Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Study Helper
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Study Helper
    (Original post by Vionar)
    How tall is freakishly tall?



    You're just not doing it properly
    I think he's over 6ft now.

    I don't do anything C
    E.g. I went to the cinema last week. They charged me adult ticket and I said no. They then gave me a card which is 16+. I can't even use it properly. The struggle. :rolleyes:

    How am I supposed to do it then? I need to give you a nickname!!
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by karmacrunch)
    Oh my goodness, wow!! :ahee:

    Thank you so much. I've read through all and it's really helpful. I'm sure a lot of our doubts will be taken away from reading this!
    Can I ask which board you were on for Geography? Also, do you mind me putting this on the OP?

    Thank you again and good luck for your results day! ^_^ xx

    Posted from TSR Mobile
    You're welcome and thankyou
    Yeah sure but could you give me credit, thankyou xxx
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by karmacrunch)
    I think he's over 6ft now.

    I don't do anything C
    E.g. I went to the cinema last week. They charged me adult ticket and I said no. They then gave me a card which is 16+. I can't even use it properly. The struggle. :rolleyes:

    How am I supposed to do it then? I need to give you a nickname!!
    Posted from TSR Mobile
    That's not freakish

    You're doing it all wrong :eek:

    I can't be bothered to explain Go ahead
    • Study Helper
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Study Helper
    (Original post by CactiQueen)
    You're welcome and thankyou
    Yeah sure but could you give me credit, thankyou xxx
    I'll give you rep when I'm on my laptop and I'll copy this into the OP then!

    Yore welcome and this is really helpful so thank you, genuinely! Good luck again! Xxx
    (Original post by Vionar)
    That's not freakish

    You're doing it all wrong :eek:

    I can't be bothered to explain Go ahead
    I know, idk that's his opinion but 6ft+ is pretty tall for a 14 year old guy. (Not freakish though)

    How??? :O I don't do anything, I've been mistaken for an adult too many times. There's no going back I'm afraid. :laugh:

    Hmm... Bare with and I'll think of one soon. :holmes:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by karmacrunch)
    I think he's over 6ft now.

    I don't do anything C
    E.g. I went to the cinema last week. They charged me adult ticket and I said no. They then gave me a card which is 16+. I can't even use it properly. The struggle. :rolleyes:

    How am I supposed to do it then? I need to give you a nickname!!
    Posted from TSR Mobile
    I'm 5'11 and still growing
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by karmacrunch)
    I know, idk that's his opinion but 6ft+ is pretty tall for a 14 year old guy. (Not freakish though)

    How??? :O I don't do anything, I've been mistaken for an adult too many times. There's no going back I'm afraid. :laugh:

    Hmm... Bare with and I'll think of one soon. :holmes:


    Posted from TSR Mobile
    It is tall, but not freakish

    It's probably your eyes, the eyes say it all :ninja:

    Yaaay
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by Vionar)
    How tall is freakishly tall?
    My height is equal to or more than 6ft
    • Very Important Poster
    • Study Helper
    Offline

    21
    Very Important Poster
    Study Helper
    (Original post by ElGenioEstúpido)
    Still children in my eyes, could be a day younger or could be almost 24 months
    I don't think they can be a day younger

    (Original post by Vionar)
    I was not going to leave that game without getting rid of all my letters! :eek:
    That's what makes it longer

    (Original post by karmacrunch)
    Dw :hugs:

    I don't think I'm going to be playing thay game for a while though... Such a long game!!

    Posted from TSR Mobile
    It doesn't usually take up to 5 hours :lol: I think it was because of the disruptions here we had that made it longer :yep: Next time I'll put the timer on :mmm:

    (Original post by Vionar)
    For the sake of paying for tickets and stuff, hold onto being a child for as long as possible!

    Posted from TSR Mobile
    No one thinks I'm 15, I got mistaken for someone in Year 8 a while ago :unimpressed:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mr...)
    My height is equal to or more than 6ft
    You should say more than or equal to, otherwise that looks weird
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by Vionar)
    You should say more than or equal to, otherwise that looks weird
    I know... I was in a rush sorry :facepalm:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Black Rose)
    That's what makes it longer

    No one thinks I'm 15, I got mistaken for someone in Year 8 a while ago :unimpressed:
    Yeah but it makes it fun

    :lol: I'm guessing you're pretty small?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mr...)
    I know... I was in a rush sorry :facepalm:
    In a rush so you do everything backwards?
    • Very Important Poster
    • Study Helper
    Offline

    21
    Very Important Poster
    Study Helper
    (Original post by Vionar)
    Yeah but it makes it fun

    :lol: I'm guessing you're pretty small?
    Fair enough. I think the timer would make it more fun and speed things up though. Having to think of words with a certain amounts of time

    Yup. 5ft :sad:
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by Vionar)
    In a rush so you do everything backwards?
    Yep :yep:

    Spoiler:
    Show
    Do I smell sass? :curious:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Black Rose)
    Fair enough. I think the timer would make it more fun and speed things up though. Having to think of words with a certain amounts of time

    Yup. 5ft :sad:
    It would make it fun and speed it up, though I'd probably panic a lot But panicking can be fun, in moderation

    :hugs:
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by Black Rose)
    Yup. 5ft :sad:
    Don't worry Amy, you'll grow :console:
    • Very Important Poster
    • Study Helper
    Offline

    21
    Very Important Poster
    Study Helper
    (Original post by Vionar)
    It would make it fun and speed it up, though I'd probably panic a lot But panicking can be fun, in moderation

    :hugs:
    This will be interesting to see

    (Original post by Mr...)
    Don't worry Amy, you'll grow :console:
    I hope so :sadnod:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mr...)
    Yep :yep:

    Spoiler:
    Show
    Do I smell sass? :curious:
    Maybe just a whiff :mmm:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Black Rose)
    Thi will be interesting to see
    Just watch out for the me speaking entirely in capitals
    • Very Important Poster
    • Study Helper
    Offline

    21
    Very Important Poster
    Study Helper
    (Original post by Vionar)
    Just watch out for the me speaking entirely in capitals
    Haha :lol: Must be getting on with my essay now, I did two sentences yesterday :teehee:
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Study tools

Rosette

Essay expert

Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

Thinking about uni already?

Thinking about uni already?

See where you can apply with our uni match tool

Student chat

Ask a question

Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

Creating

Make study resources

Create all the resources you need to get the grades.

Planner

Create your own Study Plan

Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

Resources by subject

From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

Papers

Find past papers

100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

Help out other students

Can you help? Study help unanswered threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.