Hello, my name is Tasnia'x!

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Nah. Alhamdulillah! Both my English LIT and Land were very easy! Loved the sources for Lang as well as Q5 and 6. For LIT the poems that I compared in-depth came up as well as the theme. So I was ready for the exam. I was really concerned about LIT but now I have high hopes in getting an A* in both the exams.
    That's good to hear
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    That's good to hear
    Astagfrilla that P2 exam 😔😔
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Astagfrilla that P2 exam 😔😔
    im so pissed rn, that stupid exam just ruined my day. I did so **** in that paper
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Tasnia'x Rakstar


    What happend to Hamza? He dead? Or is he on itikaaf?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Tasnia'x Rakstar


    What happend to Hamza? He dead? Or is he on itikaaf?
    He is revising. He has Physics
    Good luck btw Hamza
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    He is revising. He has Physics
    Good luck btw Hamza
    oh. He still has exam? Peakk.

    Good luck! InshaAllah you find the exams easy.

    Unlike meh who floppd physics.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    oh. He still has exam? Peakk.

    Good luck! InshaAllah you find the exams easy.

    Unlike meh who floppd physics.

    He's doing his Physics exam.

    IK Please don't get started on that, I know I flopped so badly than you,
    I just want an A* overall :cry2:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Tasnia is this current moment travelling to the airport to go on holiday!

    Everybody please pray she has a safe flight and arrives to her destination safely

    Have a great time Tasnia.

    We'll all be thinking about you!

    Rakstar
    hamza772000


    Only us man left in this country (guys in the squad)
    I'll be gone too next Sunday
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Tasnia is this current moment travelling to the airport to go on holiday!

    Everybody please pray she has a safe flight and arrives to her destination safely

    Have a great time Tasnia.

    We'll all be thinking about you!

    Rakstar
    hamza772000


    Only us man left in this country (guys in the squad)
    I'll be gone too next Sunday
    Of course I'll pray

    Where you off ta? Bangladesh?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Of course I'll pray

    Where you off ta? Bangladesh?
    Yeh

    Dubai first then Bangladesh!
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Yeh

    Dubai first then Bangladesh!
    Ah, cool, I've been Dubai a couple of times.......it's awesome! You ever been before?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Ah, cool, I've been Dubai a couple of times.......it's awesome! You ever been before?
    Nah i've never been o.o

    What do you recommend i do there?
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Nah i've never been o.o

    What do you recommend i do there?
    I went like 6 years ago and I was 9/10 so I don't remember much, but they have all sorts of sh*t there, Waterparks etc. Definitely visit the Shopping Malls, mainly Dubai Mall, it's right next to the Burj Khalifa, I remember we went to this like city/state near Dubai called Fujeirah, we went to the beach and me, my day and his friend went on this doughnut ride thing in the sea............I believe there's a market there too.......Sorry I honestly don't remember much.........
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Tasnia is this current moment travelling to the airport to go on holiday!

    Everybody please pray she has a safe flight and arrives to her destination safely

    Have a great time Tasnia.

    We'll all be thinking about you!

    Rakstar
    hamza772000


    Only us man left in this country (guys in the squad)
    I'll be gone too next Sunday
    Just saw this.
    Thanks guys for all your Love and Support.
    May all of you guys have a good summer holiday this year.

    And Yeahh. I've landed safely Alhamdulilah.

    Rakstar
    hamza772000
    Federerr
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Just saw this.
    Thanks guys for all your Love and Support.
    May all of you guys have a good summer holiday this year.

    And Yeahh. I've landed safely Alhamdulilah.

    Rakstar
    hamza772000
    Federerr
    Np

    Hope you have a fun time
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I went like 6 years ago and I was 9/10 so I don't remember much, but they have all sorts of sh*t there, Waterparks etc. Definitely visit the Shopping Malls, mainly Dubai Mall, it's right next to the Burj Khalifa, I remember we went to this like city/state near Dubai called Fujeirah, we went to the beach and me, my day and his friend went on this doughnut ride thing in the sea............I believe there's a market there too.......Sorry I honestly don't remember much.........
    Crap! Completely missed this notification.. Have sooo many its crazy haha!

    Thanks bro! I'll keep all this in mind <3
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Just saw this.
    Thanks guys for all your Love and Support.
    May all of you guys have a good summer holiday this year.

    And Yeahh. I've landed safely Alhamdulilah.

    Rakstar
    hamza772000
    Federerr
    Alhamdulilah!

    Enjoy your time in Pakistan! Since after this year A Levels start ;(

    I heard it's the worst 2 years of a student life......
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Crap! Completely missed this notification.. Have sooo many its crazy haha!

    Thanks bro! I'll keep all this in mind <3
    Dw bro, its cool
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    Alhamdulilah!

    Enjoy your time in Pakistan! Since after this year A Levels start ;(

    I heard it's the worst 2 years of a student life......
    Yallah Goh Baii.
    I'm so baffed rn. Some random ppl sending me pms about my Snap- Like i ain't gonna give it Lmao :lol:

    I still gotta reply your pm and vm- Give me a sec.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Yallah Goh Baii.
    I'm so baffed rn. Some random ppl sending me pms about my Snap- Like i ain't gonna give it Lmao :lol:

    I still gotta reply your pm and vm- Give me a sec.
    Acha kandis nah. Tarah'reh blank kor.

    LOOL it's peak. I do kick ups with my phone at home and now my front camera don't work and I can't snap anymore it's peakkkkk.


    LOOL take your time haha.
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: October 8, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Would you prefer to be told about sex by your:
Useful resources

Quick link:

Unanswered welcome lounge threads

Groups associated with this forum:

View associated groups
Study resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.