Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by MattFletcher)
    Well Done! And aw poor friend:sad: I got 35 in my Biology Coursework (Which is an A I think?) and so I think that one will be all right but I worry about the others!
    Thanks! I know unfair! I think it might be a high B? (minimum) aww no
    Offline

    19
    ReputationRep:
    New TSR video. Thoughts?
    My only issue with the video is the narrator's pronunciation of 'room'
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Thanks! I know unfair! I think it might be a high B? (minimum) aww no
    Okay, I think it's around that A/B Boundary, so provided I get a decent A in the last exam I should be covered!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by MattFletcher)
    Aren't we all?
    Spoiler:
    Show
    [Bar those who have already gone back of course ]
    I'm actually looking forward to going back.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Thanks! I know unfair! I think it might be a high B? (minimum) aww no
    Hahaha i've been getting high A's and A*'s in my exams too but my coursework is terrible. Chemistry coursework doesn't even make sense, thanks to my previous teacher who let me go mad planning an investigation that wasn't even relevant to the task. Haha I'm so screwed it's funny. My overall science grades will probably be C's and B's unless everyone does bad and the coursework boundaries are lowered?


    Posted from TSR Mobile OMG THIS NEW APP IS SO COOL. I'm DYING.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Elm Tree)
    Welcome back :awesome:
    How did your revision go?
    pretty much non existent :sigh:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Bude8)
    New TSR video. Thoughts?
    My only issue with the video is the narrator's pronunciation of 'room'
    Interesting, although the narrator does get on my nerves a bit, but it's a decent video
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by MattFletcher)
    Okay, I think it's around that A/B Boundary, so provided I get a decent A in the last exam I should be covered!
    Yeah, you should be!

    (Original post by Jina)
    Hahaha i've been getting high A's and A*'s in my exams too but my coursework is terrible. Chemistry coursework doesn't even make sense, thanks to my previous teacher who let me go mad planning an investigation that wasn't even relevant to the task. Haha I'm so screwed it's funny. My overall science grades will probably be C's and B's unless everyone does bad and the coursework boundaries are lowered?


    Posted from TSR Mobile OMG THIS NEW APP IS SO COOL. I'm DYING.
    :sad: it's silly how one bad thing can mess it all up
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MattFletcher)
    Well Done! And aw poor friend:sad: I got 35 in my Biology Coursework (Which is an A I think?) and so I think that one will be all right but I worry about the others!
    Thats what I got its a B a high B though


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Bude8)
    I'm actually looking forward to going back.
    I'm looking forward to seeing people again (The ones I actually like) but I can just imagine them spending all of the first day back going "YOU'VE ONLY GOT 4 WEEKS LEFT! GO NUTS!" or something
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by MattFletcher)
    Thanks, I appear to be doing all right on the 6-markers!
    no i'm the opposite, but then again i know that my teachers marks then more harshly than the examiner would haha but thank god for biology the grade boundary for an A* is ridiculously low
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MattFletcher)
    Interesting, although the narrator does get on my nerves a bit, but it's a decent video
    Why do you guys have a problem with the narrator? He sounds cool and that's beside the point! The video is great! Lol


    Posted from TSR Mobile OMG THIS NEW APP IS SO COOL. I'm DYING.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    On the app how can you check who quoted me

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by EduWiz)
    Thats what I got its a B a high B though


    Posted from TSR Mobile
    Oh right , I knew it was near the A/B border
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by EduWiz)
    On the app how can you check who quoted me

    Posted from TSR Mobile
    I dont think you can. I'm forever reading through all the posts...-_- Do inform me however if there is a way, i'm technologically challenged (i think)


    Posted from TSR Mobile OMG THIS NEW APP IS SO COOL. I'm DYING.
    • TSR Support Team
    Offline

    20
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by Olympiad)
    QFA
    Hey, Still expecting my £5 here.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by sarahiscool)
    no i'm the opposite, but then again i know that my teachers marks then more harshly than the examiner would haha but thank god for biology the grade boundary for an A* is ridiculously low
    yep it's certainly helpful, even someone as bad as me can get a few marks off!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Not sure whether I should speak to my brother in English or Mandarin when I'm at home... (He's 6 btw)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Bude8)
    Not sure whether I should speak to my brother in English or Mandarin when I'm at home... (He's 6 btw)
    That's the beauty of being bi-lingual. You can switch between the two like mad and it's all normal.

    Question: Which language do you think with! English or Mandarin?!


    Posted from TSR Mobile OMG THIS NEW APP IS SO COOL. I'm DYING.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    I dont think you can. I'm forever reading through all the posts...-_- Do inform me however if there is a way, i'm technologically challenged (i think)


    Posted from TSR Mobile OMG THIS NEW APP IS SO COOL. I'm DYING.
    Aha ok :ahee:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Study tools

Rosette

Essay expert

Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

Thinking about uni already?

Thinking about uni already?

See where you can apply with our uni match tool

Student chat

Ask a question

Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

Creating

Make study resources

Create all the resources you need to get the grades.

Planner

Create your own Study Plan

Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

Resources by subject

From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

Papers

Find past papers

100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

Help out other students

Can you help? Study help unanswered threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.