I'm a British Pakistani, AMA Watch

binarythoughts
Badges: 14
Rep:
?
#301
Report 4 years ago
#301
(Original post by NPWorld)
Ahh cool, my bad. Well I am not exactly the best with Hindi (I am a South Indian, so our Hindi normally sucks )

BTW, do you guys speak Gujarati in Pakistan too ??? Never knew that

Are you considered mallu ( not sure if that's offensive) ?

My grandma migrated from Gujrat so she speaks it and I asked her to teach me. My parents and siblings don't speak it so it's kind of dying on my family.
0
reply
PPF
Badges: 14
Rep:
?
#302
Report 4 years ago
#302
(Original post by binarythoughts)
Are you considered mallu ( not sure if that's offensive) ?

My grandma migrated from Gujrat so she speaks it and I asked her to teach me. My parents and siblings don't speak it so it's kind of dying on my family.
LOL

That reminded me of those Mallu Aunty videos on YouTube that always come up on the side when you watch something Bollywood related.
0
reply
NPWorld
Badges: 3
Rep:
?
#303
Report 4 years ago
#303
(Original post by binarythoughts)
Are you considered mallu ( not sure if that's offensive) ?

My grandma migrated from Gujrat so she speaks it and I asked her to teach me. My parents and siblings don't speak it so it's kind of dying on my family.
Haha..yes I am a mallu (but not all, just 15% of South Indians). Normally we get called 'mallus' out of affection, but some of us misunderstand it as an offensive term. I am perfectly happy with it

Wow!! That's interesting. I guess a lot of Pakistanis do have some kind of connection with India.
0
reply
binarythoughts
Badges: 14
Rep:
?
#304
Report 4 years ago
#304
(Original post by PPF)
LOL

That reminded me of those Mallu Aunty videos on YouTube that always come up on the side when you watch something Bollywood related.

Omg have you watched the twinkle twinkle one?!
0
reply
NPWorld
Badges: 3
Rep:
?
#305
Report 4 years ago
#305
(Original post by PPF)
LOL

That reminded me of those Mallu Aunty videos on YouTube that always come up on the side when you watch something Bollywood related.
Hahahaha....LOL
That's probably the only reason why I am embarrassed to call myself as a 'Mallu'
0
reply
PPF
Badges: 14
Rep:
?
#306
Report 4 years ago
#306
(Original post by binarythoughts)
Omg have you watched the twinkle twinkle one?!
Nah man... I watched one out of curiosity and never made the mistake again!
0
reply
binarythoughts
Badges: 14
Rep:
?
#307
Report 4 years ago
#307
(Original post by PPF)
Nah man... I watched one out of curiosity and never made the mistake again!

https://www.youtube.com/watch?v=fmdAF4ihedM

There it is. Just remember, you can never unsee that
0
reply
NPWorld
Badges: 3
Rep:
?
#308
Report 4 years ago
#308
(Original post by binarythoughts)
https://www.youtube.com/watch?v=fmdAF4ihedM

There it is. Just remember, you can never unsee that
Jeez....why..why did you do this to us??
Dayumm...that was just atrocious. I probably won't be able to sleep tonight because of that.
0
reply
binarythoughts
Badges: 14
Rep:
?
#309
Report 4 years ago
#309
(Original post by NPWorld)
Jeez....why..why did you do this to us??
Dayumm...that was just atrocious. I probably won't be able to sleep tonight because of that.

I think the reason you won't sleep is the match
1
reply
NPWorld
Badges: 3
Rep:
?
#310
Report 4 years ago
#310
(Original post by binarythoughts)
I think the reason you won't sleep is the match
Lol...haha..yeah you are right
Although I really don't to watch the match just to see India lose against the Aussies. That would be such a waste of time. Hope we can at least put up a decent fight.
0
reply
PPF
Badges: 14
Rep:
?
#311
Report 4 years ago
#311
(Original post by binarythoughts)
https://www.youtube.com/watch?v=fmdAF4ihedM

