Turn on thread page Beta

Last Person To Post Here (Part 16) watch

Announcements
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by reems23)
    You rep me if I make it past 2 weeks. I swear I'll be honest.
    Fine, it's on. :p:

    I have no idea how I can be sure you're telling the truth, but I'll worry about that later. :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    You can even help others! I'm sure they will be... thankful. :p:

    I'll panic if I see you on the news tomorrow with the headline "Woman tries to masturbate man at bus stop" >.<
    :rofl:

    totally gonna do that

    the sub heading will be 'she claims an unknown 'LPK' told her to'

    :yep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    Fine, it's on. :p:

    I have no idea how I can be sure you're telling the truth, but I'll worry about that later. :p:
    i put a webcam in his bedroom three weeks ago. . .but shhh don't tell :ninja:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by emilina)
    i put a webcam in his bedroom three weeks ago. . .but shhh don't tell :ninja:
    I doubt we can go all Big Brother on him just to make sure he isn't tugging himself to sleep. :p:
    (Original post by emilina)
    :rofl:

    totally gonna do that

    the sub heading will be 'she claims an unknown 'LPK' told her to'

    :yep:
    I'll deny all responsibility. I'm not being dragged into your masturbation scandals. :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by emilina)
    i put a webcam in his bedroom three weeks ago. . .but shhh don't tell :ninja:
    :rofl:

    I'm gone peeps. Got a rag event to go to.

    :top2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    I doubt we can go all Big Brother on him just to make sure he isn't tugging himself to sleep. :p:

    I'll deny all responsibility. I'm not being dragged into your masturbation scandals. :p:
    :toofunny: you are already dragged in! i have saved all these replies and sent them to the police already :ninja:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by reems23)
    :rofl:

    I'm gone peeps. Got a rag event to go to.

    :top2:
    :wavey: have fun :hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    is this thread upto 10,000 posts?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    it stops when it is at 10,000 posts yea (or at least in theory it does :ninja: ) lol
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by emilina)
    :rofl: i can't believe spirit had to ask what 'it has him tugging' meant :rofl::rofl::rofl:

    i'm not mocking you spirit, seriously :ninjagirl:
    It's not my fault I was raised in cotton wool :hand:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    Spoiler:
    Show

    Enjoy.
    that is worrying
    Offline

    0
    ReputationRep:
    You have only just realised this??
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :rofl:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    be eating food and watching the great team that is west ham
    Offline

    0
    ReputationRep:
    omg - you lactually watch that god awful sport??
    Offline

    14
    ReputationRep:
    well you know, not god awful, they don't touch other men's asses and penis
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by robinson999)
    well you know, not god awful, they don't touch other men's asses and penis
    Exactly. His point standssss.

    *runs away*
    Offline

    9
    ReputationRep:
    hahaha
    Offline

    0
    ReputationRep:
    No but as we have discussed before - they roll on the floor crying at the slightest knock like big sissy ballerinas :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    Exactly. His point standssss.

    *runs away*
    :rofl::rofl::rofl:
 
 
 
Poll
Were you ever put in isolation at school?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.