Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Guess something about the person below you. Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Gott)
    Hot chocolate, yes



    Likes going to the Imperial War Museum
    Nope

    Is tired
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Mary562)
    Nope

    Is tired
    Yes



    Likes the series It Ain't Half Hot Mum
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Gott)
    Yes



    Likes the series It Ain't Half Hot Mum
    Never heard of it lol

    Likes to play volleyball?
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by Mary562)
    Never heard of it lol

    Likes to play volleyball?
    Not great at it, or sports in general.

    Puts on multiple alarms in the morning in order to get up

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by noshahmad)
    Not great at it, or sports in general.

    Puts on multiple alarms in the morning in order to get up

    Posted from TSR Mobile
    Lol yes

    Has had a baguette today for lunch?
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by noshahmad)
    Not great at it, or sports in general.

    Puts on multiple alarms in the morning in order to get up

    Posted from TSR Mobile
    So me.
    Is an Arsenal fan.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Vasudha07)
    Well, Kind of! Have you watched bolly movies too?
    I've seen a few, lol. I looove Band Baaja Baaraat!!!
    (Original post by noshahmad)
    Not great at it, or sports in general.

    Puts on multiple alarms in the morning in order to get up

    Posted from TSR Mobile


    Posted from TSR Mobile

    And you know this, man!

    Wants to take a nap.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    totally.

    Enjoys custard
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Yeah

    Likes eating chocolate
    Offline

    1
    ReputationRep:
    YES

    Enjoys swimming?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by xforeverinfinite)
    YES

    Enjoys swimming?
    Don't like swimming , I enjoy water polo tho so I guess that half counts haha!

    Tpb is under 21


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Rvd1)
    Don't like swimming , I enjoy water polo tho so I guess that half counts haha!

    Tpb is under 21


    Posted from TSR Mobile
    Sweet 18

    TPB is 6'3

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by elhm1800)
    Sweet 18

    TPB is 6'3

    Posted from TSR Mobile
    No, wrong again

    TPB goes college.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by polpo)
    No, wrong again

    TPB goes college.
    A place where you've obviously never been....of course I do.

    TPB is Pakistani

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by elhm1800)
    A place where you've obviously never been....of course I do.

    TPB is Pakistani

    Posted from TSR Mobile
    No, but I was at the Cambridge Pakistani Society Ball a couple of days ago.

    person below is a veggie.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    No, sorry - I nearly was though!

    The person below writes with a pen...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I sure do !
    Person below has blonde hair


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Naturally blonde, but a brownie atm

    TPB has to get up early tomorrow


    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Yes, yes I do

    TPB likes pepsi over coke!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Historicity)
    Yes, yes I do

    TPB likes pepsi over coke!
    Nope

    TPB did history at Alevel
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.