Post a picture of yourself, unedited and the first picture you take MK2 Watch

This discussion is closed.
AnharM
Badges: 21
Rep:
?
#201
Report 4 years ago
#201
(Original post by Carrot_Cake_13)
Are you Bengali by any chance :3
Yeah...why?


(Original post by #ting)
im kinda disappointed how most of the guys arent even fit ya know....:sad: :cry2:



n i thought all asian guys were meant to be yum...apparently not >_<
I'm sorry for not looking like Zayn Malik.
0
I'veGotAHadron
Badges: 0
Rep:
?
#202
Report 4 years ago
#202
(Original post by #ting)
looool im not going to post my pic cuz i dont want my face all over the internet-n no not going to pm it cuz i dont really know u

found u lolz ur posing :lol:


anywayz g2g now n finish revising......
why would I wantyou to pm me your face

I don't see how, maybe you got the wrong pic honey boo boo
0
Ggmu!
Badges: 0
Rep:
?
#203
Report 4 years ago
#203
(Original post by AnharM)
Yeah...why?




I'm sorry for not looking like Zayn Malik.
Don't listen to the haters

Posted from TSR Mobile
0
AnharM
Badges: 21
Rep:
?
#204
Report 4 years ago
#204
(Original post by Ggmu!)
Don't listen to the haters

Posted from TSR Mobile
I took no offence to be honest.
0
Ggmu!
Badges: 0
Rep:
?
#205
Report 4 years ago
#205
(Original post by AnharM)
I took no offence to be honest.
It's alright, you've got me in these times x

Posted from TSR Mobile
0
DeceitfulDove
Badges: 17
Rep:
?
#206
Report 4 years ago
#206
Gosh new thread. (Last night before I got ridiculously drunk. In every photo since this one my eyes are going in different directions :lol: )
Attached files
5
Mannz
Badges: 8
Rep:
?
#207
Report 4 years ago
#207
Name:  ImageUploadedByStudent Room1399851625.962929.jpg
Views: 507
Size:  87.2 KB

on my bike.

Name:  ImageUploadedByStudent Room1399851656.529083.jpg
Views: 474
Size:  11.3 KB

yawning.


Posted from TSR Mobile
3
Carrot_Cake_13
Badges: 16
Rep:
?
#208
Report 4 years ago
#208
(Original post by AnharM)
Yeah...why?




I'm sorry for not looking like Zayn Malik.
:hmmmm2: I figured you may have been Bengali but you looked slightly Indian as well. Was curious to know..
0
I'veGotAHadron
Badges: 0
Rep:
?
#209
Report 4 years ago
#209
(Original post by DeceitfulDove)
Gosh new thread. (Last night before I got ridiculously drunk. In every photo since this one my eyes are going in different directions :lol: )
how long does it take you to get ready in the morning? :eek:
0
AnharM
Badges: 21
Rep:
?
#210
Report 4 years ago
#210
(Original post by Carrot_Cake_13)
:hmmmm2: I figured you may have been Bengali but you looked slightly Indian as well. Was curious to know..
Some South Asians look alike I guess
0
DeceitfulDove
Badges: 17
Rep:
?
#211
Report 4 years ago
#211
(Original post by I'veGotAHadron)
how long does it take you to get ready in the morning? :eek:
:lol: I went out, normally have hair in bobble and no make up yesterday was an exception.
0
Carrot_Cake_13
Badges: 16
Rep:
?
#212
Report 4 years ago
#212
(Original post by AnharM)
Some South Asians look alike I guess
I guess so ^.^
I can often..well majority of the times tell the difference with Sri Lankans, Pakistanis and Bengalis. But with Indians.. meh not too much.
0
Zenarthra
Badges: 3
Rep:
?
#213
Report 4 years ago
#213
Spoiler:
Show
Name:  me.png
Views: 452
Size:  249.2 KB
Name:  me-brooo-resize.png
Views: 296
Size:  143.9 KB


2
brownsugar-xx
Badges: 8
Rep:
?
#214
Report 4 years ago
#214
(Original post by Zenarthra)
Spoiler:
Show
Name:  me.png
Views: 452
Size:  249.2 KB


I never really paid much attention to East Asians but now im realising maybe i should cause you're so cutteeee
0
Squirb
Badges: 15
Rep:
?
#215
Report 4 years ago
#215
Have half

Dat anonymity

Posted from TSR Mobile
Attached files
2
Monster Mnch
Badges: 12
Rep:
?
#216
Report 4 years ago
#216
Name:  7t1he.jpg
Views: 923
Size:  32.7 KB

I've had facial hair since I was 17 (now 20). Don't think it'll be leaving any time soon.
0
Zenarthra
Badges: 3
Rep:
?
#217
Report 4 years ago
#217
(Original post by brownsugar-xx)
I never really paid much attention to East Asians but now im realising maybe i should cause you're so cutteeee
Aww thank you, i got dem small eyes. xD
0
Squirb
Badges: 15
Rep:
?
#218
Report 4 years ago
#218
(Original post by Monster Mnch)
Name:  7t1he.jpg
Views: 923
Size:  32.7 KB

I've had facial hair since I was 17 (now 20). Don't think it'll be leaving any time soon.
Strong beard game!

Posted from TSR Mobile
0
Monster Mnch
Badges: 12
Rep:
?
#219
Report 4 years ago
#219
(Original post by Squirb)
Strong beard game!

Posted from TSR Mobile
A lot of the guys where I used to work were envious because they tried and tried but could never grow one and I seem to be able to grow a full beard within hours! :lol: And these guys were 30+!
0
Precious Illusions
Badges: 20
Rep:
?
#220
Report 4 years ago
#220
(Original post by DeceitfulDove)
Gosh new thread. (Last night before I got ridiculously drunk. In every photo since this one my eyes are going in different directions :lol: )
You're so damn stunning! :love:

(Original post by Monster Mnch)
Name:  7t1he.jpg
Views: 923
Size:  32.7 KB

I've had facial hair since I was 17 (now 20). Don't think it'll be leaving any time soon.
Nice beard :yep:
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?

Remain (1116)
78.93%
Leave (298)
21.07%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise