Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Rakstar)
    You are just asking for beef, aren't you?
    I swear, I ain't
    Why are you even picking on me, :no:
    I'm only saying :bawling:
    Spoiler:
    Show
    WHAT DO YOU WANT TO BE THE BEST IN OUR GROUP? because you can if you want to
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    I swear, I ain't
    Why are you even picking on me, :no:
    I'm only saying :bawling:
    Spoiler:
    Show
    WHAT DO YOU WANT TO BE THE BEST IN OUR GROUP? because you can if you want to
    Maybe...................
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Rakstar)
    - Is Naz homo?
    Oh Shoot, Allow that
    Don't bring Naz Uncle into this :bawling:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Rakstar)
    - Is Naz homo?
    Deffo
    Offline

    13
    ReputationRep:
    what grade is 160/165 out of 200? I made a lot of silly mistakes in the first paper
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Deffo
    I knew it
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Rakstar)
    Maybe...................
    Okay then- your the best in our group
    But Federerr has to be the PRO-BANTER THEN

    What is hamza772000 gonna be?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Rakstar)
    I knew it
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Okay then- your the best in our group
    But Federerr has to be the PRO-BANTER THEN

    What is hamza772000 gonna be?
    I can be the leader.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Okay then- your the best in our group
    But Federerr has to be the PRO-BANTER THEN

    What is hamza772000 gonna be?
    The joker
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I can be the leader.
    Nope so sorry Hamza :bawling:

    I'm the leader because I made the group out of 4 so yeah
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Nope so sorry Hamza :bawling:

    I'm the leader because I made the group out of 4 so yeah
    I agree, Hamza you can be the jester, joker,
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Horrendously easy paper edexcel. Not good for developing people into problem solvers. Boundaries overall 170 for A*. this is arguably one of the easiest papers I have ever seen.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    is there an exam in novemeber for edexcel core science
    I really neeed to know!
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Rakstar)
    I agree, Hamza you can be the jester, joker,
    Haha, Yes Thank you

    Yup Couldn't agree more, Hamza be the Joker!!
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Nope so sorry Hamza :bawling:

    I'm the leader because I made the group out of 4 so yeah
    Fine, give me a role then.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Haha, Yes Thank you

    Yup Couldn't agree more, Hamza be the Joker!!
    Can we create like a society or a group based on this lmao
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Fine, give me a role then.
    Nooo!! if your happy with it then you take on that role

    I don't want to feel bad because i knew you before
    Offline

    2
    ReputationRep:
    will give you a follow if you give the correct answer
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Rakstar)
    Can we create like a society or a group based on this lmao
    Haha, I have a huge TSR Family- i don't think i can cope this big

    Where's Federerr - Someone inbox him, i think he's blanking me
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.