havent said anything to you... Have I?? :eek:
    Oh okay, still confused but its cool. Lol. Erm... cause he got banned. And I miss talking to him... even though I probably annoyed the hell out of him
    Haha, I think we were both throwing insults at each other, when you first started

    You've got me to talk to now :flutter: Haha, he'll be back. That'll teach him not to create a second account!
    • 56 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Ayesha.Tabassam95)
    Alright, cool And thanks.
    Btw youre friends with hasan4life right?? Where the hell is he when I need him on his football advice!!!.. cause theres a guy completely owning me
    Any way sorry. Are you are at uni or college?
    He's banned haha. Neither, I'm on a gap yahhhh :awesome:
    • 13 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by ak137)
    Haha, I think we were both throwing insults at each other, when you first started

    You've got me to talk to now :flutter: Haha, he'll be back. That'll teach him not to create a second account!
    Ohhh yeah, I thought so but I wasnt sure... lol. Sorry about that
    Erm.. okay, what do you want to talk about?? Lol, maybe that will teach him
    • 13 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Blackshadow)
    He's banned haha. Neither, I'm on a gap yahhhh :awesome:
    Oh, nice. What have you applied for next year then?
    And have you been doing anything interesting?
    • 7 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Blackshadow)
    Yo! Wagwan homie?
    chillin bruda what you saying?
    • 7 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by shush)
    .
    Shush bro, mans been seeing so many threads with muslims leaving islam, girls taking headscarfs off.. feelin down man why is this happening lol. but i see you actively preaching man keep up the good work
    • 1 follower
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by zubz91)
    Shush bro, mans been seeing so many threads with muslims leaving islam, girls taking headscarfs off.. feelin down man why is this happening lol. but i see you actively preaching man keep up the good work
    sickgeeza lol thanks man, meant a lot
    id pos rep you if i could
    • 7 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by shush)
    sickgeeza lol thanks man, meant a lot
    id pos rep you if i could
    No need ma muslim brother lol, thought that counts make dua for me and am happy lol
    • 1 follower
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by zubz91)
    No need ma muslim brother lol, thought that counts make dua for me and am happy lol
    InShaaAllah bro
    theres tooo many confused ppl nowadays if ygm
    • 7 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by shush)
    InShaaAllah bro
    theres tooo many confused ppl nowadays if ygm
    inshaallah Serious bro, may allah give em hidayat
    • 1 follower
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by zubz91)
    inshaallah Serious bro, may allah give em hidayat
    what does hidayat mean
    ive heard it in soooooo many places
    • 7 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by shush)
    what does hidayat mean
    ive heard it in soooooo many places
    lol guide them to the correct path
    • 7 followers
    Offline

    ReputationRep:
    • 1 follower
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by zubz91)
    lol guide them to the correct path
    ohh right yeah
    safe
    • 0 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by shush)
    ohh right yeah
    safe
    Go read fajr!
    • 7 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by shush)
    ohh right yeah
    safe
    bro whose your favourite reciter?
Updated: June 11, 2012
New on TSR

Personal statement help

Use our clever tool to create a PS you're proud of.

Article updates
Useful resources
Reputation gems:
You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.