The Vocaroo thread 2.0

Announcements Posted on
Four things that unis think matter more than league tables 08-12-2016
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Noooooooooooo
    It's not a bad thing :rofl:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Cute voice

    Don't worry, I already got roasted, it can't get worse :lol:
    Thank you , I like yours too.

    Why'd yours get roasted, it's cool haha
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Damn you sound like bae
    Thanks
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    It's not a bad thing :rofl:
    All I can think of is Daffy Duck lol :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    Thanks
    If only I had the guts to do that
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    If only I had the guts to do that
    Spoiler:
    Show
    Do it
    I remember when I posted a cover of me singing. I deleted it 10 mins after :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    Spoiler:
    Show
    Do it
    I remember when I posted a cover of me singing. I deleted it 10 mins after :rofl:
    I'll do it one day...

    Haha, lol...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Who doesn't love impressions, how **** are they from 1 - 10.

    http://vocaroo.com/i/s0YcQv2Hxsh5
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Me speaking French [badly]
    Apologies for damage that may be caused to your eardrum(s).
    http://vocaroo.com/i/s1BsbRpbaGZw
    Don't know what you said xD but you have a pretty decent voice.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    Don't know what you said xD but you have a pretty decent voice.
    Shame on you. Learn French

    I said, "hello my name is Cheese, future Présidente of the world, I demand everyone to speak French, thank you for your attention". :france:
    Thanks Where be yours @ Monsieur XOR?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    LMFAOOOOOO
    I
    didn't know what to expect I think I got a heart attack from laughing :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    All I can think of is Daffy Duck lol :rofl:
    Nooo :rofl:
    Bugs is a badass though
    Or that rabbit girlfriend or his
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    Nooo :rofl:
    Bugs is a badass though
    Or that rabbit girlfriend or his
    He's cool then
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    He's cool then
    I'm still thinking about Ttingtox's recording tbh :rofl:
    Good times
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SeanFM)
    Ooh ooh ooh, pick me, pick me, pick me!
    Spoiler:
    Show

    :laugh: We already know that nothing gets past you. :mmm:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    I'm still thinking about Ttingtox's recording tbh :rofl:
    Good times
    OMG!!! Where was it??
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    OMG!!! Where was it??
    https://instaud.io/yBi
    Offline

    3
    ReputationRep:
    We ate chips and we drank some beer :rofl:
    Online

    3
    ReputationRep:
    Oh yeah, I almost forgot about that bulls*** lol
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    I'm guessing you're Asian then?
    What makes you think I am? :holmes:
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: November 2, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Do you think you'll achieve your predicted A Level grades?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.