The Monopoly TSR Alliance Watch

amiparanoid
Badges: 1
Rep:
?
#281
Report 9 years ago
#281
mmm, found myself a nice few roads in nuuk, capital of greenland. all i need now is my money for today...
0
reply
Aeon Prince
Badges: 9
Rep:
?
#282
Report 9 years ago
#282
(Original post by hobo06)
He only has 2 roads, one has been sabotaged, the other only worth 150,000. Not worth it, for now.
theres another guy as well la graciosa. He has a 2.5mil road or something but he has 2 bonus buildings on it
0
reply
bigmo7
Badges: 14
Rep:
?
#283
Report 9 years ago
#283
OHWELL......:mad:

He sabotaged me before the reset and now he's back! He's messing with the wrong guy....
0
reply
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#284
Report 9 years ago
#284
(Original post by Aeon Prince)
theres another guy as well la graciosa. He has a 2.5mil road or something but he has 2 bonus buildings on it
I'll see what I can do if I get a chance card when the rent comes in. Seems that guy was also spying on TSRADRIAN and TSRNOTGARAA. Have some TSRers already upset him?
0
reply
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#285
Report 9 years ago
#285
(Original post by bigmo7)
OHWELL......:mad:

He sabotaged me before the reset and now he's back! He's messing with the wrong guy....
Hmm, I started spying on OHWELL. Just went on and checked, he started to spy on HOBO, then stopped...I think he may be on TSR, taking a guess at my monopoly username...
0
reply
DiamondsAreForever
Badges: 0
Rep:
?
#286
Report 9 years ago
#286
btw theres a road in the middle of nowhere in america with lots of inexpensive roads surounding it if anyones interested pm me, it costs M 7,759,000
0
reply
bigmo7
Badges: 14
Rep:
?
#287
Report 9 years ago
#287
(Original post by hobo06)
Hmm, I started spying on OHWELL. Just went on and checked, he started to spy on HOBO, then stopped...I think he may be on TSR, taking a guess at my monopoly username...
It's cool...I have a secret weapon up my sleeve but you want to go ahead and take him then by all means I won't stop you

I just think that Hasbro failed when they didn't do email verification tho...

(Original post by hobo06)
I'll see what I can do if I get a chance card when the rent comes in. Seems that guy was also spying on TSRADRIAN and TSRNOTGARAA. Have some TSRers already upset him?
:rolleyes: that's pretty sad...he did put a lot of effort into this thread.

Btw how do you find out who someone else is spying? :confused:
0
reply
refref
Badges: 0
Rep:
?
#288
Report 9 years ago
#288
ive found a road for 3.4 million but dont have enough money
0
reply
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#289
Report 9 years ago
#289
(Original post by bigmo7)
It's cool...I have a secret weapon up my sleeve but you want to go ahead and take him then by all means I won't stop you
Ah if you want your revenge I'll leave it to you

I just think that Hasbro failed when they didn't do email verification tho...
Definitely, they need something in place!

:rolleyes: that's pretty sad...he did put a lot of effort into this thread.
Obviously not enough, since I've said my name in several posts :ninja:

Btw how do you find out who someone else is spying? :confused:
When you spy on them it lists all there activity, buying roads, building things, sabotages/demolisions, and if they add someone to spy on.

Edit: ****! He found me, and demolished my park! We're both taking revenge on him now!
0
reply
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#290
Report 9 years ago
#290
(Original post by Garra.)
...
We appear to have a spy amongst us, Monopoly name: OHWELL

Looks like he's buying house, sell house, buy, sell etc. to get chance cards.
0
reply
bigmo7
Badges: 14
Rep:
?
#291
Report 9 years ago
#291
(Original post by hobo06)
Obviously not enough, since I've said my name in several posts :ninja:
PM him if you really want the name change :p:

(Original post by hobo06)
When you spy on them it lists all there activity, buying roads, building things, sabotages/demolisions, and if they add someone to spy on.

Edit: ****! He found me, and demolished my park! We're both taking revenge on him now!
Ah that's smart...or I'm just dumb! I'll have a look at that now then!

