Results are out! Find what you need...fast. Get quick advice or join the chat
Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free to post

Bristol Firmers 2012

Announcements Posted on
  1. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by trixie01)
    Hey i'm thinking durdham , cos the halls along stoke bishop are meant to be the most social. When do we get to apply for accomodation?
    Yeah stoke bishop looks great I'd just rather to be closer to the uni because I'll have 9-5 lectures!

    I think it's something like 8th June.. I know the 2012 prices for the halls come out in May so we've got ages to wait yet.
  2. Offline

    ReputationRep:
    o i see ha, what ocurse are you doing?
  3. Offline

    ReputationRep:
    Any firmers looking at joining the Explorers society?
  4. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by ellie157)
    Yeah stoke bishop looks great I'd just rather to be closer to the uni because I'll have 9-5 lectures!

    I think it's something like 8th June.. I know the 2012 prices for the halls come out in May so we've got ages to wait yet.
    You have 9-5 lectures?! What subject are you doing?
  5. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by trixie01)
    yeah same, what course are you gonna do at bristol?
    Law, what about you ?
  6. Offline

    ReputationRep:
    I firmed for Economics and Management (LN12)
  7. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by punctuation)
    You have 9-5 lectures?! What subject are you doing?
    Veterinary Science! So yeah it's more 9-5 lectures/dissections/animal handling classes
  8. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by ellie157)
    Veterinary Science! So yeah it's more 9-5 lectures/dissections/animal handling classes
    Ah, I see! Interesting.
  9. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Kidneyjean)
    Yeah that's what I thought for a while too, but there's supposedly an extra building in UH with ensuites! I wish I could've visited stoke bishop on the open day... we didn't get to see any of the self-catered accomodation.
    Grades permitting, I'll be doing Medicine
    Im a medic too!!! I'm a gapper though so got my grades, sooo excited
  10. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by milliec08)
    Im a medic too!!! I'm a gapper though so got my grades, sooo excited
    Aaaah awesome That must be so great to have all the academic stuff sorted! It's gonna be so cool (again, grades permitting eek), did you defer, wait a year, or reapply?
  11. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Kidneyjean)
    Aaaah awesome That must be so great to have all the academic stuff sorted! It's gonna be so cool (again, grades permitting eek), did you defer, wait a year, or reapply?
    reapplied, but when i did apply the first time i applied for a deferred entry so the gap year was planned, i know im so excited, Bristols beautiful aswell! PM your name or get on the fb group and ill add you, where abouts are you from??
  12. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Undergrad2012)
    Law, what about you ?
    Bsc Childhood studies
  13. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by trixie01)
    Bsc Childhood studies
    Did u join the facebk group btw? cos im on it
  14. Offline

    ReputationRep:
    Course: Law (M100)
    Offer: AAA / AA + Welsh Bacc
    Which accommodation are you thinking of? Certainly in stoke bishop, not sure which particular one though !

    Soooooooo excited !
  15. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Like a BAWS)
    Course: Law (M100)
    Offer: AAA / AA + Welsh Bacc
    Which accommodation are you thinking of? Certainly in stoke bishop, not sure which particular one though !

    Soooooooo excited !
    Same i cnt wait!! Haa. I was thinking of applying to durdham hall as my first choice, as it's along Stoke Bishop, which are meant to be the most socialable halls.
  16. Offline

    ReputationRep:
    Anybody else here doing physics and philosophy? c:
  17. Offline

    ReputationRep:
    Course: Chemistry
    Offer: AAA/A*AB
    Accommodation: not really sure maybe hiatt baker?
  18. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by milliec08)
    reapplied, but when i did apply the first time i applied for a deferred entry so the gap year was planned, i know im so excited, Bristols beautiful aswell! PM your name or get on the fb group and ill add you, where abouts are you from??
    Nice And yeah, the weather was gross on my interview day and I still thought it looked lovely!
    Did you mean the medicine offer holder group or the bristol firmers group? And I'm in London, so not too far away You?
  19. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Kidneyjean)
    Nice And yeah, the weather was gross on my interview day and I still thought it looked lovely!
    Did you mean the medicine offer holder group or the bristol firmers group? And I'm in London, so not too far away You?
    ah, im from london too! hahaa
  20. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Snavemot)
    Course: English
    Offer:AAA
    Which accommodation are you thinking of? HB or Wills
    Woo I'm English as well! Very excited

Reply

Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. By joining you agree to our Ts and Cs, privacy policy and site rules

  2. Slide to join now Processing…

Updated: August 16, 2012
2015 general election
New on TSR

Loved by Students

Our big survey results unveiled

Article updates
  • 0 new posts
Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.