There it is. Just remember, you can never unsee that
Sorry. No way I am going to click that link unless........... India lose against Australia
0
reply
Fallen99
Badges: 16
Rep:
?
#312
Report 4 years ago
#312
(Original post by PPF)
Maye Ni Maye,
Main Ek Shikra Yaar Banaya,
Ude Siir De Kalgi,
Te Ude Paryi Jhanzar,
O Chog Chugida Aya,
Ek Ude Rup Di Dhup Tikheri,
Duja Mayka Da Thirhaya,
Tiga Uda Rang Gulabi,
O Kisi Gori Maa Da Jaya,
Ishqe Da Ek Palang Nawa Vi,
Weh Asa Chanan Us Chadaya,
Kal Di Chadar Ho Gayi Maili,
Weh Us Pair Ja Pal De Paya,
Dukhan Vele Nayna De Koye,
Te Which Had Hanjua Da Aya,
Sari Raat Gayi Which Socha,
Us Aye Ki Julm Kamaya,
Subha Savere Layni Vatna,
We Asa Mal Mal Us Navaya,
Dehi De Which Niklan Chinga,
Ni Sada Haath Gaya Kumblaya,
Churi Kuta Ta O Khanda Nahi,
Weh Asa Dil Da Mas Khawaya,
Ek Udari Aisi Mari,
O Mud Vatni Na Aya,
O Maye Ni,
Main Ek Shikra Yaar Banaya
Is it in punjabi cuz I m struggling to read this ?

Posted from TSR Mobile
0
reply
NPWorld
Badges: 3
Rep:
?
#313
Report 4 years ago
#313
(Original post by PPF)
Sorry. No way I am going to click that link unless........... India lose against Australia
LOL....I hope you don't see it...it is humiliating for us Indians and most likely you won't see it in that case, as we will win against the Aussies
(joking BTW)
0
reply
cake_lover
Badges: 1
Rep:
?
#314
Report Thread starter 4 years ago
#314
(Original post by Neurologist???)
What do u think of Azad Kashmiri's
Some nice people, some bad.

The likes up north in Britain have a bad rep I believe (like in Bradford).

I'm neutral, depends on the person. Funny accent though :P


Posted from TSR Mobile
0
reply
cake_lover
Badges: 1
Rep:
?
#315
Report Thread starter 4 years ago
#315
(Original post by I Will Roast You)
Were any of your uncles involved in the Rochdale or Rotherham scandals

Posted from TSR Mobile
Nope, we don't even live towards the North. Our family is well integrated into society and law abiding.


Posted from TSR Mobile
0
reply
cake_lover
Badges: 1
Rep:
?
#316
Report Thread starter 4 years ago
#316
(Original post by Neurologist???)
R u sunni these days there are a lot of deobandis in cities such as Lahore however the rural villages are still ok
Anything wrong with Deobandi's? I class myself as Sunni.


Posted from TSR Mobile
0
reply
cake_lover
Badges: 1
Rep:
?
#317
Report Thread starter 4 years ago
#317
(Original post by binarythoughts)
If you know Gujrati, Hindi is easy. You basically just add a line on top
Im Punjabi so don't know Gujarati. I just hope I can be able to read in Hindi some day, would be cool especially when watching Bollywood films and understanding the boards and stuff in the background.

Although close to impossible I'd love to learn Bengali, Gujarati and Pashto. Although learning so many languages would be such a big task lol


Posted from TSR Mobile
0
reply
cake_lover
Badges: 1
Rep:
?
#318
Report Thread starter 4 years ago
#318
(Original post by NPWorld)
Lol...haha..yeah you are right
Although I really don't to watch the match just to see India lose against the Aussies. That would be such a waste of time. Hope we can at least put up a decent fight.
Hope you guys beat Australia, keep the cup in South Asia lol


Posted from TSR Mobile
0
reply
username1848637
Badges: 0
Rep:
?
#319
Report 4 years ago
#319
Mate who cares what you are lol it's not like you can offer anything different to talk about


Posted from TSR Mobile
0
reply
Namod
Badges: 10
Rep:
?
#320
Report 4 years ago
#320
There was no pakistan before 1947 so where is your great grandfather from?
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you made up your mind on your five uni choices?

Yes I know where I'm applying (138)
61.61%
No I haven't decided yet (50)
22.32%
Yes but I might change my mind (36)
16.07%

Watched Threads

View All