TSR Dating Thread! :D Watch

This discussion is closed.
Seanisonfire
Badges: 3
Rep:
?
#2501
Report 10 years ago
#2501
I'm on the left.
0
Drewski
Badges: 19
Rep:
?
#2502
Report 10 years ago
#2502
I get the feeling this thread might get busy in a second...
0
Seanisonfire
Badges: 3
Rep:
?
#2503
Report 10 years ago
#2503
:rofl: i cant believe people are so interested. TSR you doth make me laugh.
0
hec
Badges: 2
Rep:
?
#2504
Report 10 years ago
#2504
i don't get it
0
Ed.
Badges: 2
Rep:
?
#2505
Report 10 years ago
#2505
:ninja:
0
Rosaaa
Badges: 9
Rep:
?
#2506
Report 10 years ago
#2506
(Original post by izaldo)

Bonjour
Hola guapo
0
hec
Badges: 2
Rep:
?
#2507
Report 10 years ago
#2507
so when do we all get freaky
0
Seanisonfire
Badges: 3
Rep:
?
#2508
Report 10 years ago
#2508
soon
0
Rosaaa
Badges: 9
Rep:
?
#2509
Report 10 years ago
#2509
We get freaky now?
0
imtired
Badges: 0
Rep:
?
#2510
Report 10 years ago
#2510
(Original post by Drewski)
I get the feeling this thread might get busy in a second...
I was going to say the same thing, now sit back, take it slow, and let the good times roll.
0
Bear_Grylls
Badges: 16
Rep:
?
#2511
Report 10 years ago
#2511
someone just repped leaving this, made me think, what the **** lol


big yaself up badboy you're coming on freshaaaaaaaaaaaanarrr


RRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAARSECLAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAT
0
izaldo
Badges: 1
Rep:
?
#2512
Report 10 years ago
#2512
(Original post by Rosaaa)
Hola guapo
I'm not hot on my spanish, get the gist of that though!

ca va?
0
Rosaaa
Badges: 9
Rep:
?
#2513
Report 10 years ago
#2513
(Original post by izaldo)
I'm not hot on my spanish, get the gist of that though!

ca va?
Ewww french, haha. :p:
0
Rosaaa
Badges: 9
Rep:
?
#2514
Report 10 years ago
#2514
(Original post by Bear_Grylls)
someone just repped leaving this, made me think, what the **** lol


big yaself up badboy you're coming on freshaaaaaaaaaaaanarrr


RRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAARSECLAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAT
Hahahahaa

You have pulled?!!!
0
Girl.Scout
Badges: 0
Rep:
?
#2515
Report 10 years ago
#2515
French is a beautiful language.
0
izaldo
Badges: 1
Rep:
?
#2516
Report 10 years ago
#2516
Could I have been referring to the tequila bar in my town though?
0
Kash2
Badges: 0
Rep:
?
#2517
Report 10 years ago
#2517
lol, i've been moaning about my IB result....but this just cracked me up...haha...smoooooth
0
Rosaaa
Badges: 9
Rep:
?
#2518
Report 10 years ago
#2518
I just don't like speaking French.

Spanish flows better, in my opinion.

People think I'm Spanish when I go to Spain because my name is Rosa, which is very Spanish (means Pink )
0
Bear_Grylls
Badges: 16
Rep:
?
#2519
Report 10 years ago
#2519
(Original post by Rosaaa)
Hahahahaa

You have pulled?!!!
Yeah looks it, im well excited :gigg:

wanna give me an austrialian kiss?
0
izaldo
Badges: 1
Rep:
?
#2520
Report 10 years ago
#2520
(Original post by Rosaaa)
I just don't like speaking French.

Spanish flows better, in my opinion.

People think I'm Spanish when I go to Spain because my name is Rosa, which is very Spanish (means Pink )
To make the boys wink?




(sorry i'll stop referencing Liverpool bars and clubs)
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you registered to vote?

Yes! (502)
37.66%
No - but I will (103)
7.73%
No - I don't want to (91)
6.83%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (637)
47.79%

Watched Threads

View All