Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    209 Clinton
    201 Trump.

    Jesus. This is so close.
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    alaska what the hell are you doing

    trump stop extorting people so they can carry on counting and placing votes lol
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by qtπ)
    209 Clinton
    201 Trump.

    Jesus. This is so close.
    stop showing off :emo:

    you're making this up...
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by qtπ)
    209 Clinton
    201 Trump.

    Jesus. This is so close.
    haha i got a new one


    trump 216 >:P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    stop showing off :emo:

    you're making this up...
    216 TRUMP

    CeLEBR8
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    why are you doing this

    he's not even president yet (lol) and you're kissing up to him already

    Trump Regime has started
    People with a different opinion AND THE MAJORITY ONE LOL are kiss ups.

    (Original post by 0to100)
    if he turned $140.00 into 4bil then we're talking??

    like oprah lol
    What about his degree? You've ignored that point. So you're saying an idiot can turn $14m to $4bn by running a thriving business being wildly successful in numerous fields.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    stop showing off :emo:

    you're making this up...
    Who do you y
    think will win?.
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    hillary you stupid tramp look what you did


    shouldve never run so it could've been bernie

    your mere presence ****ed everything over
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    haha i got a new one


    trump 216 >:P
    (Original post by qtπ)
    216 TRUMP

    CeLEBR8
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    goddamit are you serious!!
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    gee thanks a lot FLORIDA :rofl:

    If Trump can be president


    WE ALL CAN


    oi...guise...


    whos worse, trump or bush? :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Terraform)
    Who do you y
    think will win?.
    dunno but hillary better not concede/quit before it's over and throw trump the win :

    bill needs to keep her ass CALM lol
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    dunno but hillary better not concede/quit before it's over and throw trump the win :

    bill needs to keep her ass CALM lol
    She's lost the swing states. It's game over.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    dunno but hillary better not concede/quit before it's over and throw trump the win :

    bill needs to keep her ass CALM lol
    It's not over until the very last vote has beem counted, you cheeky lad.
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Diego Costa)
    She's lost the swing states. It's game over.
    wooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooow


    :noway:

    washington flipped to repub last minute ....


    it's all up to alaska :rofl:


    Bet Trump is gonna add his name in the National Anthem and ALL
    Offline

    19
    ReputationRep:
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Terraform)
    It's not over until the very last vote has beem counted, you cheeky lad.
    i literally said

    I DONT KNOW
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Ithink trump is pretty much guaranteed the win by now, there are only a few states where it's very close (and I believe Alaska has voted Republican repeatedly in the past).

    I'm now slightly concerned because if this is the kinda **** people are voting for, then next year in the German elections, the modern day equivalent of the nazi party might do unfortunately well.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Just woke up and realised that I wish I never did and waited until like 6am - Yeah...I have a feeling this Is gonna be another brexit.
    In other news it snowed a bit in Yorkshire.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    He needs to win Michigan, if that happens he'll probably win.
 
 
 
The home of Results and Clearing

2,738

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
A-level students - how do you feel about your results?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.