anyone for Lampeter? Watch

citizen
Badges: 0
#301
Report 12 years ago
#301
Hey i'm bringing my desktop as well. i haven't got a flat screen and can't afford one either. so it's gonna be the bulky, chunky screen i've got at the moment.

i was just putting my stuff in some order today, i've got sooo much kitchen equipment it's unbeleivable. all sorts of pots and pans and jars full of asian spices, and the best bit is i don't even know how to cook properly lol.
0
reply
Explosions
Badges: 0
#302
Report 12 years ago
#302
(Original post by citizen)
Hey i'm bringing my desktop as well. i haven't got a flat screen and can't afford one either. so it's gonna be the bulky, chunky screen i've got at the moment.

i was just putting my stuff in some order today, i've got sooo much kitchen equipment it's unbeleivable. all sorts of pots and pans and jars full of asian spices, and the best bit is i don't even know how to cook properly lol.

Ooh, bring all the spices if you can! I'm not the greatest cook in the world, but I love cooking experimenting with herbs and spices etc.

I've also got a chunky monitor. I'm sure we'll cope.
0
reply
Explosions
Badges: 0
#303
Report 12 years ago
#303
(Original post by bluie)
iv got desktop to but big screen, seein if i can sell it in time an get a flat one as i could bring ps2 then with adater an use comp screen
i'm not sure if you'll get much for your monitor. I bought one off ebay (i collected as it was local) and I managed to get it for 15p. Hopefully you'll get a better price for yours!
0
reply
bluie
Badges: 0
#304
Report 12 years ago
#304
(Original post by Explosions)
i'm not sure if you'll get much for your monitor. I bought one off ebay (i collected as it was local) and I managed to get it for 15p. Hopefully you'll get a better price for yours!

doubt ill manage to sell it so im bound to b stuck with it, owell never mind, does the job i guess
0
reply
Ixthus
Badges: 0
#305
Report 12 years ago
#305
(Original post by Explosions)
i'm not sure if you'll get much for your monitor. I bought one off ebay (i collected as it was local) and I managed to get it for 15p. Hopefully you'll get a better price for yours!
Bargain!


I haven't got much in the way of kitchen stuff.
I'll be happy with one sauce pan, one frying pan, a baking tray and a wooden spoon.
Hmmm, I might go to TKMAX or TJ Hughes tomorrow to see what there is.
I like good quality cookware. There is nothing worse than flimsy cookware.
0
reply
myfriendgwen
Badges: 0
Rep:
?
#306
Report 12 years ago
#306
I'm coming up on the friday 29th. Is that the same for most of you?

I cant type properly on this apple mac, haha. its very strange compared to my computer. Pretty damn cool things though.

I'll type more when I get home. I would reply to some things I read but I've already forgot what I read. I'm hopeless.
0
reply
Explosions
Badges: 0
#307
Report 12 years ago
#307
(Original post by myfriendgwen)
I'm coming up on the friday 29th. Is that the same for most of you?

I cant type properly on this apple mac, haha. its very strange compared to my computer. Pretty damn cool things though.

I'll type more when I get home. I would reply to some things I read but I've already forgot what I read. I'm hopeless.
Yeah, most of us will be up on the 29th I believe.
0
reply
Kura1984
Badges: 1
Rep:
?
#308
Report 12 years ago
#308
I'll be coming up on the Friday aswell IF Pat Thomas gets back to me to say that I have a room!

Does anyone know what the situation is regarding accommodation space? Are there usually some rooms left over? Am I even likely to get somewhere?

All this waiting's getting on my nerves now...
0
reply
notts
Badges: 0
Rep:
?
#309
Report 12 years ago
#309
(Original post by Kura1984)
I'll be coming up on the Friday aswell IF Pat Thomas gets back to me to say that I have a room!

Does anyone know what the situation is regarding accommodation space? Are there usually some rooms left over? Am I even likely to get somewhere?

All this waiting's getting on my nerves now...
well, they ran out of accomodation last year, hence me having to live off campus.

however, the SU president is aiming to make sure that doesnt happen this year..

you will most likely get somewhere.

( if not, you can sleep in our living room! lol.)
0
reply
Explosions
Badges: 0
#310
Report 12 years ago
#310
Hey Finlay, what did you get a warning for?
0
reply
notts
Badges: 0
Rep:
?
#311
Report 12 years ago
#311
(Original post by Explosions)
Hey Finlay, what did you get a warning for?
uh...
well i spend quite a lot of time in the H&R forums, to pass the time when im at work, and there are about 5 threads a day saying "this girl/guy likes me, what should i do". it gets kinda annoying.

i replied to one of them with this:
"dear god,

please make it stop
amen"

im surprised i havent been warned more to be quite honest, especially my replies in threads about making friends at uni.
0
reply
Explosions
Badges: 0
#312
Report 12 years ago
#312
yeah, i've read a lot of threads and tend to find myself getting annoyed at some peoples comments....although it's generally peoples insensitive comments to do with other peoples problems....i try not to respond to them though, as I'll probably just get carried away with my rant!
0
reply
notts
Badges: 0
Rep:
?
#313
Report 12 years ago
#313
(Original post by Explosions)
yeah, i've read a lot of threads and tend to find myself getting annoyed at some peoples comments....although it's generally peoples insensitive comments to do with other peoples problems....i try not to respond to them though, as I'll probably just get carried away with my rant!
i give serious/nice advice on any problem which i deem worthy.

the people who post "i like this girl" etc deserve my derision and insensitivity.

anyway! im going to start packing today i think. i cant find a tonne of my CD's which is annoying.

and in preparation for being isolated, i went into town today and spent 100 quid on cd's, comics and video games. (geeks rule!)

now just some more cups and cutlery, and some smart shoes to buy.
0
reply
Explosions
Badges: 0
#314
Report 12 years ago
#314
I should really start thinking about getting my stuff together. I've no idea what I've got and what I need to buy. I'm just putting off preparations. I know as soon as I start getting my stuff ready, I'll just want to set off for lampeter straight away.
0
reply
citizen
Badges: 0
#315
Report 12 years ago
#315
Hey people how's it going? Good going Finlay, up to 5 warning level now lol.

I know this seems stupid, but just can't get it out of my head so will anyone confirm. Ages ago i read/heard somewhere that all rooms will have a washbasin in them. For some strange reason my mind's fixated on that, it's like a mental itch...so please help me before i go insane.
0
reply
Explosions
Badges: 0
#316
Report 12 years ago
#316
Hello Fakhar,

Yeah, I read that all rooms have a sink. So at least that's something.
0
reply
citizen
Badges: 0
#317
Report 12 years ago
#317
Hello Thomas,

Ahh.. atleast i'll be able to stop banging my head against the wall now. Thanks for that. The days just seem to drag now, one long day after another. Next saturday seems like a decade away. Just can't wait any longer, i'm really hyped up now about going to lampeter. Oh well, back to ebay looking at all the things i want and can't afford...so long.
0
reply
Explosions
Badges: 0
#318
Report 12 years ago
#318
Yeah, I know what you mean. It can't come quick enough. I'm starting to worry about finances though.
0
reply
Ixthus
Badges: 0
#319
Report 12 years ago
#319
There are sinks in the room, which is more than I have in my current bedroom.

I would love a sink in my room.
Such a great way to wake up in the morning, and it encourages personal hygiene.




Can't wait till I get there. 6/5 more days!

Wooohooo!
0
reply
Explosions
Badges: 0
#320
Report 12 years ago
#320
Not long, not long! I'm getting quite excited!
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?

Remain (1236)
79.59%
Leave (317)
20.41%

Watched Threads

View All