Turn on thread page Beta
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    :yawn: Why do you guys wake up so damn early? it's Sunday lol, your supposed to wake up late. :coffee:
    I couldnt sleep. :puppyeyes:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    I couldnt sleep. :puppyeyes:


    Lemme guess it was too hot right? Too bad I have a fan in my room to cool me down :proud:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hey Florry, the Sorceress! :ahee:


    Yeah

    Posted from TSR Mobile
    :ahee:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    Lemme guess it was too hot right? Too bad I have a fan in my room to cool me down :proud:
    My fan broke. We're suppose to go homebase to buy it today
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    i DID NOT SLEEP LAST NIGHT
    Same, blame it on tsr...... Jk

    (Original post by PrincessBO$$)
    hi
    Hi, congrats for ur 100th post :banana:

    (Original post by hamza772000)
    Erm........ok..
    See when i say ur clever u say i lie, but if someone else say ur not, then........

    (Original post by mr T 999)
    :yawn: Why do you guys wake up so damn early? it's Sunday lol, your supposed to wake up late. :coffee:
    Not me :h: i woke up at 10



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    mr T 999 - 9
    mediaya - 7
    Cabbage - 6
    Matrix - 3
    hamza - 2
    Grimm Reaper - 2
    PrincessBO$$ - 2
    Cheese - 1
    AJ - 1

    Posted from TSR Mobile
    What is this for? Haha


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    :hugs:Aysha
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :hugs:Aysha
    Lol i edited it re look
    Hi!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :hugs:Aysha
    :jumphug:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    How ya doing. I got a new gem :banana:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    How ya doing. I got a new gem :banana:
    Erm...a bit worse than yesterday, but its alright

    Lol, same got mine yesterday :five: congrats!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by SophFlorence)
    What is this for? Haha


    Posted from TSR Mobile


    It's for 100th post wins
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by SophFlorence)
    What is this for? Haha


    Posted from TSR Mobile
    How many 100th post each person got :h:
    Hi :ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Erm...a bit worse than yesterday, but its alright

    Lol, same got mine yesterday :five: congrats!

    Posted from TSR Mobile
    :grr::grr::grr::grr: Why worse?
    Cool
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Same, blame it on tsr...... Jk


    Hi, congrats for ur 100th post :banana:


    See when i say ur clever u say i lie, but if someone else say ur not, then........


    Not me :h: i woke up at 10



    Posted from TSR Mobile
    The nervous face insinuates me being not sure of it
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :grr::grr::grr::grr: Why worse?
    Cool
    I dunno, the kidney pain's just gone worse, i couldnt lay still in my bed yesterday :cry: n now it hurts when i stand straight

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    The nervous face insinuates me being not sure of it
    Oh okaay!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I dunno, the kidney pain's just gone worse, i couldnt lay still in my bed yesterday :cry: n now it hurts when i stand straight

    Posted from TSR Mobile
    :console: Its ok. I had it rough too. Did you take paracetamol, or ibuprofen?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :console: Its ok. I had it rough too. Did you take paracetamol, or ibuprofen?
    Paracetamol, yh but doesnt do much at all

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I dunno, the kidney pain's just gone worse, i couldnt lay still in my bed yesterday :cry: n now it hurts when i stand straight

    Posted from TSR Mobile


    You should go to the doctors you might have an infection or kidneys stones.
 
 
 
Poll
Favourite type of bread
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.