Turn on thread page Beta
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Planar)
    No way. I'm buying Battlefield 3 straight afterwards and playing until I fall asleep. The people of TSR seem to enjoy nothing more than picking at scabs
    lol it's like those unoffical markschemes. Why do it to yourself?
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by medbh4805)
    lol it's like those unoffical markschemes. Why do it to yourself?
    Because it's fun.. in a 'I'VE DEFINITELY FAILED' kinda way. it's a mixed emotion hahahaha. :rolleyes:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by _becca)
    ooooh cynic. It'll be fun! And as enjoyable as the image of picking at scabs is, it won't be! Everyone's really supportive here
    I'll probably be back here tomorrow anyway, I won't be able to resist lol

    (Original post by medbh4805)
    lol it's like those unoffical markschemes. Why do it to yourself?
    The people of TSR are a strange bunch
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Gosh this is ridiculous - someone please motivate me to work...
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Lac.)
    Gosh this is ridiculous - someone please motivate me to work...
    WOOOOOOOOOOOORKKKKKKKKKKKKKKKKK


    .. or ninjas will get you. :ninja2:

    or if you're not a fan of negative reinforcement

    WORK

    :please:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    base on what i found here -"Computer Science: 149 applications; 28 offers"-
    https://www.maths.ox.ac.uk/system/fi...p_feedback.pdf
    and considering that the fees increased, and the ucas messed up on the dead line (as much as i heard from my friends), i should be alright, but i still feel like i'm screwed
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by _becca)
    WOOOOOOOOOOOORKKKKKKKKKKKKKKKKK


    .. or ninjas will get you. :ninja2:

    or if you're not a fan of negative reinforcement

    WORK

    :please:
    Tbh I think a bit of negative reinforcement is probably needed at this point.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by _becca)
    good luck everyone!

    De-brief on TSR Wednesday evening please?? Although it'll probably be the most demoralising thing ever..
    Just remember not to come on here at midday and discuss the tests. Otherwise the Americans (who at that point won't have yet sat the tests) will have an advantage... I think we'll be fine in the evening though
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Lac.)
    Tbh I think a bit of negative reinforcement is probably needed at this point.
    The world economy is going to hell and you either pass this exam, join the French Foreign Legion, or starve
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by JMusson)

    Blue is always a winner.

    You have that t-shirt? OMD. Definately one to bring to interviews if you come
    We got my physics teacher one of those last year

    This is true.. but it's much too late for me to hunt back through 2000 posts to find the ones I bigged up Trin in. I'm sure there's some tool on here to do it for me, it seems to be that kind of well organised forum.. but I don't know how to do it.

    Hmm. Well in that case I may just do some actual work..
    :rock: Hell yehs! which now leaves us with... maroon. The colour of blood... and Gryffindor

    That's all you want me for isn't it, for my clothes that is

    But nooo, I dont I meant I kinda got that the b was a bemolle (lol music theory ><) before I even read the other bit but it is mighty cool. haha that's probably the only time of year they make a profit. win. He also has an infinity one :rolleyes: itssocooliwantedit.

    Oh please, you only have 200 posts, dont tryta act like you're a TSR pro :cool: you can search the thread but it gets rather tiresome. On the otherhand, for anyone else reading this you can stalk last year's offers by university/course/offer, I really do spend too much time here.

    Yay! that is what you're there for to pass on gossip to us :giggle: to do maths.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Planar)
    The world economy is going to hell and you either pass this exam, join the French Foreign Legion, or starve
    Funnily enough, I am ineligable to join the French Foreign Legion, on account of actually being French
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by medbh4805)
    lol it's like those unoffical markschemes. Why do it to yourself?
    holds hands up ... oh S1 and C2

    big mistake.

    Lol I cried.

    I;ve just been watching OTH and MiC so far today. must. do. some. practice.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Lac.)
    Funnily enough, I am ineligable to join the French Foreign Legion, on account of actually being French
    French people can still join, as far as I know. I researched it
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Lac.)
    Tbh I think a bit of negative reinforcement is probably needed at this point.
    then WORK!!!!!
    :whip:

    :work:

    helping? lol


    (Original post by fluteflute)
    Just remember not to come on here at midday and discuss the tests. Otherwise the Americans (who at that point won't have yet sat the tests) will have an advantage... I think we'll be fine in the evening though
    Oh yeah, good point! Will do
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Planar)
    French people can still join, as far as I know. I researched it
    News to me - I suppose I'd better start working, then !
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by _becca)
    then WORK!!!!!
    :whip:

    :work:

    helping? lol
    Yeah, thanks. I've got a bit of a mental block on the essay I'm supposed to be writing.
    You're so lucky to live in Oxford - motivation all around you !
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by medbh4805)
    I know

    but I find it very hard to accept not getting it all right :fuhrer:

    i hope everyone gets interviews

    Oh Rainnee (ima call you that from now on), we're only human...

    me too... so I can meet everyone all the music/classic/english peeps
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Mr_Parham)
    :s so stressed about the 2marow test :s (the Math test for CS)
    how ready are you? what are you doing to prepare tonight?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    just did another latin test, it was really easy, like I literally did it in 15min :lolwut:

    oxford classics exams, y u no consistent????
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by medbh4805)
    just did another latin test, it was really easy, like I literally did it in 15min :lolwut:

    oxford classics exams, y u no consistent????
    Hey where are you finding practice papers?
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.