Join TSR now and chat with students like youSign up now
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Feel like i am falling, unable to grasp on to anything, unable to feel anything but numbness. Just want the pain to end :cry2:
    :hugs: :hugs: :hugs:
    Offline

    3
    (Original post by SassKing13)
    :hugs: :hugs: :hugs:
    wish it was a real hug...
    But thank you :hugs: :hugs: I just dunno what to do anymore
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    wish it was a real hug...
    But thank you :hugs: :hugs: I just dunno what to do anymore
    I'd give one if I could :hugs:
    PM me if you want
    Offline

    3
    (Original post by SassKing13)
    I'd give one if I could :hugs:
    PM me if you want
    Aw :hugs:

    Thank you, i might do.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Did u know ur one of the cheeriest members of tsr ?

    Is cheeriest even a word hahaha

    Posted from TSR Mobile
    I definitely ain't today.
    lol..
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Something happened today which was just amazing for me!

    Really wanna share it but I don't wanna share it publicly as people will just make fun of me I think :/
    But it made me very very happy!
    Offline

    3
    (Original post by FireFreezer77)
    Something happened today which was just amazing for me!

    Really wanna share it but I don't wanna share it publicly as people will just make fun of me I think :/
    But it made me very very happy!
    Im so glad to hear, you mood has improved a great deal. Keep up your happy spree. Glad good things are happening for you because you deserve happiness.

    Also dont give a toss what people think about ya.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Im so glad to hear, you mood has improved a great deal. Keep up your happy spree. Glad good things are happening for you because you deserve happiness.

    Also dont give a toss what people think about ya.
    Aww Thankyou!
    It sure has! It feels so much better like this!
    Well I'll try to! I can't really control it I'm afraid.
    Thankyou! Do you wanna hear about today's event? I really wanna tell someone (I've not told anyone yet )

    I'll try not to but it's hard!
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    :cry2: This day got awful.

    (Original post by FireFreezer77)
    Aww Thankyou!
    It sure has! It feels so much better like this!
    Well I'll try to! I can't really control it I'm afraid.
    Thankyou! Do you wanna hear about today's event? I really wanna tell someone (I've not told anyone yet )

    I'll try not to but it's hard!
    PM :hugs:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :cry2: This day got awful.


    PM :hugs:
    :console:
    What's up?

    You sure? I'd rather make sure you're happy!
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Go away OCD, you're not welcome
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :console:
    What's up?

    You sure? I'd rather make sure you're happy!

    :hugs: Spread the happiness
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)

    :hugs: Spread the happiness
    I'll tell you in PM's about what happened then!
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    I'll tell you in PM's about what happened then!
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    Everything has changed for me. Nothing will be the same. It sucks to know that you invest so much of your time in something, just for life to take it away.

    PS: Thank you to those who PM'd and VM'd me after my last post. Rest assured that I am fine and I didn't actually jump off a cliff even though, at that time, it was a viable option.
    :jumphug: :lovehug: :lovie: :loveduck: :heart: :grouphugs:
    Spoiler:
    Show
    omg I missed you so much :console: :console: here for you x
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    nope :jumphug: :loveduck:
    Spoiler:
    Show
    hope you are well :lovehug:
    Putting this in here so not to derail Chelsea's lovely thread.

    I have been miles better. Idk how I am even functioning at this point. Really need to see my CPN and I was meant to today but he called in sick
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Airmed)
    Putting this in here so not to derail Chelsea's lovely thread.

    I have been miles better. Idk how I am even functioning at this point. Really need to see my CPN and I was meant to today but he called in sick
    :hugs: :yy:
    Oh airmed :console: :jumphug:
    "sick" or sick
    Hope you feel better ASAP! :cube:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Let's try again!

    The cars one saw that also contributed to my happiness!
    Spoiler:
    Show
    Name:  image.jpg
Views: 29
Size:  607.1 KB
    A Mitsubishi Evo 6 (The wheels are horrible though)

    Name:  image.jpg
Views: 36
Size:  559.8 KB
    It's upside down but heck it's staying that way!
    Rolls Royce Wraith (I think it's the wraith).
    £500,000 roughly :eek:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :hugs: :yy:
    Oh airmed :console: :jumphug:
    "sick" or sick
    Hope you feel better ASAP! :cube:
    Idk. He was off all of last week on leave. Knowing him he is probably sick. But ugh. His work colleague who called me to tell me has went to talk to the psychiatrist about me. Think they are getting a little bit worried about me.

    ALSO, I'm going for BRAIN SCANS NEXT WEEK!
 
 
 
Poll
If you won £30,000, which of these would you spend it on?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.