Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    1
    ReputationRep:
    My friend was in parham road and she said it was really nice! She wanted St George's but too expensive :/
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Oh I don't think I went to parham I think it was too far and I had limited time, yeah everyone keeps saying that, are you coming to Canterbury?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    [QUOTE=Cassandra-Adegbe;54400729]Okay weird question but we have been talking for quite a while ...are you both girls ?[/QUOTE

    Yeah lol, u?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Lol yeah I am
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Cassandra-Adegbe)
    Oh I don't think I went to parham I think it was too far and I had limited time, yeah everyone keeps saying that, are you coming to Canterbury?
    It's my 2nd choice
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Had my interview at Canterbury the day before yesterday so fingers crossed!
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I'm a girl! I was at canterbury for a year before dropping out, stayed in parham. It's nice but far away from everything :/


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Clairef_xo)
    I've got an interview for primary education at Canterbury on the 18th March! Eeeek������


    Posted from TSR Mobile
    My friend has been given an offer for primary education at cccu! I hope your interview went well! Good luck!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    got accepted into canterbury without an interview which is good! have my chichester interview tomorrow, slightly worried!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I'm studying animal science with foundation year. Is anyone else studying this?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Aww congrats! I'm sure you'll do fine with Chichester!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Firmed my place for primary education!


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Jams97)
    Firmed my place for primary education!


    Posted from TSR Mobile
    Yay!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Have you firmed yet?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I got an unconditional offer for Operating Department Practice squeeee! Which means I will be at the Medway campus. Anyone else going to be over there?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Jams97)
    Have you firmed yet?


    Posted from TSR Mobile
    Not yet haha, keep forgetting to do it! No rush


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Danni_079)
    Not yet haha, keep forgetting to do it! No rush


    Posted from TSR Mobile
    Haha, but are you deffo coming here?


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Jams97)
    Haha, but are you deffo coming here?


    Posted from TSR Mobile
    Yep!!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Danni_079)
    Yep!!


    Posted from TSR Mobile
    Yay!


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Haha bless you!! Decided for sure on accommodation yet?


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.