Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Tag your 4 favourite people! Watch

    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Amellia123)
    Haha okay!! Hmm which song? :woo:

    You are welcome!! Are you really Rhythms sister?


    Do i have to? :lol: can it be something a wee bit less...... Chavvy? :giggle:
    Now that's the question of the hour :mmm: — I can't pick! :cry:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha okay!! Hmm which song? :woo:

    You are welcome!! Are you really Rhythms sister?


    Do i have to? :lol: can it be something a wee bit less...... Chavvy? :giggle:

    lol no not really, jus pretend
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Hamoody)
    :woo: What a lovely surprise :adore: I'm ready, now show me this present I've been waiting for :unimpressed:

    :lol: Don't worry about the food, when I'm flying, Frenchie will be taking care of you :console:

    Don't worry, I know you well enough now :console: :hugs:

    Shuddup your mouse please. Them feely weelies have been hurt :talkhand:
    Haha okay well if you are ready:

    Frenchies dad may have bought her an ex Pan Am jet....... :giggle:
    Haha phew! Frenchie the hostess with the mostest once again!

    Phew!!! :hugs: glad we can clear that up now!

    Oh no! 😱 not the feelie weelies again! Wow i am so sorry..... :cry:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mariam687)
    lol no not really, jus pretend
    Haha i was about to say, i have a sneaky peak at your profile and it said you were an only child!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    Now that's the question of the hour :mmm: — I can't pick! :cry:
    Haha yep!!!! Ahh come on Ethan! Im sure you can think of something! :giggle:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Amellia123)
    Haha yep!!!! Ahh come on Ethan! Im sure you can think of something! :giggle:
    Tainted Love :mmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha i was about to say, i have a sneaky peak at your profile and it said you were an only child!
    its ok, theres a lot of "sneaky peakers" (is tht a word, or did i spell it wrong?) on the profile xD

    yup im an only child
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha okay!! Hmm which song? :woo:

    You are welcome!! Are you really Rhythms sister?


    Do i have to? :lol: can it be something a wee bit less...... Chavvy? :giggle:
    NO! It must be that!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    Tainted Love :mmm:
    Hahaha :giggle: which words from it? hmm not sure i like being known as 'vengful' :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mariam687)
    its ok, theres a lot of "sneaky peakers" (is tht a word, or did i spell it wrong?) on the profile xD

    yup im an only child
    Haha okay! (i think thats a word!)

    (Original post by Boss_Rhythm)
    NO! It must be that!
    What? Hmm yes and pigs mighy fly :rofl:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha :giggle: which words from it? hmm not sure i like being known as 'vengful' :lol:
    Hmmmmmmmmmmm: "Now I'll run from you" sounds very ominous :giggle: perhaps not apropos to Amellia's personality though :mmm:
    This is difficult
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha okay! (i think thats a word!)


    What? Hmm yes and pigs mighy fly :rofl:


    You were saying? SO you HAVE to do it now!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    Hmmmmmmmmmmm: "Now I'll run from you" sounds very ominous :giggle: perhaps not apropos to Amellia's personality though :mmm:
    This is difficult
    Haha it does does it? :giggle: haha true true :lol: ikr!!! Hmm this is hard..... I have had 'there's a guy works down the chip shop swears hes Elvis' in my head all day :rofl: i thought of Girl Panic! but thats a bit.... risky.... :teehee:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Amellia123)
    Haha it does does it? :giggle: haha true true :lol: ikr!!! Hmm this is hard..... I have had 'there's a guy works down the chip shop swears hes Elvis' in my head all day :rofl: i thought of Girl Panic! but thats a bit.... risky.... :teehee:
    Do itttttt!!!!!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)


    You were saying? SO you HAVE to do it now!
    That is not a real pig.... Amellia is not that stupid
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    Do itttttt!!!!!!
    Umm..... I dont know if i should have "you know i want you" on my profile :lol:
    The chorus is very catchy tho!

    https://youtu.be/NIzors_4mh8
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Amellia123)
    Umm..... I dont know if i should have "you know i want you" on my profile :lol:
    The chorus is very catchy tho!

    https://youtu.be/NIzors_4mh8
    Ohhhhh a bit risqué actually :rofl: this is very difficult
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    That is not a real pig.... Amellia is not that stupid
    https://youtu.be/W1xAU-pgqKo

    Explain that then!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    Ohhhhh a bit risqué actually :rofl: this is very difficult
    Haha a bit :lol: now i have that song in my head :eek: and ikr! Hmm this is a tough one!
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Amellia123)
    Haha a bit :lol: now i have that song in my head :eek: and ikr! Hmm this is a tough one!
    For old times' sake… maybe there's a roon you could write about? :mmm:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brexit voters: Do you stand by your vote?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.