Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    Welcome Squad
    (Original post by AzimH)
    Uhmmm... Uhmmm... Okay, it's about time I came clean. *unzips costume* I'm not really a cat. I'm a guinea pig. *dramatic music plays* But wait... There's more! I'm not really a guinea pig *unzips costume* I am actually a cat who played a guinea pig that played a cat. #catception
    :eek: I've never felt so played in my life
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    it's alright i am used to disappointment already
    still we can be buddies
    Another photo to add to my guinea pig and cat collection
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    omg i hope you have a fantastic time fleming!! :lovehug:
    Thank you! :jacko::jumphug:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by thecatwithnohat)
    :eek: I've never felt so played in my life
    They don't call me a player for nothing.

    Well nobody actually calls me a player but still, it would be kinda cool though.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    it's alright i am used to disappointment already
    still we can be buddies
    Is this your guinea pig? This is adorable :love:
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by thecatwithnohat)
    :eek: I've never felt so played in my life

    this kind of played right?
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Fleming1928)
    Is this your guinea pig? This is adorable :love:
    no lol this is one of mine:
    A tsr first noone has ever seen this one b4:
    Name:  Amy.jpg
Views: 12
Size:  93.0 KB
    she is my fave
    i have another female and the male in my PP
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    Welcome Squad
    (Original post by AzimH)
    They don't call me a player for nothing.

    Well nobody actually calls me a player but still, it would be kinda cool though.
    I'll play with your organs in a bit, just getting into the Halloween spirit :hmmm:


    mods don't ban me please I'm actually really nice, those aren't tears coming down Azim's face :erm:


    CoolCavy if only I knew how to play a piano :daydreaming:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    no lol this is one of mine:
    A tsr first noone has ever seen this one b4:
    Name:  Amy.jpg
Views: 12
Size:  93.0 KB
    she is my fave
    i have another female and the male in my PP
    Cuteness overload :lovehug:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by thecatwithnohat)
    I'll play with your organs in a bit, just getting into the Halloween spirit :hmmm:


    mods don't ban me please I'm actually really nice, those aren't tears coming down Azim's face :erm:


    CoolCavy if only I knew how to play a piano :daydreaming:
    I feel violated yet aroused. What are you dressing up as Halloween? I plan to dress up as a pig while my friend dresses up as David Cameron.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    omg lmao, someone has been going to the gym i see
    COOLCAVY'S BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!

    - And we might actually get to 3115!
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Fleming1928)
    Cuteness overload :lovehug:
    yeah, she is a rescue bc someone starved her and abandoned her by a motorway in a cardboard box. She was pregnant and had lice but she came to us from the RSPCA and i just love her so much and she has come on so much, she is much tamer and *gah* i'm rambling but i just love her
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Banana00)
    COOLCAVY'S BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!

    - And we might actually get to 3115!
    lol thanks yeah i have nearly done my art so i came back

    yes it looks doable now!
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by AzimH)
    I feel violated yet aroused. What are you dressing up as Halloween? I plan to dress up as a pig while my friend dresses up as David Cameron.
    :lolwut:
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    Welcome Squad
    (Original post by AzimH)
    I feel violated yet aroused. What are you dressing up as Halloween? I plan to dress up as a pig while my friend dresses up as David Cameron.
    omg I'm actually in tears :rofl: you're meant be feeling scared, not aroused :rofl: :rofl: :rofl:

    Medusa :flutter:
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    night night ppl, i'm logging off now to carry on writing about my art. this is the worst bit so i want to get it done with
    :grouphugs::grouphugs::grouphugs::grouphugs::grouphugs:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    night night ppl, i'm logging off now to carry on writing about my art. this is the worst bit so i want to get it done with
    :grouphugs::grouphugs::grouphugs::grouphugs::grouphugs:
    Good night!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by thecatwithnohat)
    omg I'm actually in tears :rofl: you're meant be feeling scared, not aroused :rofl: :rofl: :rofl:

    Medusa :flutter:
    Medusa eh? That sounds better.. I might have to call my friend and let him know there is a change of plan. I think I'll rock the medusa look better
    Offline

    9
    ReputationRep:
    1000 posts to go, let's do this.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    sdfddfsdffsdfdasfdfdas
 
 
 
Poll
Do you like carrot cake?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.