Who do you ship on TSR?

Announcements
  • View Poll Results: Who do you ship on TSR?
    defenestrated + Namita Gurung
    4.35%
    fatima1998 + Boss_Rhythm
    13.04%
    CoolCavy + preetg97
    10.14%
    CheeseIsVeg + shrek
    7.25%
    Another TSR pairing (pls post who)
    17.39%
    I don't care
    59.42%

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :rofl:
    Spoiler:
    Show

    :cry: this will be hard but I will persevere :perv: :perv: tell meh who tis!
    First guesses: CheeseIsVeg
    SassKing13
    Hodor_van_Groot
    You have a really strange combination of emojis there
    Are these people you talk to or have you been stalking me? :rofl:
    Maybe it's best if we continue in Freezer's thread to avoid further spams... [/spoiler]
    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    You have a really strange combination of emojis there
    Are these people you talk to or have you been stalking me? :rofl:
    Maybe it's best if we continue in Freezer's thread to avoid further spams... [/spoiler]
    Posted from TSR Mobile
    I may emoji as I wish mademoiselle
    Urmmm....
    But this is my thread :yep:
    And I may do unto it as I wish
    Spoiler:
    Show
    :perv:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I may emoji as I wish mademoiselle
    Urmmm....
    But this is my thread :yep:
    And I may do unto it as I wish
    Spoiler:
    Show
    :perv:
    OK...
    Ohh, I didn't realise
    Fair enough

    Whyyy?

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    OK...
    Ohh, I didn't realise
    Fair enough
    Whyyy?
    Posted from TSR Mobile
    :lol:
    :laugh:
    Spoiler:
    Show
    parce que
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :lol:
    :laugh:
    Spoiler:
    Show
    parce que
    Haha OK

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :rofl:
    Spoiler:
    Show

    :cry: this will be hard but I will persevere :perv: :perv: tell meh who tis!
    First guesses: CheeseIsVeg
    SassKing13
    Hodor_van_Groot
    I asked if these are people you talk to or if you stalked my profile

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    I asked if these are people you talk to or if you stalked my profile

    Posted from TSR Mobile
    yh I said urmmmm for good reasons :rofl:
    Spoiler:
    Show
    Vm stalking
    ne me tire pas svp :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    yh I said urmmmm for good reasons :rofl:
    Spoiler:
    Show
    Vm stalking
    ne me tire pas svp :rofl:
    Ohh :lol:

    I forgot what tire means! :cry:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ohh :lol:
    I forgot what tire means! :cry:
    Posted from TSR Mobile
    :rofl:
    :eek: how could you matrix! :naughty:
    Spoiler:
    Show
    from verb tirer which means ?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :rofl:
    :eek: how could you matrix! :naughty:
    Spoiler:
    Show
    from verb tirer which means ?
    I know it's from that verb but...I forgot!

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    I know it's from that verb but...I forgot!

    Posted from TSR Mobile
    :teehee:
    Spoiler:
    Show
    tirer = to shoot
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :teehee:
    Spoiler:
    Show
    tirer = to shoot
    Ohhhh haha :rofl:

    And you thought you'd have a go at guessing yourself too?
    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ohhhh haha :rofl:
    And you thought you'd have a go at guessing yourself too?
    Posted from TSR Mobile
    urm yess? well obvs I knew that
    Spoiler:
    Show
    I COULD GUESS MYSELFare you taken already by CheeseIsVeg ?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    urm yess? well obvs I knew that
    Spoiler:
    Show
    I COULD GUESS MYSELFare you taken already by CheeseIsVeg ?
    Haha, of course!

    Spoiler:
    Show
    YEAH YOU COULD!
    Spoiler:
    Show
    No


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Oh good, another of these.

    Awesome Genius & Viva Emptiness
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha, of course!

    Posted from TSR Mobile
    Spoiler:
    Show
    :cry2:
    jus tell meh pwease
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Spoiler:
    Show
    :cry2:
    jus tell meh pwease
    Hmmm...a lot of attitude going on here :unimpressed:

    Well, it's not you or Hodor_van_Groot:ahee:
    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hmmm...a lot of attitude going on here :unimpressed:

    Well, it's not you or Hodor_van_Groot:ahee:
    Posted from TSR Mobile
    wut about that other guy i tagged earlier
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    wut about that other guy i tagged earlier
    Oh yeah. Not SassKing either! :toofunny:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Oh yeah. Not SassKing either! :toofunny:
    Posted from TSR Mobile
    i need to think then.......
    hmmmmmmmmmmmm....
    too many potential candidates...
    Spoiler:
    Show
    all not as good as me ofc :teehee:
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: July 17, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Spring onions - Yay or nay?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.