Results are out! Find what you need...fast. Get quick advice or join the chat
x

Unlock these great extras with your FREE membership

  • One-on-one advice about results day and Clearing
  • Free access to our personal statement wizard
  • Customise TSR to suit how you want to use it

*The African Society [Part VIII]*

This thread is sponsored by:
Announcements Posted on
Find your uni forum to get talking to other applicants, existing students and your future course-mates 27-07-2015
Win top prizes in our mega results day giveaway... 24-07-2015
  1. Offline

    ...cause there is/was nothing to reciprocate.

    OH MAN.. NEED TO GO LONDON TOMORROW. GONNA DO SOME CHRIS BROWN BALLE BALLE AT THE WEDDING.
  2. Offline

    ReputationRep:
    exactamondo :pierre:
  3. Offline

    ReputationRep:
    Missed the grand finale :sad:
  4. Offline

    Did you win the prize, bruda? I see yer name in green lights.
  5. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Tucking Fypo)

    Give them to mel0n tbh, she's been in cracking form as of late. And her humble nature was evident as she wasn't obsessed with getting the 10k. :cyber:
    :dumbells:

    (Original post by someonesomewherexx)
    any Nigerians here??
    There's flowermaster91, dunno where she is at the moment though.

    (Original post by flowermaster91)
    x
  6. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Tucking Fypo)
    Did you win the prize, bruda? I see yer name in green lights.
    Nah had some spare riches :getmecoat: if it's me you're asking.
  7. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by In2deep)
    We own it, you guys just work here :smug:
    Got it the wrong way round, mate :smug::smug:
  8. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Tucking Fypo)
    Asexualmonster, aye, no doubt about it. #amanadayamananight

    I'd rather lose internet access forever than have any ties with...pakipidoo. :bhangra:
    wtf man, I feel SORRY for you. The way you send out these crusty lines... kmt.

    I think you need to google define asexual. :pierre:

    Don't be mean about your future wife tbh.
  9. Offline

    (Original post by failingatm)

    So you have entered our thread? It is not actually that interesting, but do come inside, and make yourself comfortable. Would you like a drink at all?

    THE AFRICAN SOCIETY

    WELCOME BOYS AND GIRLS, TO THE AFRICAN SOCIETY'S 8TH OFFICIAL THREAD.
    THIS YEAR - 2K12, HOSTED BY YOURS TRULY: AF SOC'S BEST YOUNG MEMBER 2K11 (aint even african h3h3)

    It doesn't matter if you're black or white, come and have a spell of banter with some of the finest people on TSR.


    :hifro: :smug: :smug: :smug: :smug: :smug: :hifro:


    IN B4 CORNERSTONE THAT SNEAKY PIRATE
    work still to be done on the op, kmt


    Link to the last thread:
    http://www.thestudentroom.co.uk/show....php?t=1702780


    Official sponsors:
    Spoiler:
    Show




    For more information on advertising space, please contact Thread Starter


    AFSOC THORPE PARK TRIP INFO:
    Spoiler:
    Show




    Official FAQ:
    Spoiler:
    Show
    I've got a problem with the African Society!


    I'm not African, can I still join in?



    Yes

    Any other questions:

    ttkk


    If you have any other questions, contact Thread Starter.

    LMFAOOOOOOOOOOOOOOO KIZZA. Best opening thread to date. Beats that ****ty one The Cornerstone made, anyhow :sly:


    Peak I missed like 4 pages worth of the new thread and about 100 posts off the old one :lol:
  10. Offline

    (Original post by magdaplaysbass)
    just requested to join
    hi :hello:
    Good evening!

    (Original post by In2deep)




    This guy is a legend :rofl:
    :laugh: Why does his mouth move so much?

    He reminds me of Donna, incidentally.
  11. Offline

    (Original post by kimprovising)
    wtf man, I feel SORRY for you. The way you send out these crusty lines... kmt.

    I think you need to google define asexual. :pierre:

    Don't be mean about your future wife tbh.
    You need to look in the mirror and see what you really are. COS GURL, ASEXUAL, YOU AIN'T.

    She ain't.....that, she's sewage rat mate.
  12. Offline

    ReputationRep:
    I go out for just a few hours and this is what I find???!!!!

    Unacceptable :mad:

    Some crusty OP as well
  13. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Delta_Aitch)
    LMFAOOOOOOOOOOOOOOO KIZZA. Best opening thread to date. Beats that ****ty one The Cornerstone made, anyhow :sly:


    Peak I missed like 4 pages worth of the new thread and about 100 posts off the old one :lol:

    You didn't miss much, just me #Winning :smug:
  14. Offline

    ReputationRep:
    Bristolians are always complaining ffs :smug:
  15. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    Good evening!
    So what do you guys actually talk about on here? :curious:
  16. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by The Cornerstone)
    I go out for just a few hours and this is what I find???!!!!

    Unacceptable :mad:

    Some crusty OP as well
    SOMEONE'S... JEALOUS. :smug:

    (Original post by Delta_Aitch)
    LMFAOOOOOOOOOOOOOOO KIZZA. Best opening thread to date. Beats that ****ty one The Cornerstone made, anyhow :sly:


    Peak I missed like 4 pages worth of the new thread and about 100 posts off the old one :lol:
    :adore: Thank you, thank you. It's still not complete yet, suggestions are still open. :daydreaming:
  17. Offline

    The opening line. :rofl2: #bellisimo *kisses fingers like hafsa*
  18. Offline

    (Original post by failingatm)
    SOMEONE'S... JEALOUS. :smug:



    :adore: Thank you, thank you. It's still not complete yet, suggestions are still open. :daydreaming:
    You simply MUST add some youtube vids and some hazza p quotes!

    (Original post by In2deep)
    You didn't miss much, just me #Winning :smug:
    Shame you're already a sub :lol:
    (Original post by magdaplaysbass)
    So what do you guys actually talk about on here? :curious:
    Like any society, we talk about drugs, sex and music
  19. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Tucking Fypo)
    You need to look in the mirror and see what you really are. COS GURL, ASEXUAL, YOU AIN'T.

    She ain't.....that, she's sewage rat mate.
    WTF How can someone "look" asexual :rolleyes: I look like a normal girl m8.

    Dont diss your wife like that, m8. not cool.
  20. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Delta_Aitch)
    You simply MUST add some youtube vids and some hazza p quotes!
    Yes! I was thinking a few gifs, a video here and there, and some Hazza P ****. Will work on it later though. Man's just beat after winning the race tbh. :smug:

Reply

Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. By joining you agree to our Ts and Cs, privacy policy and site rules

  2. Slide to join now Processing…

Updated: July 23, 2015
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Have you got a summer job this year?
Results and Clearing

Results are coming...

No sweat. Here's all you need to make sure you're ready

new on tsr

Cure summer boredom

Bargain games for under £20

Useful resources

Accommodation profiles:

The Student Housing Company

The Student Housing Company

Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.


X1 Lettings

X1 Lettings

Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


Collegiate Accommodation

Collegiate Accommodation

"This is student living. Just better."


Scape Student Living

Scape Student Living

"‘Smart, bright and beautiful student accommodation."


Scape Student Living

Vita Student

The only experience-led accommodation provider in the UK where everything is included.


iQ Student Accommodation

iQ Student Accommodation

Great value student rooms in city centre locations all across the UK

Articles:

Dedicated US study forum

Quick link:

Unanswered international lounge threads

Groups associated with this forum:

View associated groups
x

Think you'll be in clearing or adjustment?

Hear direct from unis that want to talk to you

Get email alerts for university course places that match your subjects and grades. Just let us know what you're studying.

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.