Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • TSR Support Team
    Offline

    20
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Dunno how to tag on the app but I admire the MHSS bunch. They are all really friendly and helpful and have got me through some crappy times

    As for who is most attractive, you all are in your own way
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    (Original post by Ethereal World)
    You only really need 5

    Also I don't mind if you pick me for each category :mmm:
    Okay Ethereal World for every category :rofl:


    (Original post by Hydeman)
    y u no respond to my roasting. :teeth:



    :puppyeyes:
    I have like five :rofl:
    Don't worry you're definitely one of them :yep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    Anon_98
    (Original post by IFoundWonderland)
    Anon_98
    (Original post by TheOtherSide.)
    Anon_98,
    (Original post by Indeterminate)
    Anon_98

    :blush: :cube: :heart:

    ~


    1. The kindest (to you or anyone in general)
    iEthan <3


    2. Someone who you think is pretty
    Anon_98

    3. Someone with the funniest/best posts
    TheOtherSide. <3

    4. Someone who you'd like to meet/know more about
    Anon_98

    5. Someone who you think is smart (maybe an inspiration)
    IFoundWonderland + Indeterminate <3

    And no you cannot bloody say yourself.
    :teehee:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    Clearing and Applications Advisor
    Thank you sweetheart :hugs:
    Offline

    18
    :toofunny:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    1. The kindest (to you or anyone in general)- Airmed, z33, acupofgreentea, Blondie987, CoolCavy, French Unicorn, BrokenLife, Matrix123, Indeterminate, Strawbari, Jenx301
    (Original post by z33)
    1. The kindest (to you or anyone in general)Axel Johann (BFF4Ever), Ethereal World (BAEest of baes), CoolCavy (kindest human being ever), iEthan (such a cutie - dat PM i melted), Mochassassin (best mod),Matrix123 kindest cutest posts... acupofgreentea is my partner in crime! Indeterminate is nice af and makes the best threads *__*
    (Original post by TheOtherSide.)
    1. The kindest (to you or anyone in general)
    SeanFM, fatima1998, iEthan, ravioliyears, Anon_98, CoolCavy, @||UnknownII (however you spell her name :getmecoat:), Tank Girl (:cry2:), FrenchUnicorn, z33, ForestShadow, Matrix123, Indeterminate, Amellia123
    Thanks guys, this means a lot! :jumphug:
    (I'll type my lists out tomorrow)

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    (Original post by Alexion)
    Trust me, I would have a veeeeeeeeerrrrrrrrry long list if I held this as a grudge...

    (and yeah, you did :yep:)
    Look on the bright side. At least you have a bunch of fangirls :yep:
    Offline

    17
    Anon! :zomg: I thought you had left forever :eek4:

    I was even about to ask somemighthsay to let you know i would miss you :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    5. Matrix123 and RoadtoSuccess I wish I had your motivation!
    Thanks Amellia:jumphug:
    (I'll type out my lists tomorrow)

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by StrawbAri)
    Look on the bright side. At least you have a bunch of fangirls :yep:
    This thread is suggesting otherwise :unimpressed:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Thanks Amellia:jumphug:
    (I'll type out my lists tomorrow)

    Posted from TSR Mobile
    Aww no problem Matrix :hugs: you are welcome!

    (Haha that's fine )
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Aww no problem Matrix :hugs: you are welcome!

    (Haha that's fine )
    Yay:hugs:
    (Good )

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Aw, thank you. :heart:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Bambamchum)
    Here's how it goes.. you have to name different tsr members for the following things..

    1. The kindest (to you or anyone in general)
    2. Someone who you think is pretty
    3. Someone with the funniest/best posts
    4. Someone who you'd like to meet/know more about
    5. Someone who you think is smart (maybe an inspiration)

    Yes you can include more than one member per point
    You don't have to say why (but fill free too)
    Yes you can mention the same person twice

    GO!!
    Spoiler:
    Show
    And no you cannot bloody say yourself.
    1. sue99 3. ForestShadow 4. sue99 ScienceFantatic ForestShadow Zacken Abstract_Prism Student403 5. Zacken
    Offline

    17
    (Original post by Alexion)
    This thread is suggesting otherwise :unimpressed:
    Oh well, now you can join the crew of edgy, Lone Ranger tsrians :rofl:
    Who wants to be in the circle jerk anyway :haughty:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Yay:hugs:
    (Good )

    Posted from TSR Mobile
    Haha awww :hugs:

    (ermm excuse me, where did that face come from? Do you really want me to release naughty again? )
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha awww :hugs:

    (ermm excuse me, where did that face come from? Do you really want me to release naughty again? )
    :no::no::no::no::no:
    Not Naughty! Anything but Naughty! :cry: sorry, Amellia. I really am:yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by StrawbAri)
    Oh well, now you can join the crew of edgy, Lone Ranger tsrians :rofl:
    Who wants to be in the circle jerk anyway :haughty:
    Yussss edgy ftw
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :no::no::no::no::no:
    Not Naughty! Anything but Naughty! :cry: sorry, Amellia. I really am:yep:

    Posted from TSR Mobile
    :rofl::rofl::rofl:

    Fine then, I shall let you off this time Matrix..... woe betide you :lol:
    Offline

    14
    I'm going to make my own categories lol

    1) people who are the nicest : acupofgreentea toonervoustotalk TheOtherSide. ForestShadow BrokenLife Indeterminate homeland.lsw Imperion


    2) people who have **** banter :
    Ethereal World toonervoustotalk

    3) with the best memes
    Student403 ForestShadow Shadez

    3) best puns apart from me
    TheOtherSide. homeland.lsw

    4) the best flirters
    Hydeman the bear toonervoustotalk

    Sorry for missing anyone out
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.