P.S lol at you getting warned :rofl:
0
reply
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#292
Report 9 years ago
#292
(Original post by bigmo7)
PM him if you really want the name change :p:
PM who? :confused: They found me now anyway

Ah that's smart...or I'm just dumb! I'll have a look at that now then!
Little slow aren't you! :p:

P.S lol at you getting warned :rofl:
The word could have been **** or crap, both of which aren't even in the swear filter, but I may have just wanted to keep it a bit cleaner. Vlad clearly has a dirty mind if he thought I meant something else :ninja:
Think it's worth arguing in AAM?
0
reply
bigmo7
Badges: 14
Rep:
?
#293
Report 9 years ago
#293
(Original post by hobo06)
PM who? :confused: They found me now anyway
Erm I dunno I thought you were on about Gaara not changing your name on the main page but obviously we're both talking about 2 different thing!

(Original post by hobo06)
Little slow aren't you! :p:
I have a headache k! Be nice!

(Original post by hobo06)
The word could have been **** or crap, both of which aren't even in the swear filter, but I may have just wanted to keep it a bit cleaner. Vlad clearly has a dirty mind if he thought I meant something else :ninja:
Think it's worth arguing in AAM?
lol I have argued most of my warnings in AAM, tho I have never won...somehow my argument seems a bit **** when I make a thread about it!
0
reply
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#294
Report 9 years ago
#294
(Original post by bigmo7)
Erm I dunno I thought you were on about Gaara not changing your name on the main page but obviously we're both talking about 2 different thing!
Yep, I just meant I had mentioned my name several times, but whoever is spying on the thread hadn't found it.

I have a headache k! Be nice!
Aww poor mo


lol I have argued most of my warnings in AAM, tho I have never won...somehow my argument seems a bit **** when I make a thread about it!
Worth a shot!
0
reply
bigmo7
Badges: 14
Rep:
?
#295
Report 9 years ago
#295
Has anyone had a look at the scoreboard?

I hope they start banning all of those people cos it's pretty obvious they're just channelling money into one account....sad sad fools!
0
reply
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#296
Report 9 years ago
#296
(Original post by bigmo7)
Has anyone had a look at the scoreboard?

I hope they start banning all of those people cos it's pretty obvious they're just channelling money into one account....sad sad fools!
So much for them cracking down on the cheating. It couldn't be any more obvious!
Got over 3mil rent, nice. Also got another bonus building since the spy demolished my last one. And bought myself another nice long road for 1.6mil
0
reply
bigmo7
Badges: 14
Rep:
?
#297
Report 9 years ago
#297
(Original post by hobo06)
So much for them cracking down on the cheating. It couldn't be any more obvious!
Got over 3mil rent, nice. Also got another bonus building since the spy demolished my last one. And bought myself another nice long road for 1.6mil
I got a 500k card then I got fined 450k right afterwards! How cruel is that!

Btw the 'spy' as you put it will be earning no more rent! I destroyed his/her ( I think it's a her...) bonus building then build a sewage plant there! :woo:

Btw check out my second road. We're neighbours now! :cool:
0
reply
MikeL230
Badges: 11
Rep:
?
#298
Report 9 years ago
#298
(Original post by bigmo7)
Has anyone had a look at the scoreboard?

I hope they start banning all of those people cos it's pretty obvious they're just channelling money into one account....sad sad fools!
Yeah its a fair joke.

Epic Fail for Hasbro.
0
reply
MikeL230
Badges: 11
Rep:
?
#299
Report 9 years ago
#299
Add PULCHER to the hitlist please.
0
reply
hobo06
Badges: 14
Rep:
?
#300
Report 9 years ago
#300
(Original post by bigmo7)
I got a 500k card then I got fined 450k right afterwards! How cruel is that!

Btw the 'spy' as you put it will be earning no more rent! I destroyed his/her ( I think it's a her...) bonus building then build a sewage plant there! :woo:

Btw check out my second road. We're neighbours now! :cool:
Yeh I just saw you had demolished a school and sabotaged, nice :yep: I'll keep an eye on him and get my personal revenge later. :evil:
Aww man how did I miss that road? Let me know if you see any more for 2mil+ (by PM, I can't afford it today, and don't want spies pinching it)

P.S. Had no response to my thread in AAM :mad:
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts

Have you registered to vote?

Yes! (234)
39.39%
No - but I will (40)
6.73%
No - I don't want to (43)
7.24%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (277)
46.63%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise