Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Make a statement about the next poster - True or False? Pt II Watch

    Offline

    13
    (Original post by Holby_fanatic)
    Sometimes, not all the time.



    Nope. I don't eat them.

    TNP had a dream about someone they shouldn't have last night.
    Ooooh, who? :p:

    False. :innocent:

    TNP wants to watch a film.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Abiraleft)
    Ooooh, who? :p:

    False. :innocent:

    TNP wants to watch a film.
    Hahahaha, that would be telling.

    Not particularly.

    TNP laughs when they hit their funny bone.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Abiraleft)
    Not a big punk fan, tbh! :p:

    TNP likes classic rock. :thrasher:
    Nah not really, I'm more of a rap guy (Stereotype alert! )

    TNP can appreciate good modern hip hop.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Holby_fanatic)
    Hahahaha, that would be telling.

    Not particularly.

    TNP laughs when they hit their funny bone.
    I didn't think this was possible?! It's agony!

    (Original post by danielnkwocha)
    Nah not really, I'm more of a rap guy (Stereotype alert! )

    TNP can appreciate good modern hip hop.
    I can, yeah. The new Daft Punk single has gotten me listening to Pharrell Williams again

    TNP has heard of M83.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    Nah not really, I'm more of a rap guy (Stereotype alert! )

    TNP can appreciate good modern hip hop.
    Play the game properly. You keep missing my posts. :emo:

    Only sometimes.

    (Original post by RyJ)
    I didn't think this was possible?! It's agony!

    I can, yeah. The new Daft Punk single has gotten me listening to Pharrell Williams again

    TNP has heard of M83.
    I always laugh, haha.

    False.

    TNP never sleeps for more than 6 hours.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Holby_fanatic)
    Sometimes, not all the time.



    Nope. I don't eat them.

    TNP had a dream about someone they shouldn't have last night.
    (Original post by Holby_fanatic)
    Hahahaha, that would be telling.

    Not particularly.

    TNP laughs when they hit their funny bone.
    Dreaming about me again? :rolleyes: Gosh!

    False, it's more of a squeak.

    TNP's spelling has been bad recently
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    Dreaming about me again? :rolleyes: Gosh!

    False, it's more of a squeak.

    TNP's spelling has been bad recently
    Fulss.

    TNP has spat in someone's drink before.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    Dreaming about me again? :rolleyes: Gosh!

    False, it's more of a squeak.

    TNP's spelling has been bad recently
    Ummm, it wasn't you actually. Sorry hun.

    Very true.

    (Original post by Wilfred Little)
    Fulss.

    TNP has spat in someone's drink before.
    Haha, false.

    TNP thinks they're going to fail in life.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    Dreaming about me again? :rolleyes: Gosh!

    False, it's more of a squeak.

    TNP's spelling has been bad recently
    False, decent spelling is something I take pride in, but you do get the times where your brain is melted and you can't remember how to spell anything... (I once forgot how to spell "door" - don't drink, kids).

    (Original post by Holby_fanatic)
    Ummm, it wasn't you actually. Sorry hun.

    Very true.



    Haha, false.

    TNP thinks they're going to fail in life.
    Not usually, but at that moment of panic when you hit a mental block in an exam...

    Edit: Christ, that made me sound so academically-oriented. Obviously there are more important things

    TNP uses Twitter.
    Offline

    13
    (Original post by Holby_fanatic)
    Hahahaha, that would be telling.

    Not particularly.

    TNP laughs when they hit their funny bone.
    It would, wouldn't it. :innocent:

    False, though I did laugh at that. :lol:

    TNP doesn't have a funny-bone. :nothing:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by RyJ)
    False, decent spelling is something I take pride in, but you do get the times where your brain is melted and you can't remember how to spell anything... (I once forgot how to spell "door" - don't drink, kids).

    Not usually, but at that moment of panic when you hit a mental block in an exam...

    Edit: Christ, that made me sound so academically-oriented. Obviously there are more important things

    TNP uses Twitter.
    True. Love it!

    (Original post by Abiraleft)
    It would, wouldn't it. :innocent:

    False, though I did laugh at that. :lol:

    TNP doesn't have a funny-bone. :nothing:
    It was actually about you. Now who's weird.

    False. I'm just one big funny skeleton.

    TNP uses the same shampoo all the time.
    Offline

    13
    (Original post by Holby_fanatic)

    It was actually about you. Now who's weird.

    False. I'm just one big funny skeleton.

    TNP uses the same shampoo all the time.
    Of course it was. :rolleyes: :p:

    Pretty much true, until the bottle runs out. :p:

    TNP doesn't use shampoo.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Abiraleft)
    Of course it was. :rolleyes: :p:

    Pretty much true, until the bottle runs out. :p:

    TNP doesn't use shampoo.
    False, but I haven't washed my hair in a while, it's getting weaker :emo:

    TNP needs a damn haircut.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Abiraleft)
    Of course it was. :rolleyes: :p:

    Pretty much true, until the bottle runs out. :p:

    TNP doesn't use shampoo.
    Hahaha! It was a good dream, promise.

    False. Herbal Essences.

    (Original post by danielnkwocha)
    False, but I haven't washed my hair in a while, it's getting weaker :emo:

    TNP needs a damn haircut.
    Nope. Trying to grow my hair.

    TNP doesn't use conditioner.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Holby_fanatic)
    Hahaha! It was a good dream, promise.

    False. Herbal Essences.



    Nope. Trying to grow my hair.

    TNP doesn't use conditioner.
    True, shampoo does the job!

    TNP is very easily amused.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by RyJ)
    True, shampoo does the job!

    TNP is very easily amused.
    True

    TNP had a good day today!
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by coolgirl19)
    True

    TNP had a good day today!
    Meh.

    TNP knows I am a prince :cool:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    Meh.

    TNP knows I am a prince :cool:
    Duh.

    TNP know's what dinosaur I am.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Holby_fanatic)
    Duh.

    TNP know's what dinosaur I am.
    Of course!

    TNP thinks Kim Jong-un's wife is actually kinda cute Name:  kju_ri-sol-ju_moranbong-concert_2012-07-05.jpg
Views: 27
Size:  68.9 KB
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    Of course!

    TNP thinks Kim Jong-un's wife is actually kinda cute Name:  kju_ri-sol-ju_moranbong-concert_2012-07-05.jpg
Views: 27
Size:  68.9 KB
    Not really, no.

    TNP feels ill nearly all the time.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.