The Student Room Group

Can someone translate this into french?

I loved this movie because all the actors (there were thousands for the scene settings) were transformed to look like ancient tribes. The special effects were very realistic and action filled because the film was filmed in a rainforest and actual mayan temples. I was very interested because the film was all in an Ancient language with only subtitles meaning it was a bit hard to follow but it added to the overall atmosphere of the film. I would recommentld this to anyone interested in history, culture or romance because this film shows strong bonds like family love in a tribal setting. In contrast, this film is also gory but thats what makes me love it so much.

(Thank you , I have no time to translate it as I am going away and my deadline is near. I mived schools so it has a lot of material i do not know and need help with but my teacher refuses to help. I am a girl for masc/fem. Thank you so much xx)
Reply 1
J'ai adoré ce film parce que tous les acteurs (il y avait des milliers de paramètres de la scène) ont été transformées pour ressembler aux anciennes tribus. Les effets spéciaux sont très réalistes et rempli d'action parce que le film a été tourné dans une forêt tropicale humide et temples mayas réelle. J'ai été très intéressé parce que le film était dans une langue ancienne avec uniquement les sous-titres, ce qui signifie qu'elle a été un peu difficile à suivre, mais elle a ajouté à l'ensemble de l'atmosphère du film. Je voudrais recommentld ce à quiconque s'intéresse à l'histoire, la culture ou le romantisme car ce film montre des liens forts comme l'amour familial dans un paramètre tribal. En revanche, ce film est aussi gory mais c'est ce qui me rend l'aime tellement.
(edited 8 years ago)
Voulez-vous coucher avec moi ce soir?


Spoiler

Reply 3
Original post by BristolFresher15
Voulez-vous coucher avec moi ce soir?

Spoiler



Oui oui baguette eiffel tower escargots bien

Quick Reply

Latest

Trending

Trending