Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • TSR Support Team
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by u_ahmed94)
    effin bring it man. we mancs r hardest in angeland. we dnt eff bout unlike u ****s in soton da ****ty xcuse of a tramp town fella.
    Bruv ure frm Mnchessder nd u cul us trmps. :lol: Hardist? U gt ewreckt from ul da 1/10 wud bin chks?

    (Sorry I really cant destroy the english language any further... )
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Financier)
    Bruv ure frm Mnchessder nd u cul us trmps. :lol: Hardist? U gt ewreckt from ul da 1/10 wud bin chks?

    (Sorry I really cant destroy the english language any further... )
    I'm actually impressed that I understood this.


    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    I'm actually impressed that I understood this.


    Posted from TSR Mobile
    Narcissistic much? :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Financier)
    Narcissistic much? :lol:
    Sometimes.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    I have been getting enough sleep, this is actually really weird, I never have this happening to me.

    I don't know what's up, but apparently my body isn't feeling very well and I literally just vomited out the entire contents of my stomach.

    Having fun?

    Posted from TSR Mobile
    Maybe you're sick man, gotta be careful passing on whatever you have to everyone :hmmm:

    Its incredibly boring :hmpf:

    Even black coffee can't rescue me from sleep right now :yawn:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    Maybe you're sick man, gotta be careful passing on whatever you have to everyone :hmmm:

    Its incredibly boring :hmpf:

    Even black coffee can't rescue me from sleep right now :yawn:

    Posted from TSR Mobile
    Yeah I vomited again but there was nothing left so it looked like water, essentially, but some bits of food in it.

    Obviously don't want to give it to anybody else.

    Why you there then, just for the bants?

    I hate coffee ergghh

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    Yeah I vomited again but there was nothing left so it looked like water, essentially, but some bits of food in it.
    Posted from TSR Mobile
    Thank you for the beautiful visually imagery.




    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Thank you for the beautiful visually imagery.




    Posted from TSR Mobile
    I would have sent you a picture if you wanted.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    You just did not insult criminal law
    Spoiler:
    Show





    Aaron :jumphug:
    Hi :wavey:. Somebody got laid last night :laugh:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Arieisit)
    Somebody got laid last night :laugh:

    Posted from TSR Mobile
    Story or the cake is a lie.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    GOT MY BRAZIL SHIRT ON!

    Sat Brazil
    sun Argentina

    WOOO! Two beautiful days par fasting. :ahee::ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Story or the cake is a lie.


    Posted from TSR Mobile
    Didn't say it was me :laugh:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    GOT MY BRAZIL SHIRT ON!

    Sat Brazil
    sun Argentina

    WOOO! Two beautiful days par fasting. :ahee::ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Hmm.

    Brazil will lose.

    Argentina will lose.




    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Hmm.

    Brazil will lose.

    Argentina will lose.




    Posted from TSR Mobile
    Ok, someone's butthurt that his team went out to early.




    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    Yeah I vomited again but there was nothing left so it looked like water, essentially, but some bits of food in it.

    Obviously don't want to give it to anybody else.

    Why you there then, just for the bants?

    I hate coffee ergghh

    Posted from TSR Mobile
    Gross man, you want to bring up my own food along with yours. This isnt an english lit exam, didn't ask for a detailed description of your puke :lol:

    Why do any of us spend time with family? Nothing but the bants innit?

    Again, i don't drink coffee for the taste

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Arieisit)
    Didn't say it was me :laugh:

    Posted from TSR Mobile
    Hey Aaron

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    Gross man, you want to bring up my own food along with yours. This isnt an english lit exam, didn't ask for a detailed description of your puke :lol:

    Why do any of us spend time with family? Nothing but the bants innit?

    Again, i don't drink coffee for the taste

    Posted from TSR Mobile

    The bile is coming up now.
    Note for anybody, it tastes horrendous.

    Na, I do it usually cos I'm blackmailed and forced to :sigh:

    I don't drink coffee full stop

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Hmm.

    Brazil will lose.

    Argentina will lose.




    Posted from TSR Mobile
    :hand:
    Argentina will win
    Brazil may lose though

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    Hey Aaron

    Posted from TSR Mobile
    Hello Eva . Know I was MIA for a while

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    The bile is coming up now.
    Note for anybody, it tastes horrendous.

    Na, I do it usually cos I'm blackmailed and forced to :sigh:

    I don't drink coffee full stop

    Posted from TSR Mobile
    Ugh, thanks again

    Another classic reason haha, if it was up to me I'd still be in bed :lol:

    But morning lessons and mornings in general are so tiring! :cry: I can't survive the morning without coffee :hmpf:


    (Original post by Arieisit)
    Hello Eva . Know I was MIA for a while

    Posted from TSR Mobile
    What's MIA?

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.