Turn on thread page Beta
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by kitty_koo)
    i think so, on the page where it has the link to buy the tickets it says: Please Note:

    Raileasy and The Trainline will charge a fee for your booking.
    oh mine says no pre booking is required :p:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Symph)
    its gonna be uber awkward at first though right
    probley :s: also i dont know what most of you lot look like so it'll be fun trying to find you all :p:

    we'll have to have signs with our usernames on lol
    Offline

    14
    ReputationRep:
    it shouldn't be
    long as these at laste one person that talks lol
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by kitty_koo)
    i think so, on the page where it has the link to buy the tickets it says: Please Note:

    Raileasy and The Trainline will charge a fee for your booking.
    Damn, but if it's going to be the same price as buying it on the day, why not get it then? Unless you are getting a discount?

    Might be awkward, but I reckon we'll be ok :p:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Symph)
    its gonna be uber awkward at first though right
    yeah probably
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I'll wear my name tag from work :p:

    (Assuming people know my name by now - or I'll draw a hamster on it)
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by eugenius 8)
    oh mine says no pre booking is required :p:
    you buying your tickets at the station?

    zayne, the cheap tickets are advanced ones so i cant get them on the day
    Offline

    14
    ReputationRep:
    well people know what i look like lol :p:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I look like my profile pic mostly, hair might be a lil' longer, not sure!

    I'll find a Zebra mask
    Offline

    11
    ReputationRep:
    jang knows what i look like lol :p:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    are you all tall? coz im really short everyone at the brum meet was taller than me lol
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by kitty_koo)
    you buying your tickets at the station?

    zayne, the cheap tickets are advanced ones so i cant get them on the day
    is that what it means by no need to book?

    id rather book in advanced
    Offline

    14
    ReputationRep:
    well I'm 5ft 10 so I'll be fairly easy to spot :rolleyes:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    i dunno, its confusing buying tickets online :s:

    im 5ft 3
    Offline

    19
    ReputationRep:
    yeah im short too

    and i have short black hair :p:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    i am short :sad: lol
    well not that short
    5 7 oh yeah
    Offline

    14
    ReputationRep:
    oh god dont tell me i'm the tallest!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    £11 for may as well buy on the day
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by kitty_koo)
    i dunno, its confusing buying tickets online :s:
    yeah it does look that i thought youve done it before :p:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Symph)
    oh god dont tell me i'm the tallest!
    I'm 6 something :p:
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.