Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

I'm Wonderful and I'm Single Society XXIV Watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    I seriously hate thunder :/


    (Original post by spiral87)
    There was a meet?
    Yep! Today, in Oxford.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    I seriously hate thunder :/




    Yep! Today, in Oxford.
    Oooh how did it go? was everyone as you expected them to be?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    Oooh how did it go? was everyone as you expected them to be?
    I wasn't there When Jack comes online later on today, I'm sure he'll fill us in!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    I wasn't there When Jack comes online later on today, I'm sure he'll fill us in!
    Oh i thought you'd def be going
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    Oh i thought you'd def be going
    There will be others.

    How've you been?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    There will be others.

    How've you been?
    Been ok thanks, spent all day in training at work today
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    Been ok thanks, spent all day in training at work today
    ah, nice ahaha. This whole growing up thing hasn't really hit me :lol:

    How's work going in general?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    ah, nice ahaha. This whole growing up thing hasn't really hit me :lol:

    How's work going in general?
    It will do once you hit final year at uni

    It's been going ok i suppose
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    It will do once you hit final year at uni

    It's been going ok i suppose
    I'm scared, I wanna stay young...can't believe you're like actually working...oh god. I'm still such a child at heart!

    Ah, glad to hear!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    I'm scared, I wanna stay young...can't believe you're like actually working...oh god. I'm still such a child at heart!

    Ah, glad to hear!
    I never said i wasn't a child at heart, i am such a peter pan, i still sing disney songs don't i

    Being scared is natural though, i'm hear if you need to talk to someone who's been through it, although i only have 2-3 hours after work each day (due to commuting)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    I never said i wasn't a child at heart, i am such a peter pan, i still sing disney songs don't i

    Being scared is natural though, i'm hear if you need to talk to someone who's been through it, although i only have 2-3 hours after work each day (due to commuting)
    ahaha, of course - how can I forget :teehee: Have you seen The Vow btw? I remember you said you were into romcoms and stuff!

    Scared of what sorry? ahaha! But thanks nonetheless!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    ahaha, of course - how can I forget :teehee: Have you seen The Vow btw? I remember you said you were into romcoms and stuff!

    Scared of what sorry? ahaha! But thanks nonetheless!
    "I'm scared, I wanna stay young" that's normal it's known amoung students as a quarter life crisis

    No i havne't watched it, however once we get better net at home hopefully will be getting Netflix

    SO yeah just because you go through uni doens't mean you can't still be a kid at heart, took me till today to realise that's what the message of Frozen is, don't hide who you are, embrace it
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    "I'm scared, I wanna stay young" that's normal it's known amoung students as a quarter life crisis

    No i havne't watched it, however once we get better net at home hopefully will be getting Netflix

    SO yeah just because you go through uni doens't mean you can't still be a kid at heart, took me till today to realise that's what the message of Frozen is, don't hide who you are, embrace it
    OH ahahaha, well I'm not actually scared :lol: idk, I'm confuuuuuuused haha.

    Oh okay, well don't bother watching it, it's a terrible movie! Well hmmm....Channing Tatum :love: but it felt way too rushed, storyline had alot of potential...oh well!

    :lol: you never fail to amuse me Tomsta. - Have run out of rep today unfortunately!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    OH ahahaha, well I'm not actually scared :lol: idk, I'm confuuuuuuused haha.

    Oh okay, well don't bother watching it, it's a terrible movie! Well hmmm....Channing Tatum :love: but it felt way too rushed, storyline had alot of potential...oh well!

    :lol: you never fail to amuse me Tomsta. - Have run out of rep today unfortunately!
    Confusion is to be expected as well and noted, what about The Notebook?

    Why do i never fail to amuse you?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Hey everyone
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    Confusion is to be expected as well and noted, what about The Notebook?

    Why do i never fail to amuse you?
    The Notebook does it waaaaay better! Love the movie :') have you not seen it?!

    You're just funny :lol:

    (Original post by kayleighisonfire)
    Hey everyone
    Hey, you alright?

    ahaha, 'everyone' seems to just be me and Tomsta!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hows everyone on this thread, anyone going to reasheheath college
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    The Notebook does it waaaaay better! Love the movie :') have you not seen it?!

    You're just funny :lol:
    NHo not seen it, never had anyone to see it with

    (Original post by kayleighisonfire)
    Hey everyone
    Hello, how are you
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    NHo not seen it, never had anyone to see it with
    It's pretty emotional :cry: very good movie, me likeeeey. Watch it alone!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Sup

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.