Turn on thread page Beta

6th Years and Leavers :: Chat Thread #2 :: Revenge of the Ape watch

  • View Poll Results: Choose one.
    Coca Cola (Sweet & Sticky)
    30.11%
    Pepsi (Cool & Crisp)
    36.56%
    Sex.
    33.33%

    Offline

    14
    ReputationRep:
    I only really drink irn bru. And occasionally a bottle of water.
    Offline

    15
    (Original post by bex285)
    Lol, my friend was having a rant about the other dentistry applicant from our year's teeth not being nice enough for a dentist :p:
    I drink a LOT of Irn Bru though, strangely I don't find it as sugary as Coke :confused:
    This girl rants about hers not being nice enough for a dentist's! :p: lol ...

    I hate Irn Bru and Coke, Diet versions ftw :daydreaming:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ArcadiaHouse)
    This girl rants about hers not being nice enough for a dentist's! :p: lol ...

    I hate Irn Bru and Coke, Diet versions ftw :daydreaming:
    Lol :p:
    I hate Diet Irn Bru...it's like they've just sucked all the goodness out :woo:
    I'm a freak, I know :facepalm:
    Offline

    13
    (Original post by bex285)
    Least it doesn't make your teeth feel horrible
    *hopes you don't start talking about aspartame :p:*
    Coke does make your teeth feel horrible. Still, it's not done any damage to mine, because they are still perfectly straight and white. :smug: :p: What's aspartame?
    Offline

    15
    (Original post by bex285)
    Lol :p:
    I hate Diet Irn Bru...it's like they've just sucked all the goodness out :woo:
    I'm a freak, I know :facepalm:
    I was in a café with my bro and I said I wanted Lilt and he said 'why?' and I said 'because it's full of juicy tropical goodness'. I didn't plan it, it just dripped off my tongue :lolwut:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Madjackismad)
    Coke does make your teeth feel horrible. Still, it's not done any damage to mine, because they are still perfectly straight and white. :smug: :p: What's aspartame?
    Nothing
    It's in Diet Coke, a chemical that apparently has a lot of health risks :woo:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ArcadiaHouse)
    I was in a café with my bro and I said I wanted Lilt and he said 'why?' and I said 'because it's full of juicy tropical goodness'. I didn't plan it, it just dripped off my tongue :lolwut:
    I lol'd.
    Subliminal messaging will one day take over the world! :woo:
    Offline

    0
    ReputationRep:


    :love:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by LuhLah)


    :love:
    :woo:
    I was just about to post this:

    I'm addicted to it!
    Offline

    15
    (Original post by LuhLah)


    :love:
    I've listened to this extensively for weeks :love:

    Thanks bex!!! :woo:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by bex285)
    :woo:
    I was just about to post this:

    I'm addicted to it!
    I'm addicted to that too!!!



    :daydreaming:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by LuhLah)
    I'm addicted to that too!!!



    :daydreaming:
    Aaaaaah me too!!!
    Hers is one of the only albums I can listen to all the way through :yep:
    • PS Helper
    Offline

    2
    ReputationRep:
    PS Helper
    ARGHHHHH! And so Lady Gaga takes over. :sadnod:

    I did see her a TITP though...every little bit. *shudders*
    Offline

    15
    I ordered in five takeaway curries for my mum's birthday but NO ONE IS HUNGRY. EVERYONE IS SLEEPING. What to do? :indiff: (yeah I'm on a total health kick today, right? :p:)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by bex285)
    Aaaaaah me too!!!
    Hers is one of the only albums I can listen to all the way through :yep:
    She's such a loonie, but I love her.



    I'm really amazed at how she could wear that black leather. I couldn't :sadno:
    Offline

    15
    (Original post by LuhLah)
    I'm really amazed at how she could wear that black leather. I couldn't :sadno:
    Pixx? :gah:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ArcadiaHouse)
    I ordered in five takeaway curries for my mum's birthday but NO ONE IS HUNGRY. EVERYONE IS SLEEPING. What to do? :indiff: (yeah I'm on a total health kick today, right? :p:)
    Aww, eat one yourself and put the rest in the microwave
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ArcadiaHouse)
    Pixx? :gah:
    Nooo. Everyone was too drunk at halloween :ninja: and it also chaffed like ****!
    Offline

    15
    (Original post by LuhLah)
    Aww, eat one yourself and put the rest in the microwave
    I ate one at 7 (lol), my sister ate a bit of one, my mum ate a bit of one and my bro and dad don't want the other two left. They'll be mush, I tells ya :ninja:
    Offline

    15
    (Original post by LuhLah)
    Nooo. Everyone was too drunk at halloween :ninja: and it also chaffed like ****!
    :rofl: I'd kill to see that!
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.