Results are out! Find what you need...fast. Get quick advice or join the chat
x

Unlock these great extras with your FREE membership

  • One-on-one advice about results day and Clearing
  • Free access to our personal statement wizard
  • Customise TSR to suit how you want to use it

University of Northampton 2012 Spencer Perceval Hall

Announcements Posted on
Rate your uni — help us build a league table based on real student views 19-08-2015
  1. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by katherineterris)
    hey! I'm in Flat 10
    add me on facebook! Katherine Terris
    Heyy!I've added you, just have to hope its the right person :eek:
  2. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by signwithme)
    hey i got flat 12 room 1 spencer perceval
    I'm in flat 13... hey neighbour haha
  3. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Lauren_C)
    woops! sorry we didnt realise :/
    It's not a rule as such, just something for you to bear in mind if you're choosing to give out your details!
  4. Offline

    ReputationRep:
    hi. im staying in spencer perceval flat 30 does anyone know if thats the top or ground or middle floor x
  5. Offline

    ReputationRep:
    has anyone heard of anyone being in flats 40+ at spencer perceval ? im in flat 43 and so far ive only heard of people being up to the 30's haha
  6. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by louiseeleanorr)
    I'm in flat 13... hey neighbour haha
    XD hey what are you studying?
  7. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by louiseeleanorr)
    HEY GUYSSS
    whos in flat 13? coz by looks of things ill be on my own haha!!
    or doing Event management?


    Lemme knoww xxx
    heyaaaa, im doing event management! xx
  8. Offline

    ReputationRep:
    Hi, sorry to intrude on this thread, I'm in William Carey not Spencer Percval but I see a lot of you are doing Early Years/Primary Education. I'm doing E.Y and it would be good to get too know some of you beforehand, so free feel to add me on facebook. My name is Alice Herbert (im from Cardiff).
  9. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by signwithme)
    XD hey what are you studying?
    Im studying event management, wbu?
  10. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by emmalouise09)
    heyaaaa, im doing event management! xx
    Ahh really? are you looking forward to it?
  11. Offline

    ReputationRep:
    anyone staying in flat 6?
    i'm studying primary education x
  12. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by louiseeleanorr)
    Im studying event management, wbu?
    im doing special educational needs inclusion
  13. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by kevia)

    I'm in Flat 43 what course you doing ? x
    I'm doing Geography, how about you?
  14. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Kerryfisk)
    im in flat 39 so pretty close
    add me on fb Kerry Fisk x
    There's a few people with your name, so not too sure which one to add. If you want to you can add me instead, Eden Pickton
  15. Offline

    ReputationRep:
    Hi Im Neera, Im Going To Be DOing Events management in september gonna be in Yahooo
    Flat 44
    Room Room 2, Flat 44, Spencer Perceval Hall, Park Campus
  16. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by kevia)
    has anyone heard of anyone being in flats 40+ at spencer perceval ? im in flat 43 and so far ive only heard of people being up to the 30's haha
    Im Gonna Be Next To You in flat 44
  17. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Sheneera)
    Im Gonna Be Next To You in flat 44
    finally found a neighbour ! lol what course u doing ?
  18. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by kevia)
    finally found a neighbour ! lol what course u doing ?
    Yaaay, Thank God I Wont Be Alone, Im going To Be Doing Events Management With Business Joint im soooooo Excited
  19. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by Sheneera)
    Yaaay, Thank God I Wont Be Alone, Im going To Be Doing Events Management With Business Joint im soooooo Excited
    aw im so relieved ! couldnt find anyonee near me for ages ! haha im doing education studies/social care , ahhh same! cant wait to just be there now
  20. Offline

    ReputationRep:
    (Original post by sticklebrick93)
    I'm doing Geography, how about you?
    oh nice, im doing education studies/social care

Reply

Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. By joining you agree to our Ts and Cs, privacy policy and site rules

  2. Slide to join now Processing…

Updated: June 23, 2013
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

New on TSR

Rate your uni

Help build a new league table

Poll
How do you read?
Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.