Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Offline

      14
      (Original post by cool_beans1993)
      omdz the 6th ones goood!!....lool at the rap battle....
      Lol yeah and the lyrics!

      (Original post by 7887)
      Number 6 is pretty jokes blad :lol:
      ami jam that hype lol
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by blueray)
      Lol yeah and the lyrics!



      ami jam that hype lol
      dhaal for breakfast lol
      and i aint playing no battyboy game blad....
      funny think the things he says are so true about the indian dramas and all...
      Offline

      13
      ReputationRep:
      When i saw the fifth one, I was like oh no...he's never going to be able to keep this up, it's finally getting **** - But wam bam, he's got his mojo back in the sixth one!

      THIS IS GETTIN SERIOUS, MEGATRON TUTTI, JUST HAD SNICKERS, GONNA BE NUTTY 8)
      Offline

      2
      ReputationRep:
      Humza singing Friday :rofl2:
      Offline

      12
      ReputationRep:
      They should've got that camp black guy to do the rapping rather than the mother. :shifty:
      Offline

      2
      ReputationRep:
      hey btw i made a diary of a badman society so u guys should join
      Offline

      2
      ReputationRep:
      Although im Black i grew up in a mostly asian enviroment so i get most of the jokes xD like tutti and guti and tanda and stuff :P

      Why is this so funny xD
      Offline

      9
      ReputationRep:
      Jam that hype.
      Offline

      3
      ReputationRep:
      I didn't find it funny.
      Offline

      0
      ReputationRep:
      how the hell did they manage to burn salad!?
      Offline

      2
      ReputationRep:
      btw we made a diary of a badman society ...u guys can join if u want


      (Original post by surina_xxx)
      how the hell did they manage to burn salad!?
      yh i dont get that u dont even heat up salad lol
      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by surina_xxx)
      how the hell did they manage to burn salad!?
      lol i thought he said salan
      Offline

      0
      ReputationRep:
      (Original post by cool_beans1993)
      hey btw i made a diary of a badman society so u guys should join
      Bareee advertisin bladd
      • Offline

        14
        The rap battle kabe kushi gaby gum LOOL
        Offline

        0
        ReputationRep:
        i heard humza (the main guy) fell out with umar (the fat/big/hench guy) which is why he isn't in doabm 6. anyone else heard this?
        Offline

        2
        ReputationRep:
        (Original post by Hot Bobby Darling)
        i heard humza (the main guy) fell out with umar (the fat/big/hench guy) which is why he isn't in doabm 6. anyone else heard this?
        diary of a badman 6 already came out....
        Offline

        0
        ReputationRep:
        i know i said that umar isn't in it because the two fell out
        Offline

        0
        ReputationRep:
        i lovee his vids! lol! theyr sooo funny and truee!! haha! always cheers me up watching them when im annoyed or down!
        Offline

        2
        ReputationRep:
        (Original post by Hot Bobby Darling)
        i know i said that umar isn't in it because the two fell out
        oh yh my bad...oh i didnt know that...arent they a bit old for that...
        Offline

        1
        ReputationRep:
        The geeky kid dancing in his face cracked me up on other levels.
       
       
       
    • See more of what you like on The Student Room

      You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

    • Poll
      Will you be richer or poorer than your parents?
      Useful resources
    • See more of what you like on The Student Room

      You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

    • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

      Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

      Quick reply
      Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.