Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    http://www.facebook.com/pages/Nottin...29292963813199

    for simpsons!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by EJR2011)
    Yeah I think so :-)
    Cool, thanks very much really hope I make the grades!!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I'm thinking of applying Blenheim! What was it that appealed to you?
    I added your FB btw, hope you don't mind!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by justiceisjust)
    I'm thinking of applying Blenheim! What was it that appealed to you?
    I added your FB btw, hope you don't mind!
    You might wanna hurry up, rooms are going fassttttttt
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by rahul.10)
    You might wanna hurry up, rooms are going fassttttttt
    How come its so popular?

    I was thinking of meridian court?

    I'm doing LLB Law with Psychology
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by justiceisjust)
    How come its so popular?

    I was thinking of meridian court?

    I'm doing LLB Law with Psychology
    Blenheim was most peoples 2nd choice after sandby, and sandby filled up like proper fast. Blenheim was my first choice because it's cheap compared to most places, it's not too far from the campus (1 mile) and the building looks great from the outside I don't really know anything about meridian court, but seriously, pick your accommodation and book it like, now.

    I'm doing construction management
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by justiceisjust)
    How come its so popular?

    I was thinking of meridian court?

    I'm doing LLB Law with Psychology
    Literally all of the Uni Accommodation is gone... It opened yesterday and its just gone nuts... I'd suggest doing it asap.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by justiceisjust)
    How come its so popular?

    I was thinking of meridian court?

    I'm doing LLB Law with Psychology
    most of the city accomadation was booked in an hour. i dont think there are any left :/
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by AlexParkins)
    Literally all of the Uni Accommodation is gone... It opened yesterday and its just gone nuts... I'd suggest doing it asap.
    Someone give me advice? I'm looking for an ensuite room, somewhere not further than 2 miles from the Uni, and would allow me car parking! No more than £105 a week.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vn2009)
    Cool all first years in business study same modules so should see u around

    Which halls u in n where u from?
    Im in Sandby and im already from Nottingham! What about you?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by justiceisjust)
    Someone give me advice? I'm looking for an ensuite room, somewhere not further than 2 miles from the Uni, and would allow me car parking! No more than £105 a week.
    youre probs better of looking at the private accomadation, such as; trinity halls abd glass house.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by AmyLMWesson)
    Im in Sandby and im already from Nottingham! What about you?
    Am also in sandby! what room number?

    Am from South London! Not the nice part tho lol.

    Do you currently live near trent then?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    What Do I do?
    theres no city accomodation left.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by AlexParkins)
    Literally all of the Uni Accommodation is gone... It opened yesterday and its just gone nuts... I'd suggest doing it asap.
    yeah... they're all gone
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vn2009)
    Am also in sandby! what room number?

    Am from South London! Not the nice part tho lol.

    Do you currently live near trent then?
    Im in 209, Second floor What about you?

    Yeah i live about 20 minutes away from campus
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by justiceisjust)
    What Do I do?
    theres no city accomodation left.
    private accomadation, some of them are really nice
    Offline

    2
    ReputationRep:
    anyone appeared doing business management & entrepreneurship yet?

    i seem to be all alone and i'm starting to think i've made the course up
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by AmyLMWesson)
    Im in 209, Second floor What about you?

    Yeah i live about 20 minutes away from campus
    Im in 302, 3rd floor

    Cool. Whats nottingham like? except for the nightlife which i heard is hectic!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ironandwine)
    anyone appeared doing business management & entrepreneurship yet?

    i seem to be all alone and i'm starting to think i've made the course up
    The girl i quoted above 'Amy' is doing that course btw
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by COPZ)
    private accomadation, some of them are really nice
    I'm gutted that I missed the accomodation on the NTU site.
    Ah well I guess.

    http://www.accommodationforstudents....phs.asp?id=249 what do you think of this?
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.