Results are out! Find what you need...fast. Get quick advice or join the chat
Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

*The African Society [Part VIII]*

This thread is sponsored by:
Announcements Posted on
    • 63 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Horatio-)
    not good
    • 23 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    WORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRTTTT! How can you not like kim bet u cried when heather died lmao

    nahh he's about 5'10
    Loool nah I was just like wtf bet you did

    Still too short
    • 13 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    lmao allow the odd future adverts on utube :rofl:
    It's getting annoying now, I've never seen the same one twice though, some of the stuff they're doing is just :confused:

    Did you see the one where he licks his knee? :facepalm2:




    (Original post by Delta_Aitch)
    I was going to watch the 2nd season on Sky Atlantic, but because I missed it, I'll watch it online.


    :afraid: edited
    What's up with the edit? :lol:
    • 3 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Crazy Paving)
    oioioi, you Salim's girl then? :hubba:
    Hiiiiiii!

    Nah that's not me. Only attracted to midgets. :colonhash:
    • 35 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)
    Loool nah I was just like wtf bet you did

    Still too short
    LOOOL! Nah aint that sad m8 :hand:

    aye :nopity:
    • 23 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    LOOOL! Nah aint that sad m8 :hand:

    aye :nopity:
    Did you cry when Dennis died?

    5'10 is alright for you
    • 35 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)
    Did you cry when Dennis died?

    5'10 is alright for you
    LOL! I dont cry when anyone dies...on eastenders :hand: but dennis's death did annoy me he was so hot man

    Nah, 6ft lass right over 'ere :dumbells:
    • 84 followers
    Offline

    ReputationRep:
    :nothing:
    • 23 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    LOL! I dont cry when anyone dies...on eastenders :hand: but dennis's death did annoy me he was so hot man

    Nah, 6ft lass right over 'ere :dumbells:
    Are you really? That's awesome - but you said you need to measure yourself stop telling fibs.
    • 3 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Mastermind`)
    not good
    :mmm:
    • 35 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)
    Are you really? That's awesome - but you said you need to measure yourself stop telling fibs.
    love tricking the fools :smug:

    i think im like 5'6, need to check ¬____¬
    • 13 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    love tricking the fools :smug:

    i think im like 5'6, need to check ¬____¬
    LOL......
    • 23 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    love tricking the fools :smug:

    i think im like 5'6, need to check ¬____¬
    random guess
    • 35 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by failingatm)
    :console: NO COME BACK RIGHT NOW. Allow the haters.
    I'm alright for the moment, thank you Kiz. :suith:
    • 35 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by In2deep)
    LOL......
    No laughing please


    (Original post by mel0n)
    random guess
    ¬___¬
    • 23 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Amandeep_Psych07)
    x
    Are you ok? :suith: I fell asleep last night..
    • Thread Starter
    • 68 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Amandeep_Psych07)
    I'm alright for the moment, thank you Kiz. :suith:
    :emo: :heart: :console:
    • 84 followers
    Offline

    ReputationRep:
    Btw, do you lot actually go on rides or are you pussies/money wasters?
    • 35 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by In2deep)
    It's getting annoying now, I've never seen the same one twice though, some of the stuff they're doing is just :confused:

    Did you see the one where he licks his knee? :facepalm2:






    What's up with the edit? :lol:
    I KNOOOOWWW!!! yhhh wtf :rofl2:
    • Thread Starter
    • 68 followers
    Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Crazy Paving)
    Btw, do you lot actually go on rides or are you pussies/money wasters?
    I'm not a pussy, I'd go on everything.
Updated: October 3, 2014
New on TSR

Halloween 2014

Join the TSR Halloween party...if you dare!

Article updates
Useful resources
Reputation gems:
You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.