Join TSR now and chat about whatever you’re intoSign up now
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Smh don't ask questions just abuse him back

    Posted from TSR Mobile
    Good idea

    **** you FKLW you ****ing ****












    jk jk, luv u
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Flashing Lights)
    yhyh sure u grow dat quiff and tell urself its retro and ur the only azn guy in the whole country who got a quiff, youre unique bro x. loool my confidence is 9.5/10, thats the whole reason why i aint too ****. I'm developing a theory of hoe catching, there's a great triad which solves the great hoe catching equation. Hoes is caught by a) (most important) looks, and then b) luck, and then c) game.
    **** you man I do my quiff in a.... Unique way tbh my look is different- dress bare retro innit like mans living in the 50's trust.

    You need to ditch the hoes and find yourself a wifey man. You ain't gonna win a PL, you might as well win a woman's.... Heart :rofl:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lyrical Prodigy)
    Thought you were ignoring me
    lol jk

    Oh I see! Thanks for the tip aha

    Oh 2 exams in one day? Wow, at least you've got them both out of the way now. Glad to hear it went well, how many have you got left?
    I wouldn't do that (semi srs)

    Yeah it was horrible :lol: one left, and it's not for 2 weeks which is good.

    When do yours start?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    Good idea

    **** you FKLW you ****ing ****












    jk jk, luv u
    Ly too babes


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    White knight- A person (usually a male) who sees the typical maiden in distress, and believes that he can help her.


    I know your game son


    Posted from TSR Mobile
    She was hardly in distress, she just asked a question

    m8 no one knows my game
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by fklw)
    what biology exam brah- biol1 aqa?


    posted from tsr mobile
    ocr f211
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Smh don't ask questions just abuse him back

    Posted from TSR Mobile
    Mate I will slap a chappal around your head :lol:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Had to repost a different link before I got reported for some innapropriate ****



    Martin had a dreamm

    Martin had a dreamm

    Kendrick had a dreamm!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    Mate I will slap a chappal around your head :lol:


    Posted from TSR Mobile
    That's OK it doesn't even hurt. Better than the rolling pin.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    She was hardly in distress, she just asked a question

    m8 no one knows my game
    And you pounced like a beta brah. Not cool.

    Inb4 I posted the answer before you


    That's cos you ain't got no game :rofl:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    That's OK it doesn't even hurt. Better than the rolling pin.

    Posted from TSR Mobile
    Trust man once got the rolling pin after having a shower on bare back and it hurt like ****.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    ocr f211
    ASked you before and you said some F528 bs

    how did you find it anyway ( I retook it)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    **** you man I do my quiff in a.... Unique way tbh my look is different- dress bare retro innit like mans living in the 50's trust.

    You need to ditch the hoes and find yourself a wifey man. You ain't gonna win a PL, you might as well win a woman's.... Heart :rofl:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    ocr f211
    Allow OCR mayn. Aqa ftw.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    :rofl: cos that makes sense haha xx


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    Trust man once got the rolling pin after having a shower on bare back and it hurt like ****.


    Posted from TSR Mobile
    Good times, good times.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by AR_95)
    ASked you before and you said some F528 bs

    how did you find it anyway ( I retook it)
    No f582 was economics

    I thought it was good apart from a couple weird questions, can hardly remember anything about it though as I've done so many papers today :lol: You?

    (Original post by FKLW)
    And you pounced like a beta brah. Not cool.

    Inb4 I posted the answer before you


    That's cos you ain't got no game :rofl:


    Posted from TSR Mobile
    fklw pls. my game is amazing, just ask LP
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Good times, good times.

    Posted from TSR Mobile
    :rofl: not really...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)



    fklw pls. my game is amazing, just ask LP
    LP said your game sucks


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    :rofl: cos that makes sense haha xx


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

This forum is supported by:
Updated: January 5, 2015
Poll
Which pet is the best?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.