Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Hiiiiiii guys!! x
    Heeeeeey! :hugs:
    How are u my Asma?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Heeeeeey! :hugs:
    How are u my Asma?

    Posted from TSR Mobile
    Awwwww. :jumphugs:
    Hello Aysha.
    Missed you....

    I'm doing good Alhamdulilah.... Yourself?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Nah, apparently, its just grease... Coz he isnt sweating from the face

    Posted from TSR Mobile
    Ohhh. That makes sense now
    so did he purposely put grease on himself? :lol:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Awwwww. :jumphugs:
    Hello Aysha.
    Missed you....

    I'm doing good Alhamdulilah.... Yourself?
    Aww i missed u too :lovehug:
    It is very quiet today , i was busy, n i thought there would be more people here but lol nah

    Yep i'm okay alhamdulilah

    What have u been doing all day? It 9:20 pm there right?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Ohhh. That makes sense now
    so did he purposely put grease on himself? :lol:
    I guess so.... Ask Asma maybe, she will know more coz.... Nothing

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Aww i missed u too :lovehug:
    It is very quiet today , i was busy, n i thought there would be more people here but lol nah

    Yep i'm okay alhamdulilah

    What have u been doing all day? It 9:20 pm there right?

    Posted from TSR Mobile
    Aw. Yess. :jumphug:
    Ikr. It's acc really quite. Where are the rest at?
    That's good to hear

    I've been so busy today. Next week is my last week.
    Today I've been shopping all day and then went to a Restaurant to eat.
    So now I'm at home.. chilling on Tsr Lol.
    Yes it's 9:23 right now. Still a few more hours before i go sleep.

    And you?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I guess so.... Ask Asma maybe, she will know more coz.... Nothing

    Posted from TSR Mobile
    Hehe. Yes.
    Sure.... PrincessBO$$ Did he purposely put grease on himself?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Aw. Yess. :jumphug:
    Ikr. It's acc really quite. Where are the rest at?
    That's good to hear

    I've been so busy today. Next week is my last week.
    Today I've been shopping all day and then went to a Restaurant to eat.
    So now I'm at home.. chilling on Tsr Lol.
    Yes it's 9:23 right now. Still a few more hours before i go sleep.

    And you?
    Hamza...got guest at home so he is busy
    Asma number 2 was here a few minutes ago lol
    Mr T probably doesnt wanna talk to me :mmm:
    Abraar said he is gone out
    Who else?

    Ah lol, yh shopping in pakistan is really tiring isnt it? But exciting as well lol

    Well there was a khatam at my house, been busy preparing for that, just got free since this morning , super tired
    And now am chilling a bit lol



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Hamza...got guest at home so he is busy
    Asma number 2 was here a few minutes ago lol
    Mr T probably doesnt wanna talk to me :mmm:
    Abraar said he is gone out
    Who else?

    Ah lol, yh shopping in pakistan is really tiring isnt it? But exciting as well lol

    Well there was a khatam at my house, been busy preparing for that, just got free since this morning , super tired
    And now am chilling a bit lol



    Posted from TSR Mobile
    Ohh. They as well must be having an awesome day today. Lol.
    Aww. I miss them all
    And no one else.. I don't think i know anyone apart from you guys

    Yes it's acc really tiring.. There's so many people wherever you go.
    But i love it. :love: :ahee:

    Aw. Hope you are okay.
    I agree. The busyness when khatam comes around.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Ohh. They as well must be having an awesome day today. Lol.
    Aww. I miss them all
    And no one else.. I don't think i know anyone apart from you guys

    Yes it's acc really tiring.. There's so many people wherever you go.
    But i love it. :love: :ahee:

    Aw. Hope you are okay.
    I agree. The busyness when khatam comes around.
    Yep hope so
    Dw, they will be back soon :yep:

    :yep: i acc like when we go shopping at first and then when i see how hot it is and the amount of people (pakistan thay is and maybe birmingham too) , it makes me have a breakdown

    Yep am fine now that they have all gone lol


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Yep hope so
    Dw, they will be back soon :yep:

    :yep: i acc like when we go shopping at first and then when i see how hot it is and the amount of people (pakistan thay is and maybe birmingham too) , it makes me have a breakdown

    Yep am fine now that they have all gone lol


    Posted from TSR Mobile
    Haha. I hope so too.

    Yes. OMG. So true.

    Haha. Okay. That's good

    I've to go now.. Byee. Take care :hugs:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Haha. I hope so too.

    Yes. OMG. So true.

    Haha. Okay. That's good

    I've to go now.. Byee. Take care :hugs:
    Hehe bye, see you soon u too take care

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Hehe. Yes.
    Sure.... PrincessBO$$ Did he purposely put grease on himself?
    Yes. How stupid!
    Offline

    13
    *flute*

    Posted from TSR Mobile
    • Section Leader
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    *oboe*
    Offline

    19
    ReputationRep:
    :bebored:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    *FLUTE*

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    hamza772000 hey
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Peak

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.