The Official Cambridge Offer Holders Thread 2016 Entry MK II

University Navigation

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Zacken)
    He got negative UMS iirc
    Breaking world records.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by physicsmaths)
    Yeh of course. Man is bad.


    Posted from TSR Mobile
    ..at Chemistry


    Posted from TSR Mobile
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Insight314)
    ..at Chemistry


    Posted from TSR Mobile
    U jus jealous.
    Hydrogen bonds n that.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    (Original post by physicsmaths)
    Actuality is that I got 300/300 like cobalt and all other natskis pple.
    I got onto the international chemical team aswell as physics 1(I'm Krollo)
    I decided to do maths coz it wiz easy. I rejected the maths olympiad team coz it was too much work.


    Posted from TSR Mobile
    Then you woke up ini :lol:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Serine Soul)
    Then you woke up ini :lol:
    Y is everyone laufing. Man is serious.
    I might do nat sciences alongside my maths degree if I get bored with rowing and cricket and football.



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Mfw physicsmaths claims to be me


    Name:  1464821416258.jpg
Views: 150
Size:  61.6 KB

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    (Original post by physicsmaths)
    Y is everyone laufing. Man is serious.
    I might do nat sciences alongside my maths degree if I get bored with rowing and cricket and football.



    Posted from TSR Mobile
    Join me in Cells' lectures if I get in yeah?
    Offline

    2
    (Original post by Krollo)
    Mfw physicsmaths claims to be me


    Name:  1464821416258.jpg
Views: 150
Size:  61.6 KB

    Posted from TSR Mobile
    Grumpy looking posh one or smilyish average one?
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Serine Soul)
    Join me in Cells' lectures if I get in yeah?
    Na, lectures r too watered down in the sciences I will prefer to just sit the exams, see yu there.



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by physicsmaths)
    Y is everyone laufing. Man is serious.
    I might do nat sciences alongside my maths degree if I get bored with rowing and cricket and football.



    Posted from TSR Mobile
    Please do. Everyone would love some low grade boundaries for the chem exam I'm sure.
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Krollo)
    Mfw physicsmaths claims to be me


    Name:  1464821416258.jpg
Views: 150
Size:  61.6 KB

    Posted from TSR Mobile
    Y you macin fake account for.
    Go do fissics.


    Posted from TSR Mobile
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by samb1234)
    Please do. Everyone would love some low grade boundaries for the chem exam I'm sure.
    OmG.
    I woz onky joking i didnt actually get 300 in chmistry as i dropped mrks in coursework and a few marks in the exam so i ended up getting 151/300 the chemists added my marks up rong. Typical.
    I will still do the natski papers. 90ums.



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Serine Soul)
    Grumpy looking posh one or smilyish average one?
    The ant on the floor
    Offline

    2
    (Original post by physicsmaths)
    Na, lectures r too watered down in the sciences I will prefer to just sit the exams, see yu there.



    Posted from TSR Mobile
    Smh probably doesn't even know what a cell is smh
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Serine Soul)
    Smh probably doesn't even know what a cell is smh
    Yeh its thing in bodies.
    Init.



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    (Original post by Zacken)
    The ant on the floor
    Name:  OohBurn.gif
Views: 102
Size:  482.6 KB
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by physicsmaths)
    Yeh its thing in bodies.
    Init.



    Posted from TSR Mobile
    In it*

    I actually don't know what a cell is lol.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Serine Soul)
    Name:  OohBurn.gif
Views: 102
Size:  482.6 KB
    fml why do I recognise that from Easy A
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Zacken)
    The ant on the floor
    Zakattack. U think u badaman cause ur a community helper.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    (Original post by physicsmaths)
    Yeh its thing in bodies.
    Init.


    Posted from TSR Mobile
    Yes g

    (Original post by Insight314)
    In it*

    I actually don't know what a cell is lol.


    Posted from TSR Mobile
    Tbh I couldn't even define it myself in a sentence and I wanna do Bio NatSci

    Cell is life, cell is death
    (Original post by Zacken)
    fml why do I recognise that from Easy A
    Haha! You've watched Easy A??
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: January 17, 2017
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Today on TSR
Poll
Would you prefer to be told about sex by your:

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.