The Playstation 3 Society III Watch

This discussion is closed.
KeineHeldenMehr
Badges: 0
Rep:
?
#221
Report 8 years ago
#221
he smells like strawberries...mmm...
0
spikeymike
Badges: 1
Rep:
?
#222
Report Thread starter 8 years ago
#222
(Original post by bigmo7)
How hard are you finding it? :teehee:
Pretty hard, last 5 4 trophies to go.

- Endless - 7mins
- Endless - destroy 10 nukes
- 15 tokens on a single boost
- 3min co-op thing (not tried, cba)
- 15 bombs in Bomber

Edit:
Some of it relys on luck tbf.
0
FinalFlash
Badges: 11
Rep:
?
#223
Report 8 years ago
#223
(Original post by ladyknowles)
Bring on Mirrors Edge 2 please!
Yes this.

I really liked the first one. :yep:
0
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#224
Report 8 years ago
#224
(Original post by spikeymike)
Well that didn't take too long! Try SSHD. :p:
No! I must not buy any more games! For now

Nice! :five: Mostly DLC stuff now eh?
I haven't played it online much so there's quite a few online trophies still to get. Are there trophies for DLC even if I haven't bought any DLC? I saw there was something about MGS. So might be able to spare a bit of money for that...

Is there any way to tell if I've completed a level without dying? As I'll never remember which ones I have and haven't done.


(Original post by bigmo7)
You get the really cool 2D guy if you manage a perfect run through of the final level iirc. He's awesome..:yep:
Compared to the couple of levels before it, the final level was a piece of piss! Took me a few tries to get the hang of it, but on the final playthrough I actually only died once!


Edit: I assume if I have the 'Aced Level' items when I go to 'More' on a level, then I did a perfect run on it?
0
The Muon
Badges: 2
Rep:
?
#225
Report 8 years ago
#225
I haven't posted here for ages but I had to tell someone I finally platinumed uncharted 2

:trophy1:
0
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#226
Report 8 years ago
#226
(Original post by The Muon)
I haven't posted here for ages but I had to tell someone I finally platinumed uncharted 2

:trophy1:
Congrats! I think I'm either going to go for that or BS2 next to platinum once I'm done with LBP
0
spikeymike
Badges: 1
Rep:
?
#227
Report Thread starter 8 years ago
#227
(Original post by hobo06)
No! I must not buy any more games! For now

I haven't played it online much so there's quite a few online trophies still to get. Are there trophies for DLC even if I haven't bought any DLC? I saw there was something about MGS. So might be able to spare a bit of money for that...

Is there any way to tell if I've completed a level without dying? As I'll never remember which ones I have and haven't done.

Edit: I assume if I have the 'Aced Level' items when I go to 'More' on a level, then I did a perfect run on it?
Yeah MGS and Pirates of the Carribean (PotC).

IIRC there's 3 symbols per level: perfect run, all items collected and something. But then there's those mini games/challenges which only have 2 symbols.

See here. http://forums.littlebigworkshop.com/.../124740#M61750

(Original post by The Muon)
I haven't posted here for ages but I had to tell someone I finally platinumed uncharted 2

:trophy1:
Nice one! :five:
0
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#228
Report 8 years ago
#228
(Original post by spikeymike)
Yeah MGS and Pirates of the Carribean (PotC).

IIRC there's 3 symbols per level: perfect run, all items collected and something. But then there's those mini games/challenges which only have 2 symbols.

See here. http://forums.littlebigworkshop.com/.../124740#M61750



Nice one! :five:
I've never even noticed those symbols before!
Wouldn't some of the challenges only have 1 symbol? The one's where it ends when you die? i.e. Tie Jumping, you keep going until you fail, and there are no items to collect, so you'd only have the completed level icon?

