Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Dirtybit)
    I find it annoying when playing as CAM and everybody decides to flood the middle because then I end up having to make the wide runs
    Luke playing as a false 9 and rk playing his free role
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Lúcio)
    That's exactly what I do man, then I get criticised for it.#agendaAnyway, are people on in about an hour?
    Let me know when you're ready
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Dirtybit)
    Let me know when you're ready
    Might be a bit later than 5 - half past perhaps.
    I'll be on though
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Dirtybit)
    Let me know when you're ready
    On in 5 mate?
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Lúcio)
    On in 5 mate?
    sure
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Lúcio)
    Ngl, I instantly dislike any player that uses the afro hairstyle.
    It's just the FIFA way of showing people you're a tool.
    Is it because most of them are better than you?

    I've found most people who i've come up against with afro's are generally better than those with mop heads.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rk2k14)
    Is it because most of them are better than you?

    I've found most people who i've come up against with afro's are generally better than those with mop heads.
    The different afro colours are unlocked at near full completion of achievements I think.
    So naturally yeah, those players are gonna be better. However they're also gonna be more selfish.

    No surprise you have one then...
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Can be on from around 8ish if anyone fancies some games?

    difeo Rk2k14 Dirtybit
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by zKlown)
    Can be on from around 8ish if anyone fancies some games?

    difeo Rk2k14 Dirtybit
    We were just on pal and I'm going out till about 10
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Lúcio)
    The different afro colours are unlocked at near full completion of achievements I think.
    So naturally yeah, those players are gonna be better. However they're also gonna be more selfish.

    No surprise you have one then...
    Selfish players do tend to be better and show more confidence e.g. don't opt for the easiest decision so i'll take that as a compliment.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by zKlown)
    Can be on from around 8ish if anyone fancies some games?

    difeo Rk2k14 Dirtybit
    Usual time for me today.
    difeoDirtybitjam277sr90Jimmy Seville
    10ish ok?

    Also dif, pls don't get too drunk. We saw what happened yesterday when you hit the bubbly too hard.
    Confirm Dirtybit.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rk2k14)
    Usual time for me today.
    difeoDirtybitjam277sr90Jimmy Seville
    10ish ok?

    Also dif, pls don't get too drunk. We saw what happened yesterday when you hit the bubbly too hard.
    Confirm Dirtybit.
    I can be on at 10 if anyone is backing
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by zKlown)
    I can be on at 10 if anyone is backing
    I'll join but I'll be playing CDM
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I don't mind going ST.

    Went pretty good yesterday and we played some nice football.
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rk2k14)
    Usual time for me today.
    difeoDirtybitjam277sr90Jimmy Seville
    10ish ok?

    Also dif, pls don't get too drunk. We saw what happened yesterday when you hit the bubbly too hard.
    Confirm Dirtybit.
    can most definitely confirm
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Yup,
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Dirtybit)
    can most definitely confirm
    You coming on?
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Lúcio)
    You coming on?
    Na
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I'll come on when either difeo or Dirtybit comes on.

    Need someone for any.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    It is at this point I note I am undefeated as ANY


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.