Turn on thread page Beta
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by hamza772000)
    I love ghostbusters
    omg now I wanna watch GHOSTBUSTERS
    IT's nearly 11pm HAMZA!!!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I love ghostbusters
    omg now I wanna watch GHOSTBUSTERS
    IT's nearly 11pm HAMZA!!!
    rofl I didnt even know it was from there but

    (Original post by Bluebutterfly310)
    Cool beans and fair enough.

    Mine are dogs and elephants and giraffes and polar bears i have many favourites

    :penguinhug:
    Haha yeah u cant have 1 favourite lol
    :penguinhug:
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by hamza772000)
    rofl I didnt even know it was from there but


    Haha yeah u cant have 1 favourite lol
    :penguinhug:
    shame on you
    • Thread Starter
    Offline

    11
    (Original post by Reachin4TheStars)
    yupp, although it was more actions than words, but words too
    its okay, it wasnt your fault!
    Well i guess thats a tad better than words :/ and i know but thats just who i am :hugs:

    (Original post by CheeseIsVeg)
    I love ghostbusters
    omg now I wanna watch GHOSTBUSTERS
    IT's nearly 11pm HAMZA!!!
    :rofl:

    Ghostbusters lol

    ---> https://www.youtube.com/watch?v=m9We2XsVZfc :mmm:

    Spoiler:
    Show

    Please dont kill me :toofunny:


    (Original post by hamza772000)
    Haha yeah u cant have 1 favourite lol
    :penguinhug:
    Yep, true lol

    :penguinhug:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    shame on you
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Well i guess thats a tad better than words :/ and i know but thats just who i am :hugs:


    :rofl:

    Ghostbusters lol

    ---> https://www.youtube.com/watch?v=m9We2XsVZfc :mmm:

    Spoiler:
    Show


    Please dont kill me :toofunny:





    Yep, true lol

    :penguinhug:
    GHOSTBUSTERS is sooo good!
    Now why would I be doing that?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Well i guess thats a tad better than words :/ and i know but thats just who i am :hugs:


    :rofl:

    Ghostbusters lol

    ---> https://www.youtube.com/watch?v=m9We2XsVZfc :mmm:

    Spoiler:
    Show


    Please dont kill me :toofunny:





    Yep, true lol

    :penguinhug:
    bit of both it was
    & awhhhh youre lovely x
    • Thread Starter
    Offline

    11
    (Original post by CheeseIsVeg)
    GHOSTBUSTERS is sooo good!
    Now why would I be doing that?
    I agree and because i tempted ya to watch it with the theme tune lol

    (Original post by Reachin4TheStars)
    bit of both it was
    & awhhhh youre lovely x
    Aw thats a toxic mix tbh. Aw i aint but thanks
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    I agree and because i tempted ya to watch it with the theme tune lol



    Aw thats a toxic mix tbh. Aw i aint but thanks
    haha
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by Bluebutterfly310)
    I agree and because i tempted ya to watch it with the theme tune lol



    Aw thats a toxic mix tbh. Aw i aint but thanks
    • Thread Starter
    Offline

    11
    (Original post by Reachin4TheStars)
    haha

    (Original post by CheeseIsVeg)
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by Bluebutterfly310)


    XD
    • Thread Starter
    Offline

    11
    (Original post by CheeseIsVeg)
    XD
    You tempted to watch ghostbusters now lol
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by Bluebutterfly310)
    You tempted to watch ghostbusters now lol
    Yeah
    only if OvergrownMoose will watch it with me though
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Yeah
    only if OvergrownMoose will watch it with me though
    Who you gonna call? OvergrownMoose!

    Cheese is a little sweetie pie #Moooose
    • Thread Starter
    Offline

    11
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Yeah
    only if OvergrownMoose will watch it with me though
    lol at 11pm though.

    Fair enough
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by OvergrownMoose)
    Who you gonna call? OvergrownMoose!
    Cheese is a little sweetie pie #Moooose
    I'd love to :love:
    how many nicknames are you going to give me tonight :rofl: You're going to win some record lol XD
    you are so cute though, what nickname can I give you? :cute:

    (Original post by Bluebutterfly310)
    lol at 11pm though.

    Fair enough
    :mmm: I'd do it with Moose :love:
    • Thread Starter
    Offline

    11
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I'd love to :love:
    how many nicknames are you going to give me tonight :rofl: You're going to win some record lol XD
    you are so cute though, what nickname can I give you? :cute:



    :mmm: I'd do it with Moose :love:
    Fair enough. Are they your movie buddy then?? if so, thats adorable
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Fair enough. Are they your movie buddy then?? if so, thats adorable
    He's my TSR crush :love:
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: November 7, 2016
The home of Results and Clearing

2,372

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
A-level students - how do you feel about your results?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.