Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)



    Someone is excited
    When u give up and are about to go offline, he comes :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    :yep:
    Am ok! What about u?

    Posted from TSR Mobile
    haha, why did u say hero?

    Really tired tbh in bed rn
    Offline

    13
    *tea*
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)



    Someone is excited
    How r u?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    When u give up and are about to go offline, he comes :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    :excited:Great
    Offline

    4
    ReputationRep:
    Ggh
    Offline

    4
    ReputationRep:
    Yg
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    How r u?
    Fine
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    haha, why did u say hero?

    Really tired tbh in bed rn
    See above lol

    Aww go to sleep now

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Fine
    Good to hear
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    See above lol

    Aww go to sleep now

    Posted from TSR Mobile

    :nothing::nothing::nothing::noway:

    (Original post by hamza772000)
    Good to hear
    wbu?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    See above lol

    Aww go to sleep now

    Posted from TSR Mobile
    Oh, so u were getting bored n I came

    I think I should, but I prolly will in a bit
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :nothing::nothing::nothing::noway:



    wbu?
    I'm just tireeeed af
    • Section Leader
    Online

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by Impressive)
    *tea*
    Pu erh hazelberry :tea:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Oh, so u were getting bored n I came

    I think I should, but I prolly will in a bit
    Yep i WAS tho lol

    Oh ok :top:

    Posted from TSR Mobile
    • Section Leader
    Online

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I'm just tireeeed af
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Yep i WAS tho lol

    Oh ok :top:

    Posted from TSR Mobile
    hmmm

    when u sleepin?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    I'm in bed rn on my phone
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I'm in bed rn on my phone
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.