Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Section Leader
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    I think I'm going to miss my offer... :ashamed:
    You'll be fine. Pre result nerves are always a thing, and even if you do miss it, there's still plenty of paths into uni you can take depending on how results day goes. Have faith :yy:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    :goodnight: I am always tired lol
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Feeling pretty good. My efforts in the gym are proving fruitful, and work is keeping me busy.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Salamandastron)
    Still feel awful but slightly cheered up by a load of cute ppl
    tfw ppl on tsr are nicer to you than inrl ppl :yy:
    OMGGGGG i defo agree with you :yep:
    rl people hurts me :cry2:
    Offline

    15
    Productive
    1000 words written in just over an hour :work:
    Showered, ironing all done, got the washing dry, fed the creatures and going to sleep soon :goodnight:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Shhh******!!!
    just absolute shhh***!!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    feeling absolutely bizarre right now
    dunno what's happening to my life rn
    dont wanna live anymore :sad:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    I feel rather good at the moment!
    Idk what's going on but I'm feeling perfectly fine! A little hot but I can solve that quickly!
    I like this!
    Very happy!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    feeling absolutely bizarre right now
    dunno what's happening to my life rn
    dont wanna live anymore :sad:
    Aww, baby :hugs:

    What happened? xxx
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    I feel rather good at the moment!
    Idk what's going on but I'm feeling perfectly fine! A little hot but I can solve that quickly!
    I like this!
    Very happy!
    Freeeeezer!!!!!! :hugs:

    It's been soooo long!!! :cry2:
    Because of holidays I don't log on that often!!!

    I'm soo glad you're doing well Hun!!! :hugs:
    :jive: :woo:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Eternalflames)
    Aww, baby :hugs:

    What happened? xxx
    life is just a mess
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I feel really crappy and I don't know why :cry2:
    I want a hug and I want to go and hide in a corner and cry but I can't.....too many people are around me 😫😭


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    Freeeeezer!!!!!! :hugs:

    It's been soooo long!!! :cry2:
    Because of holidays I don't log on that often!!!

    I'm soo glad you're doing well Hun!!! :hugs:
    :jive: :woo:


    Posted from TSR Mobile
    Squirrel!!!!!!!!!!!! :hugs:

    It sure has been! I wondered where you had gone!!! :cry2:
    Nooo! We need more of you here!!!

    Woop Thankyou!!! It's a strange feeling! :hugs:
    :jive: :woo:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    I feel really crappy and I don't know why :cry2:
    I want a hug and I want to go and hide in a corner and cry but I can't.....too many people are around me 😫😭


    Posted from TSR Mobile
    Noooo!!! There's no need to feel like this! You're a wonderful person! You deserve infinite happiness!!!!
    *Massive Hugs* I can only give virtual ones but I would give a real one If I was there!M,
    Don't cry! You're too lovely and sweet to be feeling this way!
    Aww I'm sure someone there will help you! :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    tired as heck :boring:
    byeeeee
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    tired as heck :boring:
    byeeeee
    bi bi
    Offline

    14
    :france:
    Offline

    14
    (Original post by CleverSquirrel)
    I feel really crappy and I don't know why :cry2:
    I want a hug and I want to go and hide in a corner and cry but I can't.....too many people are around me 😫😭


    Posted from TSR Mobile
    Squi.. :cry2: SQUIRREEEEL :cry2:
    I will hug you WEDNESDAY chérie :woo:
    :console: you posted one hour ago hope you feel better now :lovehug:
    Offline

    15
    Walking zombie at this point and still have stuff to do
    more like falling over zombie acc considering the whole room is swaying O_o
    Offline

    18
    (Original post by FrenchUnicorn)
    :france:
    Even though I don't care about sports, I'll admit I was somewhat disappointed with Wales. So close (to escaping our current international irrelevance), yet so far... :moon:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Should Spain allow Catalonia to declare independence?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.