Turn on thread page Beta

Post Your Favourite Inspirational Quotes :) watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Phew
    Haha

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Awww thanks:hugs:
    But they aren't mine - just quotes I like off the Internet

    Posted from TSR Mobile
    lol I know, your Choice of quotes only get better then:rolleyes:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Ishea16)
    lol I know, your Choice of quotes only get better then:rolleyes:
    Haha yeah I know what you mean. Tbh I generally post stuff that mean a lot to me at the time or are helping me at the time. So it's all based on my mood. If what you say is true, then my mood must be getting better... :woo:

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    Yup
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Yup
    Mmhmm so no need to question who it is

    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Matrix123)
    Urmmm hehe.... Indeterminate is a very kind and inspirational person but no, not himPosted from TSR Mobile
    Aww thank you! Right back atcha! :hugs:


    (Original post by Andy98)
    Phew
    Indeed

    As it happens I'm unavailable
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Indeterminate)
    Aww thank you! Right back atcha! :hugs:




    Indeed

    As it happens I'm unavailable
    Awww thanks! :hugs:

    Haha
    Ooh congratulations!

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Mmhmm so no need to question who it is

    Posted from TSR Mobile
    Indeed

    (Original post by Indeterminate)
    Indeed

    As it happens I'm unavailable
    So are we
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Indeed



    So are we
    Haha yup

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Haha yup

    Posted from TSR Mobile
    PRSOM again
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    PRSOM again
    Haha I repped you today so you're not getting another soon. I'm just not bothering with writing PRSOM atm


    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Haha I repped you today so you're not getting another soon. I'm just not bothering with writing PRSOM atm


    Posted from TSR Mobile
    Fair enough
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Fair enough
    :holmes:
    For some reason, I thought you'd say that

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    :holmes:
    For some reason, I thought you'd say that

    Posted from TSR Mobile
    Hmmmm..... I could be getting predictable
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Hmmmm..... I could be getting predictable
    You really are far from predictable! :yep:

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    You really are far from predictable! :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Riiiigggghhhhtttttt :rolleyes:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Riiiigggghhhhtttttt :rolleyes:
    Haha especially when you're in a very flirty mood :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    He who says he can, and he who says can't, are both usually right.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by jimbles)
    He who says he can, and he who says can't, are both usually right.

    Posted from TSR Mobile
    Interesting one. I know some people like this but it doesn't click for me though. Thanks for posting it

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.