The Apprentice 2011: Official thread Watch

Poll: Who should win?
Helen (55)
19.16%
Jim (36)
12.54%
Susan (71)
24.74%
Tom (125)
43.55%
Lily Academia
Badges: 11
Rep:
?
#3061
Report 7 years ago
#3061
Mini-munch-men

"Sounds a bit rude..." :lolwut:
0
reply
secretmessages
Badges: 14
#3062
Report 7 years ago
#3062
Emercrunchy :wtf:
reply
SpamBa
Badges: 12
Rep:
?
#3063
Report 7 years ago
#3063
LOL susie's face
0
reply
BenjyK
Badges: 1
Rep:
?
#3064
Report 7 years ago
#3064
I mean like... she looks like she has experience, been there done that and knows what shes talking about. Its the same when she speaks too. Just my thoughts anyway
0
reply
diamonddust
Badges: 12
Rep:
?
#3065
Report 7 years ago
#3065
I've seen emergency chocolate in Asda. And special PMT chocolate. :awesome:
0
reply
Lily Academia
Badges: 11
Rep:
?
#3066
Report 7 years ago
#3066
Biscuit development boffin!

Aw, that's Tom that is :yes:
0
reply
neillya1
Badges: 14
Rep:
?
#3067
Report 7 years ago
#3067
(Original post by secretmessages)
Emercrunchy :wtf:
Poor name, but the concept is good I think! Kind of like Kendal Mint Cake when hiking, except make it something which is actually nice
0
reply
I'm_Unsafe.
Badges: 13
Rep:
?
#3068
Report 7 years ago
#3068
Suzie and Zoe working together? Well that's just asking for disaster.
0
reply
Roobsa
Badges: 2
Rep:
?
#3069
Report 7 years ago
#3069
Biscuit within a biscuit? Bet Tom just watched Inception.
4
reply
Lily Academia
Badges: 11
Rep:
?
#3070
Report 7 years ago
#3070
Biscuit-within-a-biscuit

I'd eat one of them for sure :yep:
0
reply
Kim-x
Badges: 12
Rep:
?
#3071
Report 7 years ago
#3071
Susie v Zoe... here we go again. Expecting Lord Sugar to say that someone was taking the biscuit later.
0
reply
neillya1
Badges: 14
Rep:
?
#3072
Report 7 years ago
#3072
The **** Melody? :lolwut: Nicks face says it all.....
0
reply
Doughnuts!!
Badges: 14
Rep:
?
#3073
Report 7 years ago
#3073
Melody would get it...

Dat ass... :dice:

Would have to gag her though.
1
reply
BenjyK
Badges: 1
Rep:
?
#3074
Report 7 years ago
#3074
(Original post by Roobsa)
What's how old she looks got to do with anything?
I mean like... she looks like she has experience, been there done that and knows what shes talking about. Its the same when she speaks too. Just my thoughts anyway
0
reply
Lily Academia
Badges: 11
Rep:
?
#3075
Report 7 years ago
#3075
(Original post by Roobsa)
Biscuit within a biscuit? Bet Tom just watched Inception.
YES - brilliant :giggle:

:love: Tom though.
0
reply
diamonddust
Badges: 12
Rep:
?
#3076
Report 7 years ago
#3076
(Original post by neillya1)
:rofl: "Men that munch".... Oh god, I so hope they go with that :rofl:
:rofl:

Biscuits are the new popcorn? No. They're not. Unless you want to be obese...
0
reply
neillya1
Badges: 14
Rep:
?
#3077
Report 7 years ago
#3077
"So it's a high end biscuit"

"PINK AND ORANGE!"

:lolwut: Some of these people are so ****ing stupid

I like Susan though
0
reply
SpamBa
Badges: 12
Rep:
?
#3078
Report 7 years ago
#3078
Reward star biscuits is a good idea...
0
reply
diamonddust
Badges: 12
Rep:
?
#3079
Report 7 years ago
#3079
(Original post by Lily Academia)
Biscuit-within-a-biscuit

I'd eat one of them for sure :yep:
It looked quite nice!
0
reply
Tango189
Badges: 3
Rep:
?
#3080
Report 7 years ago
#3080
Haha they're not dogs
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you registered to vote?

Yes! (432)
37.47%
No - but I will (88)
7.63%
No - I don't want to (79)
6.85%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (554)
48.05%

Watched Threads

View All