Also, the speech bubble with a little person and number in, what does that mean?
0
spikeymike
Badges: 1
Rep:
?
#229
Report Thread starter 8 years ago
#229
(Original post by hobo06)
I've never even noticed those symbols before!
Wouldn't some of the challenges only have 1 symbol? The one's where it ends when you die? i.e. Tie Jumping, you keep going until you fail, and there are no items to collect, so you'd only have the completed level icon?
:eek2: :facepalm2:

Yeah probably!
0
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#230
Report 8 years ago
#230
(Original post by spikeymike)
:eek2: :facepalm2:

Yeah probably!
Ah good thought I was missing something there
0
spikeymike
Badges: 1
Rep:
?
#231
Report Thread starter 8 years ago
#231
(Original post by hobo06)
Also, the speech bubble with a little person and number in, what does that mean?
I think what you're describing is the counter before someone dies because he or she is off the screen.
0
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#232
Report 8 years ago
#232
(Original post by spikeymike)
I think what you're describing is the counter before someone dies because he or she is off the screen.
Nah, on the planet/level screen, like in the picture in the link you posted.
0
spikeymike
Badges: 1
Rep:
?
#233
Report Thread starter 8 years ago
#233
(Original post by hobo06)
Nah, on the planet/level screen, like in the picture in the link you posted.
Dunno tbh. :hmmmm2:
0
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#234
Report 8 years ago
#234
(Original post by spikeymike)
Dunno tbh. :hmmmm2:
Fair enough. Oh well, I best be off to work. Will probably be on at some ridiculous hour tomorrow morning attempting to fully complete LBP as I'm working late nights.
0
spikeymike
Badges: 1
Rep:
?
#235
Report Thread starter 8 years ago
#235
(Original post by hobo06)
Fair enough. Oh well, I best be off to work. Will probably be on at some ridiculous hour tomorrow morning attempting to fully complete LBP as I'm working late nights.
:wavey:
0
bigmo7
Badges: 14
Rep:
?
#236
Report 8 years ago
#236
(Original post by jermaindefoe)
its the morning and you are awake :holmes:

Spoiler:
Show
toy story was good, what happened to the evil teddy tho ?!


i think spikeymike is finding it hard :awesome:
Yeah I had football in the morning so I got an early night

(Original post by spikeymike)
Pretty hard, last 5 4 trophies to go.

- Endless - 7mins
- Endless - destroy 10 nukes
- 15 tokens on a single boost
- 3min co-op thing (not tried, cba)
- 15 bombs in Bomber

Edit:
Some of it relys on luck tbf.
The co-op is easy enough

The other 3 especially Bomber are hard!

And I did tell you it requires a lot of luck :awesome: :teehee:
0
jermaindefoe
Badges: 15
Rep:
?
#237
Report 8 years ago
#237
(Original post by bigmo7)
Yeah I had football in the morning so I got an early night



The co-op is easy enough

The other 3 especially Bomber are hard!

And I did tell you it requires a lot of luck
:party: you are back :awesome:

you playing mw2 later today, can play some this afternoon but not late as i am up at 5 to go to france for the day. (do i sound like a mw2 addict as of late, its :sogood:)
0
bigmo7
Badges: 14
Rep:
?
#238
Report 8 years ago
#238
(Original post by jermaindefoe)
:party: you are back :awesome:

you playing mw2 later today, can play some this afternoon but not late as i am up at 5 to go to france for the day. (do i sound like a mw2 addict as of late, its :sogood:)
lol I didn't know I'd gone :p:

Yeah hopefully I'll be on later...I've been painting all afternoon so I'm knackered atm

Hope you have fun in France! :cute:
0
jermaindefoe
Badges: 15
Rep:
?
#239
Report 8 years ago
#239
(Original post by bigmo7)
lol I didn't know I'd gone

Yeah hopefully I'll be on later...I've been painting all afternoon so I'm knackered atm

Hope you have fun in France!
cheers mate, should be good, going to go to the war memorials in dunkirk so should be fun, its why i like worl war 2 computer games so much actually as i really find it interesting (plus a partial booze cruise too :teehee:)

edit: and as for being gone, its only because you havent signed in for a few days to psn lol for mw2!
0
jermaindefoe
Badges: 15
Rep:
?
#240
Report 8 years ago
#240
also nazi zombies all but confirmed :coma: for black ops - it was obvious for the ££££ reason but still...
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Did you get less than your required grades and still get into university?

Yes (39)
27.66%
No - I got the required grades (84)
59.57%
No - I missed the required grades and didn't get in (18)
12.77%

Watched Threads

View All